Kuna keldris seisab üsna mitu aastat vana Merida Kalhari (Ei mäleta täpselt, kas 550 või 510), millele oleks tarvis pisike uuenduskuur teha, kuid tekkis paar küsimust... Rattal on muidu küljes originaaljupid v.a. tagumine käiguvaheti, mida on 2 korda vahetatud...
- Kui mul on hetkel 7 käiguline tirr, kas on mul võimalik see vahetada näiteks 9 või 10 käigulise vastu? Kas see oleneb velje/jooksu vms. omadustest, või mitte?
Sellest olen teadlik, et siis tuleks gripshift ka välja vahetada. - Kui esimene käiguvaheti ei tõmba ennast tagasi esimesele käigule (gripshift töötab, kuid käiguvaheti liigub vaid ühele poole), peab jalaga kaasa aitama, siis on viga käiguvaheti sisene, vedru katki/lahti ning tuleks uus käiguvaheti osta?
- V-tüüpi piduritel on midagi viga, kui pidurdades liigub üks pool ning seejärel jääb pidur kuidagi imelikult viltu? - vist küll
- Kas gripshift tasub välja vahetada linkvahetuse vastu?
Rattal tuleb arvatavasti välja vahetada järgnevad asjad:
- Tagumine jooks 26"
- Käiguvaheti
- Tagumine n käiguline käiguvaheti
- Tagumised hammasrattad (Tirr) n käiku
- Õhukumm 26"
- Esimene jooks 26"
- Keskjooksu hammasrattad e. vändad?
- Esimene 3k käiguvaheti
- Kett
- Gripshiftid n ja 3 käiguline + trossid + kõrid
- Pidurid + piduriklotsid + trossid + kõrid
- Uued gripid ning sarved
- Kummid/mantlid
- Pidurihoovad?
Ütleks siis juba ära, et kui teema lugejal midagi soodsat pakkuda oleks, siis võib ühendust võtta.
E-mail & MSN: Mart@martleib.com
Skype: MartLeib
Võibolla mõned mõtlevad, miks rattal nii palju vigu küljes? Vastus lihtne: nooruse lollus...
Parimat
Mart L.