1. leht 1-st

kiilpöidade ja tavapöidade vahe

Postitatud: 18. 08. 2004. 12:11
Postitas x.0
mis vahe on kiilpöidadel ja tavalistel pöidadel?

Re: kiilpöidade ja tavapöidade vahe

Postitatud: 18. 08. 2004. 13:00
Postitas KristjanS
x.0 kirjutas:mis vahe on kiilpöidadel ja tavalistel pöidadel?
Kiilpöiaga jooksud
Campagnolo Bora
Campagnolo Eurus
Tavalise pöiaga jooksud
Campagnolo Proton

Postitatud: 18. 08. 2004. 13:02
Postitas erikr
ehk funktsionaalsuse seisukohast on kiilpöid tugevam, jäigem, veereb paremini....

Re: kiilpöidade ja tavapöidade vahe

Postitatud: 18. 08. 2004. 13:03
Postitas mart
x.0 kirjutas:mis vahe on kiilpöidadel ja tavalistel pöidadel?
kiilpöid on vist MTB puhul miski släng. Umbes sama värd nagu Author-i rattareklaamid, kus mainitakse pöidade asemel järjekindlalt velgesid. :evil:
Kui sa enamuse (va Mavic jms) pöiad kokkupuute otstest lahti murrad, siis näed, et otsad on omavahel kiiludega ühendatud.

Postitatud: 18. 08. 2004. 13:15
Postitas Kirsa
erikr kirjutas:ehk funktsionaalsuse seisukohast on kiilpöid tugevam, jäigem, veereb paremini....
Tavaline on siis kergem, kiirendab paremini?...

Postitatud: 18. 08. 2004. 13:25
Postitas KristjanS
Kirsa kirjutas:
erikr kirjutas:ehk funktsionaalsuse seisukohast on kiilpöid tugevam, jäigem, veereb paremini....
Tavaline on siis kergem, kiirendab paremini?...
kergem küll aga kiilpöid lõikab tuult paremini,seega ka kiirem :wink: 8)

Postitatud: 18. 08. 2004. 13:41
Postitas Mati
Mul on meeles TDF teleülekandest etapist mis läbis Paris-Rubaix munakivi lõigu, et paljud sel etapil loobusid kiilpöiast tavapöia vastu, kuna tavapöiaga pidi taolisel pinnasel olema väiksem tõenäolisus kummi lõhkuda. Ei saanud siis päris täpselt aru asja tehnilisest loogikast, eks see inglise keelne terminoloogia on mul ka nats kehva, eriti kui asja seletab vanameister Kelly oma tugeva iiri aktsendiga :D .

Postitatud: 18. 08. 2004. 13:59
Postitas mart2
Mati kirjutas:Mul on meeles TDF teleülekandest etapist mis läbis Paris-Rubaix munakivi lõigu, et paljud sel etapil loobusid kiilpöiast tavapöia vastu, kuna tavapöiaga pidi taolisel pinnasel olema väiksem tõenäolisus kummi lõhkuda. Ei saanud siis päris täpselt aru asja tehnilisest loogikast, eks see inglise keelne terminoloogia on mul ka nats kehva, eriti kui asja seletab vanameister Kelly oma tugeva iiri aktsendiga :D .
Juhtusin ka sõitu Eurospordist vaatama ja minu arusaamaks jäi, et tavapöid ei ole nii jäik ning annab munakividel 'mängida', s.t väiksem võimalus läbilöögiks.

Postitatud: 19. 08. 2004. 13:00
Postitas x.0
küsiks ka siin kohal mida annab pöiale freesitud külg

Postitatud: 19. 08. 2004. 13:08
Postitas erikr
x.0 kirjutas:küsiks ka siin kohal mida annab pöiale freesitud külg
pidur võtab siledal pinnal paremini ja ühtlasemalt. pöia valmistamiseks kasutatava profiili küljed on reeglina ka eelnevalt töödeldud mingi materjali kõvadust tõstva tehnoloogiaga.

Postitatud: 19. 08. 2004. 13:18
Postitas mart
x.0 kirjutas:küsiks ka siin kohal mida annab pöiale freesitud külg
http://alexrims.com/tech_wallfinish.htm
ja lisaks tutvu ülejäänud Technology teemadega :wink: