1. leht 1-st

Miks nii?

Postitatud: 22. 05. 2004. 15:00
Postitas crn
Veel paar lolli küsimust, millele pole vastust leidnud: Miks on nii, et nt. XTR vahetab paremini kui C050? Miks on vaja osta kallim vahetaja? Ärge valesti aru saage, vaatan endale kah uusi vahetajaid, aga
1) kas on teoreetiliselt võimalik, et hästi hooldatud Acera toimib XTR-iga samal tasemel?
2) mis jupid on vahetajatel erinevad, tööpõhimõte on ju sama?
3) miks madalama astem vahetajad mõne aja möödudes 'rihist välja' lähevad?

Re: Miks nii?

Postitatud: 22. 05. 2004. 15:07
Postitas erikr
crn kirjutas:Veel paar lolli küsimust, millele pole vastust leidnud: Miks on nii, et nt. XTR vahetab paremini kui C050? Miks on vaja osta kallim vahetaja? Ärge valesti aru saage, vaatan endale kah uusi vahetajaid, aga
1) kas on teoreetiliselt võimalik, et hästi hooldatud Acera toimib XTR-iga samal tasemel?
2) mis jupid on vahetajatel erinevad, tööpõhimõte on ju sama?
3) miks madalama astem vahetajad mõne aja möödudes 'rihist välja' lähevad?
märksõnadeks materjalivalik ja konstruktsioon, väljenduvad need suuremas jäikuses, kulumiskindluses ja väiksemas kaalus.
seetõttu on neil juba uuest peast vahe sees ja hoolda acerat palju tahad, xtr-i ei saa temast kunagi

Postitatud: 22. 05. 2004. 17:02
Postitas Road
A selles punktis, et hooldatud asi toimib paremini, on sul õigus. Küll saad ükskord ka XTR - i. Jõudu.

Re: Miks nii?

Postitatud: 22. 05. 2004. 17:20
Postitas KristjanS
crn kirjutas: 1) kas on teoreetiliselt võimalik, et hästi hooldatud Acera toimib XTR-iga samal tasemel?
sama hästi võib küsida et kas hästi hooldatud 5000 kroonine ratas sõidab liigub sama hästi edasi ja on muidu sama hea kui 50000 kroonine ratas :wink: 8)

Re: Miks nii?

Postitatud: 22. 05. 2004. 18:35
Postitas villu
crn kirjutas: 1) kas on teoreetiliselt võimalik, et hästi hooldatud Acera toimib XTR-iga samal tasemel?
2) mis jupid on vahetajatel erinevad, tööpõhimõte on ju sama?
3) miks madalama astem vahetajad mõne aja möödudes 'rihist välja' lähevad?
Miks on Mercedes Benz parem kui Moskvitš?

Re: Miks nii?

Postitatud: 22. 05. 2004. 19:03
Postitas crn
villu kirjutas:Miks on Mercedes Benz parem kui Moskvit??
Nahkistmed? :wink:

Mind lihtsalt ajas segadusse see, kuidas saavad kaks väliselt nii sarnast asja sisemiselt niivõrd erinevalt funktsioneerida. Aga erikr andis suht ammendava vastuse. Nüüd näen maailma selgemalt :)

Postitatud: 22. 05. 2004. 19:31
Postitas sileem
Mersu ja mosse võrdlus ei sobi, kuna kaubamärk on erinev, sobiks pigem miks on A-klass on nii shxxxt võrreldes E-ga näit.. Ju ikka vahe tuleb materjali valikust ja konstruktsiooni keerukusest jne, st kallima vidina arendus ja tootmiskulud on suuremad, materjal kirvem jne + veel marketing ja see et odavam on odavam sellep et seda ostetaxe rohkem ja seega omahind tuleb madalam jne jne :)

Postitatud: 22. 05. 2004. 20:16
Postitas LauriA
OT: Kumb on töökindlam, kas Ural veokas või Ford F seeria pikap? Isa väitel Siberi naftaväljadel oli Ural (ja ka Niva) töökindlamad, kui Fordi käkk :roll:

Kas siis sellel ümbermaailmaränduril (Sergei Lõzhin? )oleks olnud retk täis XTR varustusega muretum (pildi järgi oli tal küllaltki tavaline ratas)?

Re: Miks nii?

Postitatud: 23. 05. 2004. 01:13
Postitas Raul Tammesoo
veloman32 kirjutas:sama hästi võib küsida et kas hästi hooldatud 5000 kroonine ratas sõidab liigub sama hästi edasi ja on muidu sama hea kui 50000 kroonine ratas :wink: 8)
Isiklikult olen jõudnud arusaamisele (ning mitte ei ainult ratta juures), et tähtsam kui kallis ratas on mees kes seda hooldab või kellel ma seda lasen hooldada.

Olen Classic Strorm 2002 omanik ning sõitsin õndsas teadmises, et käiguvahetus ei toimigi paremini, kuni üksord üks teadjam mu ratta selga istu ning ütles, et asi on täiesti jama. Selle peale vahetatati minu kulul (garantiiaeg) välja kett, asi läks paremaks aga ikka oli jama. Selle peale vahetati minu kulul välja tross (saan aru, et garantiiaeg aga ikkagi kulumaterjal), oli parem, aga ikka pidi käike vahetama suht niimoodi, et 2 üles 1 alla.

Asi lõppes ühe (Tartus) tuntud rattamehaaniku juures kes vahetas uuesti trossi, pani selle õige pikkusega, korrigeeris üsna jõulise võttega esimsest vahetajat ning peale seda asi toimis nagu kellawärk. Ja toimib siiamaani.

Seega minu arvamus on see - tähtsam sellest mis on su vahetaja on see kui hästi see töötab (on tööle pandud).

Postitatud: 25. 05. 2004. 22:44
Postitas anthrax
Ja vahe tuleb esile eriti siis, kui käiguvahetus toimub tõusu peal. Vahe on veel vahetamise kiiruses ja täpsuses.

Re: Miks nii?

Postitatud: 26. 05. 2004. 11:40
Postitas matts
Raul Tammesoo kirjutas: Asi lõppes ühe (Tartus) tuntud rattamehaaniku juures kes vahetas uuesti trossi, pani selle õige pikkusega, korrigeeris üsna jõulise võttega esimsest vahetajat ning peale seda asi toimis nagu kellawärk. Ja toimib siiamaani.
Tee reklaami, ma just uurin kus Tartus kõige pädevamad mehaanikud asuvad.

Re: Miks nii?

Postitatud: 26. 05. 2004. 11:46
Postitas erikr
matts kirjutas:Tee reklaami, ma just uurin kus Tartus kõige pädevamad mehaanikud asuvad.
viewtopic.php?p=38969#38969