1. leht 1-st

TAHAKS kogenumate käes teada, et milline amort on parem...

Postitatud: 04. 04. 2004. 10:40
Postitas kris232
mul oleks selline küsimus siis:

InSync Elixer 525,80 vs RST

äkki kellelgi on nende amortidega kogemust või oskab öelda, et milline firma parem on... ise suht algaja ja erilist midagi ei tea

RST mudelit ei tea aga selline on minu TREK 4700 alla pandud...

loodan, et ma saan sellest nats rohkem tiada :lol: :lol: :lol:

Postitatud: 04. 04. 2004. 14:40
Postitas Andres L
pisut raske on sind aidata kui sa enda RST amordi täpset mudelit ei anna, ma ei tea kumb nüüd parem nendest firmadest on pigem ütleks et ühel tasemel, RST-l on häid amorte ja on nö. tagasihoidlikumaid ehk siis harrastajatele mõeldud "vedrupulki".

mul endal kogemusi muidu rst aerosa AET-ga, siiani tundub ok kahvel olevat

Postitatud: 04. 04. 2004. 19:04
Postitas kris232
Andres L kirjutas:pisut raske on sind aidata kui sa enda RST amordi täpset mudelit ei anna, ma ei tea kumb nüüd parem nendest firmadest on pigem ütleks et ühel tasemel, RST-l on häid amorte ja on nö. tagasihoidlikumaid ehk siis harrastajatele mõeldud "vedrupulki".

mul endal kogemusi muidu rst aerosa AET-ga, siiani tundub ok kahvel olevat
ok sain teada mudeli:

RST GILA (hind mingi 80 £)

see peaks vist midagi ütlema - tänud ette abi eest

Postitatud: 05. 04. 2004. 22:54
Postitas taavid
no mu rattal on rst gila tl. kuna 100+ km alles sõidetud (ja seegi siledal maal) ei oska miskit öelda. küsi peale mulgi maratoni uuesti... samas ei oska ühegi teise amordiga võrrelda :P ilma igasuguste kogemuste ja teadmistena targutaks, et vaevalt neil erilist vahet on :roll:

Postitatud: 07. 04. 2004. 15:07
Postitas Karikas
Otsin siin kah inffi vedrupulkade kohta, kuid ei leia RST kodulehte ülesse. Oskab keegi aidata? Seal kindlasti kirjeldatud, mis eri mudelitel vahet...

Silma jäänud kaks RST kahvlit, mis käituvad üsna erinevalt, kuid tunduvad odavamate seas üle keskmise. Üks (mudelit peast ei mäleta) oli selline, mis nagu kiiluks kinni ja on muidu täiesti jäik, kuid kui tugevamini vajutada, siis hakkab liikuma. Pehmemas osas on tunda kah, kuidas liikumine on kergelt takistatud. Kuulda oli ka sisinat amordi seest. Järeldan, et see on vajalik vedrutamise summutamiseks. Teisel (vist Omega T4) tundus liikumine olevat pehme ja takistusteta, kuid lõpus progresseeruva vastusurvega. Jäikuse reguleerimisel oli vahe vähe tajutav, kuid kui oli näha, et käik oli lühenes. Järeldan, et seal mingit summutust ei tehta, kui siis ainult ülemises osas.
Kumba tasub eelistada? Esimene vist hakkab raputama, kuid samas asfaltil sõites kergema pidurduse ja kiirenduse ajal jääb jäigaks. Mind just häirib see ebamäärasus kiiruste muutmisel vedrupulkade juures. Teine säästab jällegi käse rohkem. Nägi välja kah kaasaegsem (jämedamad torud ilma muhvita).

Postitatud: 07. 04. 2004. 16:26
Postitas kalev
Karikas kirjutas:Otsin siin kah inffi vedrupulkade kohta, kuid ei leia RST kodulehte ülesse. Oskab keegi aidata? Seal kindlasti kirjeldatud, mis eri mudelitel vahet...
http://www.rst.com.tw/

Postitatud: 10. 04. 2004. 13:24
Postitas kris232
SPRING SYSTEM ?????Coil spring + MCU

äkki teab keegi veel mis tähendab MCU :?: :roll:

Postitatud: 10. 04. 2004. 13:33
Postitas erikr
kris232 kirjutas:SPRING SYSTEM ?????Coil spring + MCU

äkki teab keegi veel mis tähendab MCU :?: :roll:
microcell urethane kui mälu ei peta. elastomeerist puks piltlikult öeldes.

Postitatud: 10. 04. 2004. 14:04
Postitas Karikas
kalev kirjutas:http://www.rst.com.tw/
Nagu karta võis ei ole see ikkagi piisavalt informatiivne. Oskab keegi öelda, mis vahet on Capa T4 ja Omega T4-l peale selle, et viimane on magneesiumsulamist kestaga ja pisut pikema käiguga? Kaal on täpselt sama! Käitumine peaks kah sama olema, kuid ometi käib üks kakkuvalt, teine sujuvalt. Kuidas peab üks odav vedrupulk üldse toimima?
Kardan, et see erinev käitumine vihjab mingitele kvaliteediprobleemidele...

Postitatud: 10. 04. 2004. 14:21
Postitas Karikas
erikr kirjutas:microcell urethane kui mälu ei peta. elastomeerist puks piltlikult öeldes.
Kas ma saan õieti aru, et see jubin on kusagil sellise koha vahel, kuhu vedru sirutades obaduse annab? St. summutab lööki, et peale jõnksu ratas õhku ei kargaks? Ja kas sellel on mingit pistmist ka preload regulaatoriga?

Postitatud: 21. 04. 2004. 23:01
Postitas reimers66
mul on ine RST Delta TL aastast 98 õli ja 89mm käik maksis kunagi 5k ja paljud võistlejad kasutasid seda :D pole kordagi hooldanud ja töötab megahästi kohati isegi parem kui Skareb seeria amordid niiet...
samas on ka julmalt saastasi RST amorte mis ei kannata kriitikat

Postitatud: 21. 04. 2004. 23:02
Postitas reimers66
Karikas kirjutas:
erikr kirjutas:microcell urethane kui mälu ei peta. elastomeerist puks piltlikult öeldes.
Kas ma saan õieti aru, et see jubin on kusagil sellise koha vahel, kuhu vedru sirutades obaduse annab? St. summutab lööki, et peale jõnksu ratas õhku ei kargaks? Ja kas sellel on mingit pistmist ka preload regulaatoriga?
Preload muudab jahh ülestuleku kiirust

Postitatud: 10. 05. 2004. 10:08
Postitas ati
Preload tähendab ikkagi amordi jäikuse reguleerimist ehk siis vedrule keeratakse eelnevalt juba pinge peale.
Tagasilöögi regullimist nimetatake ingl. k siiski Rebound Adjustment'iks.

Info mõttes sa maha hõigatud