1. leht 1-st

VDO C 10+ ei saa ühendust

Postitatud: 14. 06. 2004. 09:22
Postitas Rom
On ka kellegil ette tulnud probleemi et juhtmeta komput
ei saa kuidagi õigeid numbreid näitama?
Ostsin paar kuud tagasi VDO C10+ ja pole seda siiani saanud korralikult tööle, kuna kompu ei leia õiget sidet saatjaga (vist).Olen proovinud saatjat kõikvõimalike asendites kuid õiget pole leidnud.Olen aru saanud et kompul ja saatjal peab olema nn. silmside mis nad üldse tööle paneks, aga minu rattal on see side võimalik ainult ühes asendis ja ka siis on see 1cm/2 suurune ava.Selleks pean veel lenksul näitajat keerama väljapoole, mistõttu numbrite vaatamine on raskendatud.Lisaks veel kõvema tuulega,
näiteks mäest alla üle 30km/h ,ei näita ka selles asendis õigesti.
Mis teha?

Re: VDO C 15+ ei saa ühendust

Postitatud: 14. 06. 2004. 09:29
Postitas erikr
Rom kirjutas: Ostsin paar kuud tagasi VDO C15+ ja pole seda siiani saanud korralikult tööle, kuna kompu ei leia õiget sidet saatjaga (vist).Olen proovinud saatjat kõikvõimalike asendites kuid õiget pole leidnud.Olen aru saanud et kompul ja saatjal peab olema nn. silmside mis nad üldse tööle paneks, aga minu rattal on see side võimalik ainult ühes asendis ja ka siis on see 1cm/2 suurune ava.Selleks pean veel lenksul näitajat keerama väljapoole, mistõttu numbrite vaatamine on raskendatud.Lisaks veel kõvema tuulega,
näiteks mäest alla üle 30km/h ,ei näita ka selles asendis õigesti.
Mis teha?
VDO juhtmeta variandid on siin vist varemgi kriitikat saanud. ise ma enne päris metsa viskamist vahetaksin ntx saatja patarei ära.
kunagi oli endal sigma juhtmeta variant ja see küll kordagi ei nöökinud, polar käib ka ok.

Postitatud: 14. 06. 2004. 09:34
Postitas AndreK
Mul sama jama. See kompuuter on ilge ront. Vahepeal toimib aga näitab kiirust 2 korda väiksemana, kui peaks olema. Vahepeal ei näita üldse midagi. :evil:

Mine vaata ost - müük. Ma pakun seal suurepärast oktose kompuutrit (juhtmeta) if u know what i mean :lol:

Postitatud: 14. 06. 2004. 12:59
Postitas koomahai
15+ ga on probleeme olnud küll aga kõik on lahenenud patareivahetusega. Proovi enne seda ja siis otsi muid võimalusi.

Postitatud: 14. 06. 2004. 13:34
Postitas Ereliukas
Üks 10+ andis mullu pärast paarikuulist kasutamist otsad. Garantii vahetas ringi ja praegune probleemivaba.

Postitatud: 14. 06. 2004. 15:30
Postitas margus v
VDO 15+,peale poest ostmist pole kordagi tööle hakkanud.Garantiiaeg,poest öeldi,et too tagasi-pole aega olnud.Ise kasutan HAC 4 ja Oktos F16,rahul :)

Postitatud: 17. 06. 2004. 14:00
Postitas Rom
Vahetasin anduri patarei ära ja nüüd sain vist tööle ( ei ole rada veel sõitnud)
aga probleem võis olla hoopis selles et magnet peab olema ühes teatud asendis anduri vastas,kui on isegi 1mm valesti siis enam ei funka.Ei tea kuidas see asend ka püsib :roll:
eks annan teada kui sõidu ära teen.

Postitatud: 17. 06. 2004. 14:06
Postitas erikr
Rom kirjutas:Vahetasin anduri patarei ära ja nüüd sain vist tööle ( ei ole rada veel sõitnud)
aga probleem võis olla hoopis selles et magnet peab olema ühes teatud asendis anduri vastas,kui on isegi 1mm valesti siis enam ei funka.Ei tea kuidas see asend ka püsib :roll:
eks annan teada kui sõidu ära teen.
pane jurakam magnet.

Postitatud: 17. 06. 2004. 14:08
Postitas Rom
erikr kirjutas:
Rom kirjutas:Vahetasin anduri patarei ära ja nüüd sain vist tööle ( ei ole rada veel sõitnud)
aga probleem võis olla hoopis selles et magnet peab olema ühes teatud asendis anduri vastas,kui on isegi 1mm valesti siis enam ei funka.Ei tea kuidas see asend ka püsib :roll:
eks annan teada kui sõidu ära teen.
pane jurakam magnet.
minumeelest on see isegi suur ca 1cm /läbimõõt.
Kas on suuremaid võtta?

Postitatud: 17. 06. 2004. 14:09
Postitas Mati
Rom kirjutas:
erikr kirjutas:
Rom kirjutas:...aga probleem võis olla hoopis selles et magnet peab olema ühes teatud asendis anduri vastas,kui on isegi 1mm valesti siis enam ei funka.Ei tea kuidas see asend ka püsib :roll: ...
pane jurakam magnet.
minumeelest on see isegi suur ca 1cm /läbimõõt. Kas on suuremaid võtta?
kuskilt kõlari seest saaks vast suurema läbimõõduga ilusa ümmarguse kätte :idea: :lol:

Postitatud: 17. 06. 2004. 14:13
Postitas Rom
Mati kirjutas: kuskilt kõlari seest saaks vast suurema läbimõõduga ilusa ümmarguse kätte :idea: :lol:
et ikka 110%kindel oleks :lol:


võibolla on tõesti magnet lahja :roll:

Postitatud: 17. 06. 2004. 14:13
Postitas erikr
Rom kirjutas: minumeelest on see isegi suur ca 1cm /läbimõõt.
Kas on suuremaid võtta?
siis on mingi jama ikka. vbolla on lihtsalt andur tundetu, st herkon seal sees.

Postitatud: 17. 06. 2004. 14:16
Postitas Rom
erikr kirjutas:
Rom kirjutas: minumeelest on see isegi suur ca 1cm /läbimõõt.
Kas on suuremaid võtta?
siis on mingi jama ikka. vbolla on lihtsalt andur tundetu, st herkon seal sees.
herkon!?

(patarei vahetusel ei märganud küll seal kedagi :wink: )

Postitatud: 17. 06. 2004. 14:23
Postitas erikr
Rom kirjutas: herkon!?

(patarei vahetusel ei märganud küll seal kedagi :wink: )
herkon on elektroonika/elektrotehnika komponent mis on magnetvälja suhtes tundlik. sees on 2 kontakti mis piisavalt tugeva välja puhul kokku lähevad ja vooluringi sulgevad. lenksul oleva spidoni jõuab see impulsina, kogu inf mida spido andurilt saab on ainult impulsid ajaühikus mida siis spido edasi arvutab ja numbritena näitab. kui sul anduris peale patarei midagi poleks siis ei saaks spido vajalikku infi ka :wink:

Postitatud: 17. 06. 2004. 14:31
Postitas veiko
Herkon iseenesest võib olla väga pisike ning enamus andurist on patarei ja saatja osa. Loogiline ja viisakas oleks, kui herkon oleks korpuse keskel aga tundub, et tihtilugu see nii pole. Proovi anduri asendit magneti suhtes nii, et liigutad andurit või magnetit üles/alla aga mitte andurit magnetile lähemale või eemale. Kui magnet jookseb ilusasti üle herkoni (tsentri) siis võtab ta ka kaugemalt. SigmaSpordi anduril oli ilusasti õige koht ära märgitud... teistel pole seda näinud.

Postitatud: 17. 06. 2004. 14:36
Postitas Rom
erikr kirjutas:
Rom kirjutas: herkon!?

(patarei vahetusel ei märganud küll seal kedagi :wink: )
herkon on elektroonika/elektrotehnika komponent mis on magnetvälja suhtes tundlik. sees on 2 kontakti mis piisavalt tugeva välja puhul kokku lähevad ja vooluringi sulgevad. lenksul oleva spidoni jõuab see impulsina, kogu inf mida spido andurilt saab on ainult impulsid ajaühikus mida siis spido edasi arvutab ja numbritena näitab. kui sul anduris peale patarei midagi poleks siis ei saaks spido vajalikku infi ka :wink:
no siis võibolla tahabki kõvemat magnetit, sest needki on ju erineva tugevusega(näit. tahvlimagnetid jms.)

Postitatud: 17. 06. 2004. 14:40
Postitas Rom
veiko kirjutas:Herkon iseenesest võib olla väga pisike ning enamus andurist on patarei ja saatja osa. Loogiline ja viisakas oleks, kui herkon oleks korpuse keskel aga tundub, et tihtilugu see nii pole. Proovi anduri asendit magneti suhtes nii, et liigutad andurit või magnetit üles/alla aga mitte andurit magnetile lähemale või eemale. Kui magnet jookseb ilusasti üle herkoni (tsentri) siis võtab ta ka kaugemalt. SigmaSpordi anduril oli ilusasti õige koht ära märgitud... teistel pole seda näinud.
jah....üles-alla mängides saingi lõpuks tööle.aga see maa oli imepisike, kardan et see nihkub kuskil juurikatel paigast.
eks näis.

Postitatud: 17. 06. 2004. 15:04
Postitas Mati
Rom kirjutas:jah....üles-alla mängides saingi lõpuks tööle.aga see maa oli imepisike, kardan et see nihkub kuskil juurikatel paigast. eks näis.
selle tarbeks on mul kodara küljes anduri ja kodara vahel kiht teipi, et tihkem oleks ja amordi ja anduri vahel kiht teipi või kahepoolne teip (selline paksem) ning siis veel paari juhtmeklambriga andur pingule ümber amordi. JA EI LIIGU KUHUGI.

Postitatud: 17. 06. 2004. 15:32
Postitas toomas
Ostsin ka selle VDO 15+ mudeli ja võin teile ainult kinnitada, et see on täiesti mõttetu saast. Ärge seda soetage. Viisin enda oma poodi tagasi, et las kasutavad ise või viskavad minema, mul üks kõik. Endal praegu Polari pulsomeeter koos ratta funktsiooniga ja see värk on asja eest.

Postitatud: 17. 06. 2004. 15:57
Postitas oddo
Kunagine VDO15 (juhtmega andur) pidas end küll väga viisakalt üleval. Samuti meeldis selle käsitlemisloogika. Sai maha müüdud seoses Polarile üleminekuga. Aga nüüd olen mõelnud, et võiks siiski mingi rattaspido lisaks olla. Polari suurimaks puuduseks minu jaoks on see, et ta ei näita kas sa sõidad parasjagu keskmisest kiiremini või aeglasemalt. VDO-l näitas seda võikeste üles/alla nooltega, väga mõnus. Ning anyway ei saa kogu huvipakkuvat infot samaaegselt vaadata. Olen mõelnud et polar võiks näidata pulssi/aega ning spido kiirust/teekonda. Mida rahvas soovitaks vaadata peale VDO15+? Võiks olla: juhtmeta andur (kas mõni polari anduriga ka kokku sobib või vastupidi?), kahe ratta võimalus ja eelpool mainitud keskmise kiiruse näit.

Postitatud: 17. 06. 2004. 16:02
Postitas toomas
Mul on teisel rattal ka mingi VDO vanem mudel kus on peal suur kollane ja väike punane nupp. See on lihtne ja loogiline ning mis peamine töötab suurepäraselt. Uuel VDO-l on nupud väheke ebamugavamasse kohta läinud aga mis peamine, see juhtmeta variant ajab lihtsalt hulluks oma ebatöökindlusega.

Postitatud: 17. 06. 2004. 16:29
Postitas SL
oddo kirjutas:Polari suurimaks puuduseks minu jaoks on see, et ta ei näita kas sa sõidad parasjagu keskmisest kiiremini või aeglasemalt.
On tiba ot, kuid minuarust on Polari suurimaks puudeseks see, et ta ei näita treeningul läbitud kilometraazi treeningu ajal, kui sa pole enne seda nullinud - iga kord ei tule meelde ju? Kurat, alati mõtlen, et on igati lahe kell kuid kõige lihtsamat asja ei või ta näidata ilma jebimata.

Postitatud: 17. 06. 2004. 20:14
Postitas margus v
Samas foorumis kirjutasin,et pole VDO 15+tööle saanud,peale poest ostmist.Ei viitsinud ka poodi tagasi viia vaid kuumutasin (kuivatasin) natuke fööniga-nüüd töötab!Ei tea kuidas oli niiskust saanud?Proovige,kuid ärge ära praadige,ehk aitab!

Postitatud: 17. 06. 2004. 21:24
Postitas Kuldar
toomas kirjutas:Ostsin ka selle VDO 15+ mudeli ja võin teile ainult kinnitada, et see on täiesti mõttetu saast. Ärge seda soetage.
Karmid hinnangud.
Pole vaja lahmida. Kui on kobisemist, siis palun argumenteeritult!
Kasutan VDO 15+ 2,5 aastat täiesti probleemivabalt iga ilmaga.
Väheusutav, et just minule on sattunud üks väheseid toimivaid eksemplare planeedil.
Ehk siis: kui tõesti enam mitte miski ei aita, read the f...ng manual!

Postitatud: 17. 06. 2004. 22:21
Postitas alar
toomas kirjutas:Mul on teisel rattal ka mingi VDO vanem mudel kus on peal suur kollane ja väike punane nupp.
Ma olen kah täpselt sama VDO-d kasutanud (osteti vist umbes 1996 aastal. Töötab tõesti ilma igasuguse jamata. cytec 15+ pole kah siiani väga puusse pannud, ei tea kas siis iga hetk on loota selle juhtumist? Õnneks mul paralleelselt ka polar kasutuses, mille töökindluses olen kindel.

Postitatud: 21. 06. 2004. 10:59
Postitas Rom
Kõrve sõit sõidtud ja VDO- lt ei saanud ikkagi õigeid andmeid.
Kruusa teedel, kus kiirus ~35 ja tuulepuhangud siis näitas vahelduva eduga 25 ja 35.
Et pean ikkagi hakkama garantiivärki ajama.