1. leht 1-st
Kas tasub enda ratta ülekannet muuta???
Postitatud: 28. 05. 2004. 16:15
Postitas NirX
Mõtlesin, et võiks oma ratta ülekannet veidi maanteega kohandada.
Nimelt on mul Giant Boulder. Ees ja taga on Shimano Altused
21 käiku. Ausalt öeldes kasutan ma kokku mingit nelja või viit käiku. Mul ei ole vaja nii palju käike ja teine asi on see, et käigud on kole kerged. Mida tuleks teha??? Kas on mõtekas hakata üldse jamama selle rattaga???
Tahaks ikka maanteel nagu üle 50 km/h sõita aga mitte kuidagi praeguse ülekandega sinnani ei jõua. On üldse võimalik neid hammasrattaid ja muud sellist stuffi vahetada??? Ja kas mõne muu asja välja vahetamine annab ka kiirust juurde??? Ja palun ärge hakake mind norima, et ma nii loll olen, kuna olen alles algaja.
Postitatud: 28. 05. 2004. 16:54
Postitas Andres L
Selleks see foorum ongi et nõu küsida
kiiruse saamiseks võiksid alustada siletatest kummidest mida saab enamikest ratta pooditest,ise ostsin veloplusist, teine asi kui tahad lõpp kiirust suurendada ning praegused ülekanded ei võimalda seda siis pead ka neid muutma ehk siis ette suuremad ammakad ostma (nt44). Aga et asi korralikult toimiks(loe haakuks ketiga) siis pead ka keti vahetama ning kui kett vahetatud peab ka tagumised hammakad vahetama. Hea oleks kui saaksid ka taha uuemad ammakat sest 7ne kasset on üsna suur(väikseim hammakas suur kobakas)
Postitatud: 28. 05. 2004. 19:10
Postitas NirX
Aitähh väikese nõuande eest. Aga äkki keegi oskab öelda, kui palju peaks pappi selle kõige eest välja käima
Et kui nagu vahetada esihammakad, kas sisi peab kõik 3 ära vahetama või ainult kõige suurema, aga siis läheb ju 2. hammakalt 3. üleminek kole raskeks ja hakkab seda ketisuunajat närima. Äkki oleks lihtsam üldse terve käiguvahetite komplekt osta. Kui palju see maksma läheks???
Ja kas Maastikurattale saab peale panna ka näiteks maanteeratta käiguvaheteid
Postitatud: 28. 05. 2004. 19:23
Postitas Corrosion
NirX kirjutas:Ja kas Maastikurattale saab peale panna ka näiteks maanteeratta käiguvaheteid
Igast asju saab külge panna ainult, et kas on mõtet. Mine vaata velo+, mis nt Ultegra lingid maksavad, pakun, et selle raha eest saaksid juba uue ratta
Postitatud: 28. 05. 2004. 19:34
Postitas NirX
Seda küll, Vist ei tasu algusega nii hoogu minna.
Äkki keegi oskab siis pakkuda varianti, kuidas oleks võimalik kõige odavamalt ratta lõppkiirust tõsta.
Postitatud: 28. 05. 2004. 19:40
Postitas Ray
NirX kirjutas:Seda küll, Vist ei tasu algusega nii hoogu minna.
Äkki keegi oskab siis pakkuda varianti, kuidas oleks võimalik kõige odavamalt ratta lõppkiirust tõsta.
treenides
Postitatud: 28. 05. 2004. 20:19
Postitas madiz
mina soovitaks rix rattasse või hawaii expressi minna ( rohkem küll rix i )ja seal küsida, seal on abivalmid inimesed ja võivad pikalt laialt rääkida, mida tasuks vahetada ja kas üldse tasuks ning saab allahindlust ka üsna lihtsalt (rix is ma mõtlen) kui seal käidud ja vastusega rahul pole, oleks võimalik rakverlastega sõitma tulla ja siis rääkida neil teemadel
Postitatud: 28. 05. 2004. 23:47
Postitas Andres L
Corrosion kirjutas:Igast asju saab külge panna ainult, et kas on mõtet. Mine vaata velo+, mis nt Ultegra lingid maksavad, pakun, et selle raha eest saaksid juba uue ratta
Kindlasti pole Ultegra ainus seeria Shimanost,on lahjemaid ka mis kindlasti odavamad
Postitatud: 29. 05. 2004. 06:06
Postitas erikr
võiks ikka vaadata millest juttu teha, Giant Boulder on bike ja roadi juppidega ei tee suurt midagi.
Postitatud: 29. 05. 2004. 07:03
Postitas NirX
Eks ma siis hakkan uue ratta jaoks raha kuskilt kokku ajama!!!
Postitatud: 29. 05. 2004. 10:25
Postitas garu
Sai just naise Classic Legendile 48/etc esihammakad pandud, enne oli vist 44. Mingi shimano odavama otsa jupp oli, maksis 350 eeku pluss tööraha, hammakad koos pedaaliõlgadega. Kui raamitoru külge kinnituv vahetaja on siis ei pea ka esivahetajat uut panema. Põhimõtteliselt saab ka mnt crankseti 52/etc panna ja hakkab mtb vahetajatega tööle küll kui sobivad jupid vahetada.
Vea ratas teenindusse ja küsi mida tahad, küll lahendus leitakse.