1. leht 1-st

ALU esihark

Postitatud: 30. 04. 2012. 11:56
Postitas Kalevv
Tervist, mul plaan soetada enda rattale kõvakahvel, olen leidnud 2 tükki, mis tunduvad normaalsed.

http://www.hobisport.ee/Maastikurattad- ... ahvel.html
http://www.veloplus.ee/toode/Esihark-TG ... -must-1330

Et siis, kumb parem oleks, või peaksin midagi muud üldse vaatama?

Praegu peaks all olema SR Suntour SF9-XCM-V2-HLO. 100mm

Re: ALU esihark

Postitatud: 30. 04. 2012. 16:48
Postitas Kuldar
Veloplusi kahvli kõrgus (kaelakausi alla) on 450, mul on talverattal see all. Amordi asemele alla selle kõrguse on jama, madala BB-ga raamil hakkab pedaal liiga tihti maha taguma. Koos kõige sellele järgnevaga.

Re: ALU esihark

Postitatud: 04. 05. 2012. 14:18
Postitas Kalevv
Ostsin Veloplus-i kahvli ära, päris kerge tundus, õhtul lähen teen väikse proovisõidu ka ära.

Re: ALU esihark

Postitatud: 04. 05. 2012. 20:47
Postitas j4lgr477ur
Kalevv kirjutas:Ostsin Veloplus-i kahvli ära, päris kerge tundus, õhtul lähen teen väikse proovisõidu ka ära.
See essa sõit kõvakahvliga võib sul päris omapärane olla. Kui ma carbonkahvlile üle läksin, siis oli alguses positiivses mõttes ikka väga harjumatu. Kiirendades läks ikka jõud sinna, kus vaja, mitte ei kadunud amordi sisse ära.

Re: ALU esihark

Postitatud: 11. 06. 2012. 12:24
Postitas tripp
Kalevv, kuidas tundub?

Mul on samuti plaan odava amordi asemele kõva kahvel võtta.
Kui suur vahe on carboni ja alu vahel?
Kaalu erinvus pole mulle oluline, aga just vibra & summutamise koha pealt?

Re: ALU esihark

Postitatud: 11. 06. 2012. 15:11
Postitas j4lgr477ur
tripp kirjutas:Kalevv, kuidas tundub?

Mul on samuti plaan odava amordi asemele kõva kahvel võtta.
Kui suur vahe on carboni ja alu vahel?
Kaalu erinvus pole mulle oluline, aga just vibra & summutamise koha pealt?
Carbon võtab vibratsiooni tunduvalt paremini kinni.

Re: ALU esihark

Postitatud: 11. 06. 2012. 21:51
Postitas Kalevv
tripp kirjutas:Kalevv, kuidas tundub?

Mul on samuti plaan odava amordi asemele kõva kahvel võtta.
Kui suur vahe on carboni ja alu vahel?
Kaalu erinvus pole mulle oluline, aga just vibra & summutamise koha pealt?
Tundub päris hea :) Ratta tunnetus on palju paremaks muutunud, ei ole tunda seda läbivajumist kurvides.
Metsas/maastikul raputab ikka päris kõvasti, aga kui kätes jõudu on siis harjub paari sõiduga ära ja siis on kõik hästi.. Eks saab ka rehvirõhuga mängida, et vähem raputaks.
Plussiks veel see, et tõuse on päris palju kergem võtta, kui selle amordiga( st. ei pumpa liigset jõudu amorti vaid jõud läheb ikka edasi liikumisse)
Aga üldiselt olen rahul, et sai kõvakahvel ette pandud.