1. leht 1-st
Aerobar ?
Postitatud: 13. 05. 2004. 23:43
Postitas garu
Imestan et miks Eestis aerobare (eestikeelset nimetust ei tea) kuigipalju näha pole? Tundub pikemateks sõitudeks mugav lisajubin olevat. Kas asi on kuidagi ohtlik või keelatud mõnedel võistlusel? TRR-il ikka võib sellega sõita?
Postitatud: 14. 05. 2004. 07:38
Postitas surfar
Endal on selline vidin olemas, kuna suurem osa minu rattavõistlustest on triatlonid. See, et seda poodides vähe näeb on ikkagi vähesest nõudlusest tingitud. Eks ta niisama ole ka hea losutada ja maanteed nautida, aga sellega ka kohe sõiduasend muutub ja maksimaalset pingutust ei saa päris need lihased, mida sul rattavõistlusteks vaja. Tartu rattarallile ma küll seda ei soovitaks, sest vaevalt sa üksi sõidad ja pundis on ta pigem segav faktor. Mõnda meest olen ikka kohanud, kellel on niigi pundisõiduga raskusi ja siis tulevad veel lenksuga sinna "magama". Kukkumise tõenäosus suureneb ikka päris oma jagu. Siit moraal - eraldistardi lenks jäägu ikkagi eraldistardi juurde.
P.S. Paljudel (enamus) maanteevõistlustel on see ka keelatud, kui just rahvadistantsi ei sõida.
Postitatud: 14. 05. 2004. 07:55
Postitas spl
tahaks omale kah aga pole olemas sellist asja mis minu rattale sobiks .nimelt mul leks stemi juurest oversized ja sellisele lenksule pole veel aerobari näha olnud(vähemalt eestis)
Postitatud: 14. 05. 2004. 09:05
Postitas marion
Mul endal selline:
album_page.php?pic_id=469
Üksi maanteel ja kõvema tuulega lösutan küll, grupis kohe kindlasti ei kasuta.
Postitatud: 14. 05. 2004. 09:41
Postitas Matkaja
Aerobari on väga hea rattamatkal kasutada. Pikkadel otsadel käed ikka väsivad ära, siis on hea selle peal lösutada. Ma ei kujuta ettegi kui ma peaks matkale minema ilma nendeta, sureks kohe ära.
Postitatud: 14. 05. 2004. 10:14
Postitas Karikas
Ma olen kah seda rohkem matkal kasutanud. Sinna otsa on hea peegelkaamera kotti riputada. Muidu mugav ja parandab matkarattal kaalujaotust. Igapäevasõidu puhuks võtan parema meelega maha.
Henry
Postitatud: 14. 05. 2004. 12:18
Postitas garu
Ostsin eile just mingisuguse odava junni tähtvere rattapoest. 390 eeku maksis ja kaalus mingi 560 grammi. Muidugi seda odavust sain asja külge monteerides juba maitsta, ühe randmetoe plastmasskinnituse suutsin puruks keerata. Püüan mingi parandamisvõimaluse leida.
Mõtlesingi et pole neid nagu tänavatel/teedel eriti näinud, et miks ei kasutata. Endale ostsin selle pärast et vana ratas oli maanteelenksuga aga uus on tavalisega hübriid, tunnen madalama asendi võimalusest puudust vahel. Saan aru jah et grupsiõidus võib ohtlik olla, pidur kaugel. Kui siis ainult grupis esimesena kedrates. Matkamiseks tundub küll hea olevat.
Postitatud: 14. 05. 2004. 13:29
Postitas Karikas
Siia juurde kohe küsimus, et kas on leiutatud käiguvahetuslink, mida saab pikendada sarvedele (ükspuha siis, kas aerobari otsa või mtb sarvedele). Tunnen pidevalt puudust, et kui sarvedest kinni hoida, siis võiks mõlemil pool pöidla või nimetissõrme all olla nupuke - parem lülitab käikku ülesse, vasak alla vms. Miks mitte ka analoogiline asi õrnaks pidurduseks aerobarile, eriti kui pidurisüsteem hüdrauliline. Peaks ju väga lihtsasti teostatav olema.
Vajadus nagu on, kuid pole kuulnud, et keegi midagi sellist tootnud oleks.
Henry
Postitatud: 14. 05. 2004. 13:36
Postitas KristjanS
Karikas kirjutas:Siia juurde kohe küsimus, et kas on leiutatud käiguvahetuslink, mida saab pikendada sarvedele (ükspuha siis, kas aerobari otsa või mtb sarvedele). Tunnen pidevalt puudust, et kui sarvedest kinni hoida, siis võiks mõlemil pool pöidla või nimetissõrme all olla nupuke - parem lülitab käikku ülesse, vasak alla vms. Miks mitte ka analoogiline asi õrnaks pidurduseks aerobarile, eriti kui pidurisüsteem hüdrauliline. Peaks ju väga lihtsasti teostatav olema.
Vajadus nagu on, kuid pole kuulnud, et keegi midagi sellist tootnud oleks.
Henry
selline asi täica olemas.Enam vist ei toodeta aga 2002 aastal shimano olid XTR tootegrupis olemas.Hind oli neil ka väga kirves.Ise pole käperdada saanud aga tundub et asjalik asi.
Postitatud: 14. 05. 2004. 13:40
Postitas garu
Ma olen küll näinud aerobaridel ja sarvede otsas käiguvahetuslinke, need tunduvad olema väga sarnased nedele vanakooli linkidele mis vanematel mnt ratastel raami külge kinnitatud olid. Ongi selline mõiste nagu bar end shifters.
Postitatud: 14. 05. 2004. 13:41
Postitas erikr
Karikas kirjutas:Siia juurde kohe küsimus, et kas on leiutatud käiguvahetuslink, mida saab pikendada sarvedele (ükspuha siis, kas aerobari otsa või mtb sarvedele).
Vajadus nagu on, kuid pole kuulnud, et keegi midagi sellist tootnud oleks.
Henry
XTR 2002 vähemalt on, st käiguheeblitele SL-M952, ST-M952 saab lisada remote SL-SS95.
Postitatud: 14. 05. 2004. 13:48
Postitas garu
dura ace tootegrupis on täiesti olemas, tõenäoliselt ka odavamates maanteegruppides
Postitatud: 14. 05. 2004. 13:53
Postitas garu
Nagu ma saan aru mind siis keegi minema ei aja kui TRR-il aerobariga starti ronin? Kui endal niipalju mõistust on et grupisõidus lamama ei hakka ei tohiks ju probleem olla.
Postitatud: 14. 05. 2004. 14:22
Postitas erikr
garu kirjutas:Nagu ma saan aru mind siis keegi minema ei aja kui TRR-il aerobariga starti ronin? Kui endal niipalju mõistust on et grupisõidus lamama ei hakka ei tohiks ju probleem olla.
mullu oli selliseid vendi piisavalt rajale lastud. kui juhendis pole keeltud siis järelikult on lubatud. uuri juhend läbi.
Postitatud: 14. 05. 2004. 14:49
Postitas garu
erikr kirjutas:garu kirjutas:Nagu ma saan aru mind siis keegi minema ei aja kui TRR-il aerobariga starti ronin? Kui endal niipalju mõistust on et grupisõidus lamama ei hakka ei tohiks ju probleem olla.
mullu oli selliseid vendi piisavalt rajale lastud. kui juhendis pole keeltud siis järelikult on lubatud. uuri juhend läbi.
Juhendis juttu ainult kiivrist ja kõrvalise abi kasutamisest edasi jõudmiseks, mille eest disklaffi saab. Lenksu polnud kusagil mainitud. Juhendis ka kirjas et rattatüüp vaba, nii et võib kasvõi üherattalisega minna