_KRIS_ kirjutas:Ise olen ka vaadanud neid pakkumisi. Raamide koha pealt ei oska halba sõna öelda, 2000km on minu all sõitnud "noname" raam kenasti vastu pidanud ja ma ei kurda.
Kui jookse sealt tellida, siis mina võtaksin pigem alumiiniumist pidurduspinnaga (natuke raskem, aga Eesti kliimas tuleb ehk kasuks) ja clincher versiooni. Tubulare soovitaks siis kui ainult võistlemiseks kasutad. Nt. lähed trenni tubularidega ja kumm läheb, siis...
Sattusin sellele vanale teemale kuid nüüd (2 aastat hiljem ) olles pikalt katsetanud erinevate NONAME raamide ja MADE in CHINA Carbon jooksudega võin küll oma kogemusest öelda et tooted on oluliselt kvalitetsemaks läinud.
Tegelikult pole enam suur vahet kas raam või pöid on tehtud USAs või Hiinas (tegelikult (olgem ausad) tuleb ka see USA raam Hiinast )
Tänapäeval tuleb meil kõik Hiinast----- Harjuda tuleb sellega.
Jah, tootjate kvaliteet kõigub- Õigus. Aga kui sa pole just meistrisarja top 100 sõitja siis minu arusaamas pole vahet, hind paneb ikka lõpuks meil siin vaeses riigis kõik paika.
Kui saad ikka 50mm pöiaga carbon /alu brake jooksud koos kassetiga ca 550 euri kätte on ikka vääääääga ok!
Või on NONAME raamiga, täiskarbon osadega ja (no näiteks) odavate 105 või Veloce gruppidega ratas saadaval vähema (alla 1000 euri) hinnaga kui aluraamiga suht kohmakas mudel, siis ma ei valiks alut -kuna see ju ikka minevikku kaduv tehnoloogia. Jah, kui on kaalu üle 100kg siis ära ikka carboni otsa roni,- tee veidi trenni enne.
Mitte et poes ei võiks sama carboni eest 2 või 3 korda rohkem maksta - kui rahhi on siis palun. Hinnas ju sõltub ikka väga palju ka mis grupp on peal.
Lihtsale - harrastusratturile ei ole meie poehinnad lihtsalt taskukohased, aga carbon rattaga ja aerojooksudega tahaks ka nemad sõita, mis siis et mõne tippratturi hinnangul on need viletsad (viletsad -tema jaoks).
Rattasport massidesse ja soodsa hinnaga!