Rattaraamide vastupidavusest koormusele
Postitatud: 26. 05. 2004. 22:55
Netis kolades leidsin sellise lehe. Uuritakse siis raamide vastupidavust tsüklilisele koormusele. Jätab küll sellise mulje, et test on Scotti poolt kinni makstud
sattusin samale lehel mõnda aega tagasi - kaalu infot sai vähemalt loodetavalt adekvaatset siit..smile kirjutas:Netis kolades leidsin sellise lehe. Uuritakse siis raamide vastupidavust tsüklilisele koormusele. Jätab küll sellise mulje, et test on Scotti poolt kinni makstud
Scotti ramide tugevuse võti peitub laserlihvimises. See tähendab, et nn õhendatud torudega raami torud lihvitakse seestpoolt laseriga õhukeseks. Võrreldes traditsiooniliste (mehhaaniliste) toru õhendamismeetoditega annab laserlihvimine tunduvalt sujuvama ülemineku toru õhemalt (keskmiselt) osalt paksematele (otsmistele) osadele, mis omakorda võimaldab sama kaalu juures valmistada u 15% jäigema raami.smile kirjutas:Netis kolades leidsin sellise lehe. Uuritakse siis raamide vastupidavust tsüklilisele koormusele. Jätab küll sellise mulje, et test on Scotti poolt kinni makstud
See, et nn scandium-raami valmistaja/tootja kasutab metallifirma Easton nn scandiumtorusid, ei tähenda et materjal on kehv. Scandiumi kokkukeevitamisel/lõõmutamisel/ jahutamisel on vägagi spetsiifilised nõuded (nagu ka teistel paremakvaliteedilistel AL sulamitel). Kui raamitootja liitekohtasid ja nende lähiümbrust peaaegu torutugevuseks ei saa, siis viga pole scandiumis, vaid tehnoloogias.vaikija kirjutas:ei ole sihukest nilbet tehnoloogilist juttu vaja ajada.Iga tootja teeb mingeid imetrikke oma raamidega.Ma ei hakka mainima rattafirmat,kelle... scandiumraame vahetati paar korda hooaja jooksul välja,sest nad sõideti kuu ajaga saiaks.