1. leht 1-st

Millist odavat raami valida

Postitatud: 06. 07. 2004. 16:44
Postitas madiz
Tahaks saada raami 4000kr eest. Seni on silma hakanud Merida HFS raamid (3750 kr), Schwinn Moab ( 3900kr ) ja Classic Team ( 3900kr) ja oleks vaja abi nende raamide vahel valimisel ning võiks ka muid variante pakkuda

Postitatud: 06. 07. 2004. 17:30
Postitas Corrosion
need merida alu raamid on täitsa kobedad minu arust, suht rasked on aga jäigad peaksid nad küll olema.

Postitatud: 18. 07. 2004. 18:29
Postitas madiz
Kas siis keegi midagi muud ei oska pakkuda? Või rääkida oma kogemustest nendega mis ma pakkusin.

Postitatud: 19. 07. 2004. 11:05
Postitas mart
madiz kirjutas:Kas siis keegi midagi muud ei oska pakkuda?.
http://www.pyorahuolto.com/pyorat/No_Saint_ANGEL2.html
ca 3600.- + laevaga edasi-tagasi Helsingisse.

Postitatud: 19. 07. 2004. 11:22
Postitas koomahai
Läheb kallimaks kui muud raamid ja kaal kipub ka suurevõitu olema. 16" kaalub 1580g aga see raam on liiga väike arvamuseküsijale.

Postitatud: 19. 07. 2004. 14:03
Postitas matrox
mul selline rumal küsimus, et kas on ikka mõtet ajada taga mingit hullult kerget raami (eriti kui tahaks veel odavalt saada)?

äkki on lihtsam ja koguni kasulikum (tervislikum, ja äkki rahaliselt ka soodsam...) paar kilo maha võtta (no eeldusel, et on mida võtta muidugi... mul on) - see peaks andma rohkem võitu kui eales mingi raami arvelt kokku hoiab...

lihtsalt selline arvamus.

Postitatud: 19. 07. 2004. 14:18
Postitas Ruve
matrox kirjutas:mul selline rumal küsimus, et kas on ikka mõtet ajada taga mingit hullult kerget raami (eriti kui tahaks veel odavalt saada)?

äkki on lihtsam ja koguni kasulikum (tervislikum, ja äkki rahaliselt ka soodsam...) paar kilo maha võtta (no eeldusel, et on mida võtta muidugi... mul on) - see peaks andma rohkem võitu kui eales mingi raami arvelt kokku hoiab...

lihtsalt selline arvamus.
kui tahad võistlustel paremaid tulemusi saada pead kilod nagunii maha võtma. kehakaalu ja ratta kaalu erinevusi on juba kusagil siin arutatud, aga see selge, et mida raskem rattur seda toekam võiks ka ratas olla. raskele ratturile ülikerget-õhukest raami küll ei soovitaks.

Postitatud: 19. 07. 2004. 14:19
Postitas www
merida ja classic raame on tuttavatel läinud katki hunnikutes, schwinni kohta pole veel sarnast infi kuulnud :idea:
võibollla eelnimetatud brände lihtsalt tarbitakse niipalju rohkem :?:

Postitatud: 19. 07. 2004. 16:38
Postitas SK
Raami ost nagu ratta ostki peaks eelkõige kasutaja eesmärkidest sõltuma, mitte hinnast või logo meeldivusest. Ise otsisin agressiivset ja tugevat raami, millega õppida mäest alla sõitma ja see mul ka õnnestus ühe vana ja raske, kuid tugeva Corratec Freeride raami näol. Eelmisel aastal õõtsusin ühe kerge Merida seljas nagu tuulelipp ja ei saanud kuidagi kindlust kätte, 83 kg tsainikut nagu ma olen :) Ilmselt on mul võimalik endale mõningate otsingute järel ka kergem analoog leida, aga ma pole "grammifriik", pigem võiksin tulemust taotledes oma olematut kilometraazhi tõsta.

Eestis müüdavaid odavaid raame väga laialt üldistades võib öelda, et Merida ja Classic pakuvad rohkem kruusa-maratonidele sobivat geomeetriat, nikerdajatele ja järske tõuse-langusi armastavatele soovitaks omadest kogemustest küll pigem GT'd, Corratec'i, Kona't., Schwinni.. :?:

Postitatud: 19. 07. 2004. 17:24
Postitas Suusataja
mart kirjutas: http://www.pyorahuolto.com/pyorat/No_Saint_ANGEL2.html
ca 3600.- + laevaga edasi-tagasi Helsingisse.
Üks No Saint raamiga ja uue väljanägemisega ratas hakkas silma nissan rattamaratonil. Pikalt ei uurinud, kuid tundus, et küllalt kõvad jupid olid asjal küljes - xtr vändad jne. Kui levinud asi see "no saint" on ... ?

Postitatud: 19. 07. 2004. 18:02
Postitas Kuldar
Suusataja kirjutas:
mart kirjutas: http://www.pyorahuolto.com/pyorat/No_Saint_ANGEL2.html
ca 3600.- + laevaga edasi-tagasi Helsingisse.
Üks No Saint raamiga ja uue väljanägemisega ratas hakkas silma nissan rattamaratonil. Pikalt ei uurinud, kuid tundus, et küllalt kõvad jupid olid asjal küljes - xtr vändad jne. Kui levinud asi see "no saint" on ... ?
eestis 2 tk. , ühega sõidab mees stabiilselt EEC-del 40...70. kandis, teine ratas ootab ostjat 1800 euriga.
Eesti rattamaastik on ikka tapvalt igav, aga see on omaette teema.

Postitatud: 20. 07. 2004. 08:48
Postitas Andrus K
Kuldar kirjutas:eestis 2 tk. , ühega sõidab mees stabiilselt EEC-del 40...70. kandis, teine ratas ootab ostjat 1800 euriga.
no saintid saavad eestis kõva valu :P

Postitatud: 20. 07. 2004. 19:22
Postitas madiz
Raami oleks vaja eesti maratonidel võistlemiseks ja treenimiseks rakvere kandis. Treenida tahaks 3000-6000km aastas ja nii vähemalt 2a. Kaal on niigi minimaalne 53-55kg siis ja pikkust 174cm paari aasta pärast võivad mõõdud olla kuni 70kg ja kuni 186cm. Vahemikud on suured kuid kui 1 raamiga ei saa siis tuleb vahepeal uus osta. Seni Elionil 500kandis kuid tase kusagil 300kandis vähemalt see aasta järgmine aasta võiks juba 200 kandis sõita. Kui on veel infot vaja siis küsige. Peaasi et sobiv raam saaks välja valitud seni raam siis Schwinn Mesa.
Ja paluks siin möla mitte ajada.

Postitatud: 20. 07. 2004. 23:37
Postitas Andres L
Mine vaata Author esindusse, ma ostsin sealt paar aastat tagasi Egoisti raami,kaalu ma sellel täpset ei teagi(pole oluline ka minujaoks) aga alla 2 kg ta jääb päris palju pidavat, maksin 2000kr selle eest,üli tugev ja jäik ning kerge raam kui tekib sarnane võimalus siis soojalt soovitan seda raami... 8)

Postitatud: 21. 07. 2004. 00:34
Postitas alar
Mis suurus raam sulle läheb? Küsin sellepärast, et ma tean, et Rademaris seisab juba umbes 3 aastat üks 8500 raam, mis on aga küllaltki väikese mõõduga. Arvan (kuid ei ole kindel), et selle on nad nõus mingi (väiksema, kui ta kunagi oli) raha eest ära andma.

Postitatud: 21. 07. 2004. 12:00
Postitas madiz
Suurus võiks vist 20" või 22" olla

Postitatud: 21. 07. 2004. 12:09
Postitas alar
madiz kirjutas:Suurus võiks vist 20" või 22" olla
Sellisel juhul see raam jääb vist kahjuks ära, sest silma järgi oli see kas 17" või isegi väiksem

Postitatud: 21. 07. 2004. 15:32
Postitas Bimmer
Raami valimisel peaksid arvesse võtma ka seda, missugused jupid Sul juba praegu olemas on. Näiteks tehakse esikäiguvahetajaid erinevatele toru ümbermõõtudele ja nii ülevalt, kui alt tuleva trossiga. Ka võiksid raami valimisel arvesse võtta seda, millised vidinad raamiga juba tehasest kaasas on (Schwinnil on hinna sees kaelakausid ja sadulatoru klamber) ja minu arust ei ole vähetähtis ka raami väilimus ehk siis, kui mitu raami on täpselt sama hinnaga, siis osta see mis kõige rohkem meeldib.

Postitatud: 22. 07. 2004. 08:54
Postitas madiz
Schwinni raamile on võimalik kohe kõik jupid ümber laduda. ( nii HE s öeldi hetkel ka schwinni raam )
Classicu kohta ma ei tea kuid peaks saama niisama või väikeste muudatustega
ja Merida puhul tuleb võib-olla mitmeid juppe vahetada

Postitatud: 22. 07. 2004. 09:12
Postitas AndreK
Merida raam kaalub üle 2 kilo. Keskjooksu ja seattube möödud on ka päin pers..tä.

Postitatud: 22. 07. 2004. 09:14
Postitas madiz
mina arvasin et merida raam 1680gr

Postitatud: 22. 07. 2004. 09:17
Postitas AndreK
Panin raami oma käega Velo Plussis kaalu peale. Gramm üle 2 kg.

Postitatud: 22. 07. 2004. 09:48
Postitas madiz
millise täpsemalt

Postitatud: 22. 07. 2004. 09:51
Postitas AndreK

scwinni raam

Postitatud: 22. 07. 2004. 11:03
Postitas t-rull
madiz kirjutas:Schwinni raamile on võimalik kohe kõik jupid ümber laduda. ( nii HE s öeldi hetkel ka schwinni raam )
Classicu kohta ma ei tea kuid peaks saama niisama või väikeste muudatustega
ja Merida puhul tuleb võib-olla mitmeid juppe vahetada
Ostsin ise paar päeva tagasi schwinni raami, ladusin ümber ja proovisõitki tehtud ja olen ostuga väga rahul
p.s sadulatoru mõõt on selle raami puhul 26,8 ja see tuli küll uus osta

Re: scwinni raam

Postitatud: 22. 07. 2004. 11:31
Postitas profit4
t-rull kirjutas:
madiz kirjutas:Schwinni raamile on võimalik kohe kõik jupid ümber laduda. ( nii HE s öeldi hetkel ka schwinni raam )
Classicu kohta ma ei tea kuid peaks saama niisama või väikeste muudatustega
ja Merida puhul tuleb võib-olla mitmeid juppe vahetada
Ostsin ise paar päeva tagasi schwinni raami, ladusin ümber ja proovisõitki tehtud ja olen ostuga väga rahul
p.s sadulatoru mõõt on selle raami puhul 26,8 ja see tuli küll uus osta
ou...istud nagu tiku otsas :lol: , ma ei teadnudki et nii kitsaid sadulatorusid ka on :roll:

Postitatud: 22. 07. 2004. 11:36
Postitas Corrosion
AndreK kirjutas:Panin raami oma käega Velo Plussis kaalu peale. Gramm üle 2 kg.
Mis suurust sa kaalusid? 18" variandi kaalusin ise üle postikaalu laadse kaalu peal ja sain koos kõigi poltide ja sadulakinnitusega midagi 1850 g ringis :roll:
Hea odav raam 8)

Postitatud: 22. 07. 2004. 12:14
Postitas Mati
madiz kirjutas:Suurus võiks vist 20" või 22" olla
Oot oot kui su pikkus on 174 (-186), siis on sellise mõõduga raam sulle räigelt suur hetkel vähemalt. Ise olen ntx 182 ja 19" istub nagu valatud. Ja raamiks saksast tellitud Vortrieb SL Light1550g. Sõit paar kuud ja seni väga rahul.

Postitatud: 22. 07. 2004. 21:29
Postitas Rivo
madiz kirjutas:Suurus võiks vist 20" või 22" olla
Kui pikkust suurt üle 186cm. plaanis kasvatada pole, siis suurt üle 20'' raamiga küll mine. Samas, on aga raamide geomeetriad päris erinevad. Üks võib Sulle nt. 21'' paras olla, samas mõni teine ka 19''
Soovitati siin Trek'i 8500 raami. Seda raami soovitaks 19,5''

Postitatud: 22. 07. 2004. 21:33
Postitas alar
Rivo kirjutas:
madiz kirjutas:Suurus võiks vist 20" või 22" olla
Kui pikkust suurt üle 186cm. plaanis kasvatada pole, siis suurt üle 20'' raamiga küll mine. Samas, on aga raamide geomeetriad päris erinevad. Üks võib Sulle nt. 21'' paras olla, samas mõni teine ka 19''
Soovitati siin Trek'i 8500 raami. Seda raami soovitaks 19,5''
Aga see konkreetne raam seal Rademaris oli kindlalt kohe kõvasti väiksem- seepärast seal nii kaua seisnud ongi.