1. leht 1-st
Start Sosse käiguvahetajad???
Postitatud: 12. 05. 2013. 08:40
Postitas Raul_A
Tegelikult mure selles, et veneaegne käiguvahetusheebel pole just kõige täpsema loomuga. Kas oleks mingisugune asendus mida samamoodi raamile kinnitada. Mingi konkreetsem link vms. Tahaks TRRile jõuda
Re: Start Sosse käiguvahetajad???
Postitatud: 19. 05. 2013. 21:01
Postitas Indreq
Raul_A kirjutas:Tegelikult mure selles, et veneaegne käiguvahetusheebel pole just kõige täpsema loomuga. Kas oleks mingisugune asendus mida samamoodi raamile kinnitada. Mingi konkreetsem link vms. Tahaks TRRile jõuda
Mul on kodus 2x4 käiguvahetusega sossi ja turisti ristsugutis nimega "sport". Eks see käiguvahetuse teema ole ka ennast huvitanud aga seni lihtsat lahendust pole leidnud. Probleemiks on see et vahetama peab kogu kompoti - st alates linkidest kuni kasseti ja käikarini. Vene omadel aga vahetid polnud ju integreeritud piduritega nagu tänapäeval vaid asusid eraldi raamil. Nii põhjalik ümberehitus juba aga võtab vanalt ratta kogu selle võlu mis tema kordategemise ja sõitmisega kaasneb. Seega - sõida ja vaheta käike kuni õige liigutus on näpu sees ja ei tunnegi enam kaasaegsest lahendusest puudust
Re: Start Sosse käiguvahetajad???
Postitatud: 20. 05. 2013. 09:19
Postitas andresle
Moskvitš 408-le automaatkasti ja kliimat?
Re: Start Sosse käiguvahetajad???
Postitatud: 20. 05. 2013. 09:28
Postitas Raul_A
Vahetada tahangi ainult lingid. Mingi täpsem alternatiiv peaks isegi olema, ehk siis soonitud põhjadega vms et konkreetne käik on konkreetses asendis. Kui muud üle ei jää, läheb ratas vanade juppidega kokku tagasi.
Re: Start Sosse käiguvahetajad???
Postitatud: 20. 05. 2013. 09:57
Postitas Villem T
Re: Start Sosse käiguvahetajad???
Postitatud: 20. 05. 2013. 14:18
Postitas Indreq
kahtlane kas sihuke asi toimima hakkab. minu omal vähemalt ta ei vaheta käiku ära lihtsalt järgmisse asendisse lükates, tuleb "üle" lükata algul ja siis veidi tagasi anda kui ära vahetab. astmetega lahendusel siis umbes "kaks edasi - üks tagasi" meetod...