1. leht 1-st
Grimeca Mag Aero 6 jooksud
Postitatud: 17. 06. 2004. 12:26
Postitas mart
Kas on kellelgi kogemusi. Tahaks enne ostmist näppida.
http://www.grimeca.it/eng/ruote/m6.htm
suurem pilt
Re: Grimeca Mag Aero 6 jooksud
Postitatud: 17. 06. 2004. 12:49
Postitas SL
Kahtlane, äärmiselt kahtlane.
Kaal ka suurevõitu (950/1100):
Crossmax SL Front 650 g, rear 820 g
Crossmax XL Front 730 g, rear 885 g
Bontrager Race X Lite tubeless: Front 650 g, rear 820 g
Race Lite tubeless: 710/975
Race tubeless: 760/1050
Mina ei julgeks osta.
Postitatud: 17. 06. 2004. 12:55
Postitas erikr
need grimecad on niskesed for heavy use rattad. usun, et mart teab mida ja milleks tahab. XC võistlusjooksudega pole tal miskit pihta hakata.
Postitatud: 17. 06. 2004. 12:57
Postitas Mati
A tegelt ikkagi miks kahtlane
Äkki on jäikus ja vastupidavus just kaalu arvelt saavutatud. a kui kaal pole primaarne
Kui ka võistlemine pole primaarne, siis minu arvates täitsa huvitav asi proovimiseks ja Maarjamaal tutvustamiseks. Mudu varsti tekib siin Mavicu üledoos või allergia
.
Postitatud: 17. 06. 2004. 13:06
Postitas SL
mis see hind võiks sellistel olla?
(lihtsalt huvipärast...)
Postitatud: 17. 06. 2004. 13:14
Postitas mart
SL kirjutas:mis see hind võiks sellistel olla?
(lihtsalt huvipärast...)
Esialgsel kokkuleppel tiba alla 500 oiro (CIF to Tallinn). Hetkel teeb mind nonde puhul mõtlikuks kodukal antud inf, et pöiale 22 x 559 on soovitatud USt kummi 47 x 559 ( 26 x 1.75 ). Ise ei taha küll niii peenikest kummi alla panna - muidu kaotab mu FS mõtte.
Postitatud: 17. 06. 2004. 13:19
Postitas vaikija
Neid jookse on olnud näha all sellistel odavatel esi-ja tagaamordiga ratastel,mida autoärikad Saksast 200demmiga on kaasa ostnud.Nad on jah tubelessid lisaks kõigele.Nende ainukene väärtus on nende välimus(türklaste ja Saksa maniakkide maitsele).Samas nende hind peaks olema sellest klassist,et omal nahal äraproovimine ja pettumine lausa enesetapuni ei vii.
Postitatud: 17. 06. 2004. 13:25
Postitas SL
mart kirjutas:alla 500 oiro (CIF to Tallinn).
500 EURi!!! No maitea ....
Postitatud: 17. 06. 2004. 13:27
Postitas Rivo
Hind hinnaks, kaal kaaluks aga, kui nendega miskit juhtuma peaks, kukkumine vmt. ja tulemuseks kõver pöid ? Kas neil üldse saab pöidasid vahetada ? Kas neid 6-te. nö. kodarat saab vajadusel vahetada. Ja kui saab, siis kaua selle nimel ajaliselt kannatama peab. Kapis seisvad tagavara jooksud üks variant, aga mitte just kõige parem.
Muidu välimus neil vägev. Kui veel kuskil rahvarohkemas kohas kinni pead, siis enamuse näod midagi sellist
PS. Hind oli kah selline mõtlema panev. Aga hallist massist erineksid kohe kindlasti nendega. Sul juba praegugi suht eksootiline ratas, ega sinna saagi laiatarbekaupu külge kruvida
Postitatud: 17. 06. 2004. 13:39
Postitas N
Püüaks vältida neid jookse. On üks lihtne tõde - mida haruldasem seda kallim... aga see hakkab selguma tavaliselt pärast ostu.
Postitatud: 17. 06. 2004. 13:54
Postitas Mati
mart kirjutas:SL kirjutas:mis see hind võiks sellistel olla?
(lihtsalt huvipärast...)
Esialgsel kokkuleppel tiba alla 500 oiro (CIF to Tallinn). Hetkel teeb mind nonde puhul mõtlikuks kodukal antud inf, et pöiale 22 x 559 on soovitatud USt kummi 47 x 559 ( 26 x 1.75 ). Ise ei taha küll niii peenikest kummi alla panna - muidu kaotab mu FS mõtte.
Jah, hind paneb mõtlema (mh Rivo mainitud aspektid)
Kui hind oleks normaalsem, siis Mardi situatsioonis ei kahtleks vist.
Aga see eestlaste umbusk kõige erilise ja erineva suhtes on tegelt ikka fanatastiline
Rahvas peaks vist rohkem reisima ja ringi vaatama hakkama
Mai tea miks, a mul on selline krdi kahtlane tunne, et maailmas on asju mis täitsa tasuvad proovimist ja kasutamist. Mis siis, et neid Eestis saada/teada pole.
Postitatud: 17. 06. 2004. 13:59
Postitas tarmo
Mati kirjutas: Mai tea miks, a mul on selline krdi kahtlane tunne, et maailmas on asju mis täitsa tasuvad proovimist ja kasutamist. Mis siis, et neid Eestis saada/teada pole.
no minu meelest 500 euro eest küll ei tasuks need jooksud proovimist. see ju puhas võistlusjooksu hinnaklass, aga mardi eesmärk pole võistlemine. ausalt öeldes mina ei julgeks omale neid osta. aga kui mart viitsib siis ta selgitab ise miks ta neid tahab
äkki paneme siin kõik puusse oma arvamustega
Postitatud: 17. 06. 2004. 14:02
Postitas Mati
tarmo kirjutas:no minu meelest 500 euro eest küll ei tasuks need jooksud proovimist. see ju puhas võistlusjooksu hinnaklass, aga mardi eesmärk pole võistlemine...
seda ju minagi
kuid muuseas tundub mulle, et peamiselt on siin katsetamise ja proovimise "vastased" suht kõvad sõidumehed. see ka arusaadav, kuna keegi ei taha ju riskida varustuse altvedamisega või kalliks (varustus üldiselt juba niigi kallis) osutuva kasutamisega. seega mis te arvate, kas madalama tasemega harrastajal siiski tasuks miskit proovida ja katsetata, arvestades, et koormused ja nõudmised ratta suhtes pole nii kõrged. et ei tasuks totaalselt maha teha kohe. konstruktiivne kriitika on mudugi alati teretulnud ja edasiviiv.
Postitatud: 17. 06. 2004. 14:11
Postitas vaikija
Jõudsin enne hinnainfot eelmise jutu ära saata.
500euri tuulde visata ikka tekitaks stressi,niiet siia lisanduks veel mõni seanss psühholoogi kabinetis.
Olen ise neid 3-ja5kodaraga jookse näppinud,mis olid just sellistel nilbetel ratastel all ja tekitasid külmavärinaid.Voibolla need kallimad on klass omaette.Kahtlen.
Postitatud: 17. 06. 2004. 17:26
Postitas mart
tarmo kirjutas:...500 euro eest küll ei tasuks need jooksud proovimist. see ju puhas võistlusjooksu hinnaklass, aga mardi eesmärk pole võistlemine. ausalt öeldes mina ei julgeks omale neid osta. aga kui mart viitsib siis ta selgitab ise miks ta neid tahab
Asi selles, et minusugusele lihtsõtkujale pole võistlusjookse vaja. Huvi tekitab materjal st magneesium. Crimeca-l on olnud 2aastat aega, et oma Mg kuuskodarat katsetada:
2002 NEWS/ GRIMECA MAGNESIUM WHEELS NEW DESIGN 6 SPOKES "AERO" TUBELESS
The Magnesium "MAG-AERO" wheels are the lightest and strongest solution for disk brakes bicycles since they avoid any problem of centering, and go through with a higher pressure as regards disk brakes. Besides, they can be fitted without any problem with Tubeless tires and are suitable for Cross Country.
As for motorcycles, the disk brakes for bicycles need to be fitted with an alloy wheel. The Magnesium wheels produced by Grimeca are the result of an avant-garde technology and a functional design in keeping with the new Millennium.
Moreover Grimeca Magnesium wheels are suitable both for tubeless and traditional tires.
Postitatud: 17. 06. 2004. 17:58
Postitas huko
Kuppaveljet
Helsingis müüvad juba 1,5 aastat Grimeca 6-te 390:-
http://www.kauppaveljet.fi/kompo.php
Just for informatsioon...
Postitatud: 17. 06. 2004. 18:32
Postitas mart
Hmm, kas oled praegu Eerikinkatu 5 poe ees.
Kui teema alguses otsisin näitamiseks suuremat pilti, siis küsisin Kaubavendadelt, kas nende kodukal olev tarjous on voimassa ja et olen huvitet. Nüüd sain meilitsi vastuse, et 1 paar on mulle bronnitud ja poes on veel vaid üks paar järel. Seega saan odavamalt, kui 500 ja kokkuhoitud raha eest ostan laevapiletid