1. leht 1-st

Rock Shox Sid Race

Postitatud: 11. 04. 2004. 18:57
Postitas alar
Lugu siis järgmine, et hakkasin oma 19,5" raamiga trek fuel 98-l amorti rõhku õigeks panema. Panin positive-iks 135psi-d ja negative-iks 120 psi-d (kaalude-rõhkude tabeli järgi). Siis hüppasin ratta peale ja tundus kuidagi liiga kõva. Mõtlesin, et kontrollin sag-i järgi, kuid seal on antud kahe erineva Traveliga (mis asi see on ja kuidas teada saab kumb mul on) aga ei teadnud kumma alt vaadata, kas 63mm või 80mm. Sag iseenesest oli 8mm- mis viitab manualis antud tabelis 63mm Travelile ja Raceing seadele. Nii et kui keegi oskab täpselt öelda kumb Travel minu rattal on või kust seda teada saab (kuidas on võimalik mõõta), siis just see teema siin ongi selle jaoks. Tänud

Postitatud: 11. 04. 2004. 19:05
Postitas huko
Mõõda ära, palju sul torudel liugpinda on. Siis saad teada. Vist...
Sul on ju uus ratas ja kahvel. Kahvlid nõuavad tavaliselt väikest sissesõitmist enne korralikult tööle hakkamist. Algul võivadki tunduda veitsa jäigana. 8)

Postitatud: 11. 04. 2004. 19:13
Postitas alar
Uus tehnika jah- Selle mõõtmise osas tuli ka endal mõte, et äkki on see pikkus, kuid vastuseks sain umbes 160mm (või oli 140) igatahes mingi hoopis suurem number, kui need, mis manuaalis pakutud olid. (aga ma mõõtsin muidugi kogu selle värgi ära, sellest jupist mida manuaalis nimetatakse crown-iks kuni sinna välja kuhu ma lükkan selle kummi julla sag-i mõõtmiseks). Et kas sellised tulemused ja mõõtmistehnikad on loogilised ja õiged või vaja korrektuure teha?

Postitatud: 11. 04. 2004. 19:24
Postitas huko
Nüüd kui oli hetk aega mõelda, olen kindel, et sul on 80 mm käiku ees. Muidu läheb vedrustus tasakaalust välja - taha tuleb rohkem kui ette.
Ja piilumine Treki kodulehele kinnitab mu arvamust, 80 mm... :wink:

Postitatud: 11. 04. 2004. 19:27
Postitas alar
huko kirjutas:Nüüd kui oli hetk aega mõelda, olen kindel, et sul on 80 mm käiku ees. Muidu läheb vedrustus tasakaalust välja - taha tuleb rohkem kui ette.
Ja piilumine Treki kodulehele kinnitab mu arvamust, 80 mm... :wink:
Sobib- tänud sulle. Aga mis sa ütled, et peakski siis need rõhud praegu nii jätma nagu nad mul olid (135 ja 120), et siis kui amort on sisse sõidetud- siis loksub asi paika?

Postitatud: 11. 04. 2004. 19:31
Postitas huko
No kui liiga kõvana tundub, siis lase tsipa õhku välja. Kui hakkab pehmemaks minema, siis pane aga juurde. Need näidisrõhud on ju nö. suunda andvad, pead oma tunde järgi timmima hakkama. Ehk siis sama nagu tagumise amordiga. :wink:

Postitatud: 11. 04. 2004. 19:36
Postitas alar
Päris täpselt ei teakski, mis ilma sinuta teeksin, sest tundub, et sa siin peaaegu ainus, kes Treki usku on (ning jagab fs treki asja) ja samas võid sa end lugeda ka praktiliselt minu ratta seadistajaks, sest kõik mis ma teinud olen oled sina enne heaks kiitnud.
PS: See kiiduavaldus ei tähendanud mitte seda, et nüüdseks kõik probleemid lahendatud oleksid vaid viitas sellele, et sa ka ikka edaspidi viitsiksid oma tarkust siin jagada.
PPS lähen ja lasen siis veits rõhku välja.

Postitatud: 11. 04. 2004. 19:50
Postitas huko
No asjalikele küsimustele püüan ikka oma teadmiste piires vastata. Andmise rõõm... 8)

Postitatud: 01. 06. 2004. 18:44
Postitas alar
Nonii, amort ikka endine, kuid peale 1000km pikkust sõitu olen aru saanud, et see eelpool mainitud "jäikus" on hoopiski selline asi nagu kinni kiilumine (või midagi sarnast). Ühesõnaga kui sõidan asfaldil näiteks ja sekka tuleb üks selline väiksemat sorti auk või näiteks sõidan üle lamava politseiniku, siis esi amort ei hakka üldse pehmendama (lihtsalt oleks nagu lukus kuigi seda funktsiooni mu amortil pole). Amort rakendub tööle alles siis, kui tõusta sadulast püsti ja kogu keha raskusega lenksule toetuda (ja ka siis ei pruugi iga kord esimese nõksatusega see tööle rakenduda). Mulle tundub, et päris normaalne see ei ole. Mis teha?

Postitatud: 01. 06. 2004. 21:12
Postitas Konflict
vii amort hawaisse hooldussesse vaata mis räägitakse :roll:

Postitatud: 01. 06. 2004. 21:13
Postitas Kirsa
Lase + õhku vähemaks ja pane - õhku juurde.

Postitatud: 01. 06. 2004. 21:17
Postitas SL
Kurjam, mina võtaks sammud Hawaii'sse. Neil on seal üks tüüp, kes on puha RS koolitustel käinud. Ise küll ei tihkaks käsi külge panna. See SID on ikka kõrgem matemaatika (nii nad räägivad, ise pole sisse näinud kordagi).

Muuseas meie klubi ühel tüübil on Fuel 100-l nii esi (RS SID WC), kui tagumisega mingi jama - liiguvad ebaühtlaselt etc. Õnneks teistel ratastel pole viga midagi.

Postitatud: 01. 06. 2004. 22:01
Postitas alar
No OK, kõigepealt proovin seda õhkude teemat (ühte juurde, teist vähemaks) ja kui see ei aita, siis hawaiisse. Aga kas peab mingisse kindlasse hawaiisse viima (piritale, roccasse jne?). Ja see kah, et kui mingi jama on, siis mul garantii värk, et kas hawaii aksepteerib ka rademari antud garantii pabereid?

Postitatud: 01. 06. 2004. 23:07
Postitas SL
alar kirjutas:No OK, kõigepealt proovin seda õhkude teemat (ühte juurde, teist vähemaks) ja kui see ei aita, siis hawaiisse. Aga kas peab mingisse kindlasse hawaiisse viima (piritale, roccasse jne?). Ja see kah, et kui mingi jama on, siis mul garantii värk, et kas hawaii aksepteerib ka rademari antud garantii pabereid?
Minuarust on neil asjatundja Pirital.
Aga jah, kui on garantii, siis siiski alustaksin Rademarist, et pärast mingit jama poleks. Kui nad sind ise edasi suunavad Hawaiisse, kui autorized dealeri juurde, siis on teine asi. Võibolla tahavad ise Hawaiisse minna Sinu amordiga.

Postitatud: 07. 07. 2004. 11:43
Postitas alar
SL kirjutas:
alar kirjutas:No OK, kõigepealt proovin seda õhkude teemat (ühte juurde, teist vähemaks) ja kui see ei aita, siis hawaiisse. Aga kas peab mingisse kindlasse hawaiisse viima (piritale, roccasse jne?). Ja see kah, et kui mingi jama on, siis mul garantii värk, et kas hawaii aksepteerib ka rademari antud garantii pabereid?
Minuarust on neil asjatundja Pirital.
Aga jah, kui on garantii, siis siiski alustaksin Rademarist, et pärast mingit jama poleks. Kui nad sind ise edasi suunavad Hawaiisse, kui autorized dealeri juurde, siis on teine asi. Võibolla tahavad ise Hawaiisse minna Sinu amordiga.
Nonii, nüüd käis siis amort paranduses ära. Ja nii oligi, et Rademar saatis selle hawaiisse. Tänu sellele, et see õige amorti mees oli puhkusel venis see parandus kahele nädalale, kuid nüüd tundub kogu värk korras olevat. Loodan, et rohkem mingit jama sellega ei tule.