1. leht 1-st
Deore tagavahetajal on vedru surve sissepoole
Postitatud: 02. 04. 2012. 14:15
Postitas rein113
Hübriidrattal Author Zenith on Deore tagavahetaja vedru surve sissepoole, ehk kõige suurema hammaka suunas, ja shifteriga toimub pöidla all käigu ülesvahetamine (1 - 2 - ... - 9, ehk kiiremaks), nimetissõrmega aga allavahetamine, ühesõnaga teisiti, kui varemkogetu... Võin ju harjuda sellise veidrusega, aga pidurdamisel ei ole võimalik käike koos piduriheebli vajutamisega korralikult alla vahetada, sõrm ei mahu heebli vahele ära.
Mis trikk on: kas seda tagavahetaja vedrut saab ümber tõsta, nii et selle pingsus tõmbab vahetajat ikka väljapoole, nagu harilikult? Või peab seal olema midagi katki?
Re: Deore tagavahetajal on vedru surve sissepoole
Postitatud: 02. 04. 2012. 14:25
Postitas Nongrata
Selline trikk on, et pead ostma uue tagakäikari (top normal tüüpi).
http://www.hobisport.ee/Tehnikakusimuse ... uures.html
Re: Deore tagavahetajal on vedru surve sissepoole
Postitatud: 02. 04. 2012. 14:50
Postitas rein113
Asi selge, ei teadnud! Tuleb kaaluda välja vahetamist. Või harjumist enne pidurdamist konkreetselt ja kiirelt vajalik arv käike alla vahetada, et siis pidurdamisele keskenduda. Õudne!
Tegelikult oleks üks variant ka tagapiduri kasutamine ära lõpetada
Re: Deore tagavahetajal on vedru surve sissepoole
Postitatud: 02. 04. 2012. 14:52
Postitas mart
rein113 kirjutas:Võin ju harjuda sellise veidrusega, aga pidurdamisel ei ole võimalik käike koos piduriheebli vajutamisega korralikult alla vahetada, sõrm ei mahu heebli vahele ära.
Sinu low normal tagakäikariga saab kenasti kokku panna triggerid, mis nimetissõrme ei vaja, ainult pöialt:
variant 1. odav, kuid raskem - sunrace m90/93
http://www.sunrace.com/en/products/detail/m90?sku=DLM90
variant 2. kallim, kuid kergem - sram attack/rocket
http://www.sram.com/sram/mountain/produ ... term-id/80
Sinu kirjeldatud üheaegsel pidurdamisel ja käiguvahetusel tekib vastuoluline olukord, kuna samaaegselt pidurdades peab ju käigu vahetamiseks väntama.