1. leht 1-st

Avid Elixir 7 vs Magura MH6 vs XT

Postitatud: 16. 12. 2012. 23:40
Postitas Pri3r
Oskab keegi Avid Elixir 7 kohta midagi head öelda? Veel parem oleks võrdlus Magura MH6 ja/või XT'ga.
Olen kaks hooaega kasutanud XT - ja ühe hooaja Magura süsteemi. Mõlemal juhul ees 180mm ja taga 160mm rootor. Magura on minu arvates jõulisem, mugavam, vaiksem(magura 7.2 klots) ja kergemini hooldatavam kui XT. XT samas täpsem. Kuna nüüd plaanitaval 29er'il on tootja poolt küljes Avidi kraam ja varasem ühekordne kokkupuude Elixir 5'ga jättis võrdluses eelmainitutega prügikasti kraami mulje siis suhtun Avdisse kerge skepsisega, kas selleks on põhjust?

Re: Avid Elixir 7 vs Magura MH6 vs XT

Postitatud: 17. 12. 2012. 07:33
Postitas KristjanS
Ma ei oska praeguste Magura pidurite kohta midagi öelda, ent "klassikaline" Marta (SL) oli pain inda sealsamuses. Lõpuks kõlbas kasutada vaid pidurisadul, mis on väga esinduslik.

XT ja Avidi piduritega on aegade jooksul pigem positiivsed kogemused - nii hooldatavus kui töökindlus - ehk siis mõlemad oleksid kindla peale minek ja võib kindel olla, et ei vaja ka servist tihemini kui 1-2x aastas (kui sedagi).

PS! Avidiga on olnud üksikud kogemused, kus kolvid kipuvad kinni jääma, mistõttu võib tekkida vajadus suuremat sorti hoolduseks.

Re: Avid Elixir 7 vs Magura MH6 vs XT

Postitatud: 17. 12. 2012. 11:31
Postitas urmo
Vahetasin mõned aastad tagasi ratta Hayes HFX Magid, mis pmst kunagi korralikult ei töötanud, Avidi Elixir R-ide vastu. Tehniliselt peaks R olema väga sarnane 7-le, selle vahega, et R-il puudub klotside puutepunkti reguleerija ning link on alumiiniumist, mitte carbonist. Minu kogemuse järgi on süsteem üldiselt väga töökindel. Originaalklotsid on head, vahetasin nad kulumise pärast mingite Alligatorite vastu, need on suht jurad. Minu omad tulid G3 rootoriga, mõlemal on väike kõverus sees aeg-ajalt, mida näpuga tagasi väänan. Ei tea, kas normkasutamise käigus tekkinud või kuskilt kõrvalt mõne müksu saanud. Suht häiriv on see, et linkidel on mingi süsteem, mis laseb lingil nõksuga alla liikuda paar cm, ning see nõksu tekitav jupp on ära kulunud, tulemuseks paar cm enne puutepunkti lõdvalt lotendav pidurilink. See on kindlasti plaanis korda saada enne järgmist hooaega.
Pildi pealt tundub Elixir 7 link muidugi teise ehitusega, niiet äkki seda muret ei teki. Pidurdusjõud, modulatsioon ja hüdraulika töökindlus peaksid igatahes suht head olema.