1. leht 1-st
Shimano I-Spec
Postitatud: 05. 10. 2013. 16:00
Postitas indrek56
Käigu ja piduri upgrademisega silma jäänud sellise lühendiga kangid. Mis räägiks sellise lahenduse kahjuks ja mis kasuks? Pole tõttöelda ise palja silmaga lähemalt uudistada saanud. Mis juhul tasub plaani võtta, hinna poolest nagu kosmilist vahet ei ole?
Re: Shimano I-Spec
Postitatud: 05. 10. 2013. 16:18
Postitas M785
Endal on Shimano Deore XT m780 I-spec käiguheebel ja see XT piduri küljes, võin väita et pigem võta käiguheebel, mis on eraldi ise lenksu küljes, I+spec pluss on ainult 10g säästmist ja miinuseks see, et kui nihutad pidurit üles alla, sõidab käiguheebel koos sellega.
Re: Shimano I-Spec
Postitatud: 05. 10. 2013. 16:27
Postitas serxx
Ehk siis põhimõtteliselt midagi sarnast, nagu SRAM-i matchmaker.
Re: Shimano I-Spec
Postitatud: 05. 10. 2013. 17:36
Postitas indrek56
saangi aru, et põhiplussiks loetakse et "lenks on puhtam". Aga mõni mõõdetavam argument? mainiti 10-t grammi. Et need omavahel liigutatavad pole, tähendab et peaks oma käega enne veenduma, sest mul võttis heade asendite leidmine (mitte I-Spec-ga) kaua aega. Need kes on harjunud indikaatoreid jälgima, peaks loobuma. Ise sõidan ammu ilma.
Kas I-Spec pidurilinkide kasutamine ei välista veel "tavaliste" käigulinkide kasutamist?
Re: Shimano I-Spec
Postitatud: 11. 02. 2014. 11:25
Postitas arnea
M785 kirjutas:Endal on Shimano Deore XT m780 I-spec käiguheebel ja see XT piduri küljes, võin väita et pigem võta käiguheebel, mis on eraldi ise lenksu küljes, I+spec pluss on ainult 10g säästmist ja miinuseks see, et kui nihutad pidurit üles alla, sõidab käiguheebel koos sellega.
Kui I-spec käiguheeblid ahistama jäävad, siis on spetsialistid sellise asja valmis freesinud, mis võimaldab käigulingi eraldi klambriga lenksu peale panna:
http://clee-cycles.co.uk/esite/P20102/product
Saab heebleid lingist sõltumatult üles-alla keerata ja rohkem edasi-tagasi nihutada kui Shimano klamber seda laseb.
Re: Shimano I-Spec
Postitatud: 11. 02. 2014. 12:34
Postitas raamimurdja
indrek56 kirjutas:saangi aru, et põhiplussiks loetakse et "lenks on puhtam". Aga mõni mõõdetavam argument? mainiti 10-t grammi. Et need omavahel liigutatavad pole, tähendab et peaks oma käega enne veenduma, sest mul võttis heade asendite leidmine (mitte I-Spec-ga) kaua aega. Need kes on harjunud indikaatoreid jälgima, peaks loobuma. Ise sõidan ammu ilma.
Kas I-Spec pidurilinkide kasutamine ei välista veel "tavaliste" käigulinkide kasutamist?
Tootmises olevad pidurilingid on lihtsalt pidurilingid ning nendega saad kasutada nii tavalisi käigulinke, kui ka I-spec käigulinke.
Endal on olnud aastaid probleem, et kogu kupatus ei mahu lenksule ära. OS lenksul ei ole lihtsalt võimalik asju nii kokku lükata, et kätele normaalselt ruumi jääks. Uuel rattal on I-spec XT lingid ja esimest korda elus ei tekkinud sellest probleemi ning sain muretult lenksu täpselt parajaks lõigata ning sarved külge panna ja käed mahuvad endiselt lenksule.
Eelpool mainitud situatsioon, et pidurilinki keerates keerab ka käigulink, ei ole seni igatahes häirinud.
Re: Shimano I-Spec
Postitatud: 11. 02. 2014. 13:28
Postitas siim_s
raamimurdja kirjutas:
Endal on olnud aastaid probleem, et kogu kupatus ei mahu lenksule ära. OS lenksul ei ole lihtsalt võimalik asju nii kokku lükata, et kätele normaalselt ruumi jääks.
Ma ei kujuta ette, et normaalse laiusega lenksul selline probleem tekiks. Normaalne laius on siis vähemalt 65cm, pigem sinna 68cm kanti.
Re: Shimano I-Spec
Postitatud: 11. 02. 2014. 14:24
Postitas erikr
Pütal mahub vajalik kraam 48 ka cm lenksule ära.
See on muidugi ema ja tütre teema, kas normaalne on 56 või 65.
Pole mõtet sellele niisama auru kulutada.
Re: Shimano I-Spec
Postitatud: 11. 02. 2014. 14:29
Postitas arnea
raamimurdja kirjutas:
Tootmises olevad pidurilingid on lihtsalt pidurilingid ning nendega saad kasutada nii tavalisi käigulinke, kui ka I-spec käigulinke.
Jaa, seda küll. Jäi ütlemata, et see klamber lahendab nende inimeste probleemi, kellel on ratast tehasest ostes I-spec käiguvahetajad juba peal, valikut pole, aga tahaks rohkem reguleerida kui I-spec võimaldab.
See vajadus keerata ja nihutada on tõenäoliselt väga isiklik. Mul on suhteliselt suured käed ja pikad näpud ja kui nimetissõrm on mugavalt pidurilingil siis on pöidla tõstmine labalt labale üsna vastik - nad kipuvad üksteisele ette jääma. Selle klambriga saan ma käiguvahetajad rohkem keskele lükata ja natuke tahapoole ka keerata, ehk et käiguvahetus on pigem ette kui alla suunatud. Pöidla labale tõstmine peaks palju mugavamaks muutuma.
Klambrit näpuvahel keerutades leidsin, et üks täiendav reguleerimisvõimalus on veel, mida ei tavalisel klambril ega I-spec klambril pole. Kinnituskohta on võimalik lenksu telje suhtes ka ristisuunas edasi-tagasi nihutada.
Re: Shimano I-Spec
Postitatud: 11. 02. 2014. 15:30
Postitas indrek56
Likvideerin teemaalgatajana selle võla, et võtan asja kokku. lisaks sai selgeks, et ongi üks ema-tütre teema ja väga isiklik, kuidas kellele miski sobib. Ammu sai XT ispec peale ja esimesed sõidud näitasid et see just oligi mis saavutada tahtsin, ehk siis tulemus väga hästi sobiv. samas anna ka aru et mõnele teisele istub teistsugune, ntx rohkemate regullimisvõimalustega konf paremini ja laiemad lenksud jnejne...