1. leht 1-st

Kulumine: SRAM versus SHIMANO

Postitatud: 08. 07. 2004. 09:54
Postitas Jack
Kas teil on reaalelu kogemust, kas SRAM 9.0 seeria asjad kuluvad palju kiiremini kui Shimano XT ja XTR asjad? Pean siis silmas ketti ja kassetti. Palju sõites on need komponendid märkimisväärseks kuluallikaks. Ise vahetasin peale Haanjat proovi mõttes endale SRAM keti ja kasseti.

Re: Kulumine: SRAM versus SHIMANO

Postitatud: 08. 07. 2004. 12:40
Postitas UrmasL
Jack kirjutas:Kas teil on reaalelu kogemust, kas SRAM 9.0 seeria asjad kuluvad palju kiiremini kui Shimano XT ja XTR asjad? Pean siis silmas ketti ja kassetti. Palju sõites on need komponendid märkimisväärseks kuluallikaks. Ise vahetasin peale Haanjat proovi mõttes endale SRAM keti ja kasseti.
Sram 7 kassett ja pc59 kett kulusid mul küll palju kiiremini kui LX kassett ja xt/xtr ketid

Re: Kulumine: SRAM versus SHIMANO

Postitatud: 08. 07. 2004. 12:45
Postitas tarmo
Jack kirjutas:Kas teil on reaalelu kogemust, kas SRAM 9.0 seeria asjad kuluvad palju kiiremini kui Shimano XT ja XTR asjad? Pean siis silmas ketti ja kassetti. Palju sõites on need komponendid märkimisväärseks kuluallikaks. Ise vahetasin peale Haanjat proovi mõttes endale SRAM keti ja kasseti.
ei oma kogemust 9.0ga , kuid sõitsin 1 hooaja pc69 kettide ja 7.0 kassettidega. läksin tagasi shimano peale ja ei kahetse. sram kulus oluliselt kiiremini ja häiris see, et kulumise suurenedes hakkas käiguvahetuse täpsus oluliselt vähenema.

Re: Kulumine: SRAM versus SHIMANO

Postitatud: 08. 07. 2004. 13:31
Postitas Jack
tarmo kirjutas:
Jack kirjutas:Kas teil on reaalelu kogemust, kas SRAM 9.0 seeria asjad kuluvad palju kiiremini kui Shimano XT ja XTR asjad? Pean siis silmas ketti ja kassetti. Palju sõites on need komponendid märkimisväärseks kuluallikaks. Ise vahetasin peale Haanjat proovi mõttes endale SRAM keti ja kasseti.
ei oma kogemust 9.0ga , kuid sõitsin 1 hooaja pc69 kettide ja 7.0 kassettidega. läksin tagasi shimano peale ja ei kahetse. sram kulus oluliselt kiiremini ja häiris see, et kulumise suurenedes hakkas käiguvahetuse täpsus oluliselt vähenema.
Nojah, mul on pc99 ja 9.0. Ega see pc69 polegi võistlemiseks mõeldud? XTR pidas vastu täpselt 2500 kilti, siis oli 100% süsi...

Postitatud: 08. 07. 2004. 13:44
Postitas N
Ei tea, mina sõitsin 4 PC-69 + 7.0 kassett ca 4000km. Võib olla oli kulumine vähem tuntav, kuna vahetasin kette edasi tagasi. Ei saanud aru et väga nobedalt kuluks, võib olla olen vähe taibukas :wink:

Postitatud: 08. 07. 2004. 14:18
Postitas vaikija
Oleks Jack õigel ajal keti ära vahetanud(umbes1000-1500km tagant),siis oleks XTR kassetiga võibolla 10 000km sõitnud.On teine ikka hea ja kallis jubin.Kurb.

Postitatud: 08. 07. 2004. 14:22
Postitas MarkoS
vaikija kirjutas:Oleks Jack õigel ajal keti ära vahetanud(umbes1000-1500km tagant),siis oleks XTR kassetiga võibolla 10 000km sõitnud.On teine ikka hea ja kallis jubin.Kurb.
... aga mille järgi otsustada keti vahetus???

Postitatud: 08. 07. 2004. 14:24
Postitas erikr
MarkoS kirjutas: ... aga mille järgi otsustada keti vahetus???
sellest on siin ikka väga palju juba jahutud, otsi vanematest kettide-kassettide teemadest.

Postitatud: 08. 07. 2004. 22:55
Postitas Jack
vaikija kirjutas:Oleks Jack õigel ajal keti ära vahetanud(umbes1000-1500km tagant),siis oleks XTR kassetiga võibolla 10 000km sõitnud.On teine ikka hea ja kallis jubin.Kurb.
Kurb jah. Käisin kontrollimas ketti enne Karksit. Siis lubati veel 500 km sõita. Peale kahte mudarallit oli õhtal ja uus kett viskas taga üle. Peab tõesti vahetama 600-krooniseid kette iga 1000-1500 km tagant, olevalt muda mahust ...