8-käigulise upgrade
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
8-käigulise upgrade
Jättes vähemalt praegu shifterite ja kettide teema kõrvale, siis küsimus: kas tirrile, millel oli seni peal 8-ne kassett annab minna 10-se kasseti ja käiguvahetuse peale üle? Loen netist, et üldiselt peaks saama aga võib ühtteist agasid olla. Kas, ja kui jah, siis kui palju on 10ne 8st laiem ja kas sellest võib häda olla? On keegi üldse sellist asja teinud või tuleb kohe uute jooksude poole vaadata? Jätame uue jalgratta teema ka kõrvale...
Re: 8-käigulise upgrade
On olemas mingid vanemat sorti 8-speed nuudid, mille otsa ei sobi 11 hambaga väikseim hammakas. Laiuse poolest pole vahet. Kui sulle läheb tirri otsa kassett, mille väikseim hammakas on 11, olgu see siis 8-, 9-, või 10-käiguline, on korras.
Zero the Hero
Re: 8-käigulise upgrade
Esihammakad/vänt peaks ka vahetusse minema.
Ja kui olemasolevale keskjooksule sobivat 10-st vänta pole, läheb keskjooks ka vahetusse.
Kui ma nüüd ei eksi.
Ja kui olemasolevale keskjooksule sobivat 10-st vänta pole, läheb keskjooks ka vahetusse.
Kui ma nüüd ei eksi.
Re: 8-käigulise upgrade
Väikseim hammakas ON 11.
Vänt peaks see olema: http://www.shimano.com/publish/content/ ... type-.html
Paistab et seda lubatakse ainult 9käigulisele, seega peaks ka selle ringi pistma? Kui juba, siis mõtleks pigem 2x10 süsteemile.
Vänt peaks see olema: http://www.shimano.com/publish/content/ ... type-.html
Paistab et seda lubatakse ainult 9käigulisele, seega peaks ka selle ringi pistma? Kui juba, siis mõtleks pigem 2x10 süsteemile.
Re: 8-käigulise upgrade
Teema maha, selle voki puhul tuleb tõesti kogu krempel siiski ringi pista. Eelarve kujuneb antud juhtumil ebamõistlik ja upgrade tuleb veidi tagasihoidlikum.