1. leht 1-st
29-42
Postitatud: 25. 08. 2004. 23:03
Postitas MH
Kas Eestis on ka mõnel võistlejal ees kaks hammakat?Või ei ole tegu üldsegi mitte laiatarbe kaubaga, kui ei ole, siis võib selle teema kustutada.
Kui on siis kust võib leida infot ja arvamusi(kommenataare).
Re: 29-42
Postitatud: 25. 08. 2004. 23:08
Postitas KristjanS
martin kirjutas:
Kas Eestis on ka mõnel võistlejal ees kaks hammakat?Või ei ole tegu üldsegi mitte laiatarbe kaubaga, kui ei ole, siis võib selle teema kustutada.
Kui on siis kust võib leida infot ja arvamusi(kommenataare).
jah.ntks minul on ja kahel rattal kohe (mnt'd siis)
arvan et enamus mnt meestel kaks ees
Postitatud: 25. 08. 2004. 23:25
Postitas XTRace
See cannondale teema, enamusel canneritel(kui mitte kõigil) ees kaks hammakat. Ja kui aus olla, ega siis seda pisikest seal ees tõesti vaja ei ole. Tean inimesi, kes ka shimanol väikse ära võtnud ja ka käiguka vastavalt ära piiranud.
Re: 29-42
Postitatud: 25. 08. 2004. 23:26
Postitas mart
Pakun, et Sauser & co testis Ateena rada. Too lihtsalt ei vaja kolme hammakat ja ratas komplekteeriti vastavalt Sauseri soovile/võimetele. Variant sarnaneb autorallile, kus vedrustus/kummid valitakse vastavalt konkreetsele rajale.
XTRace kirjutas: Ja kui aus olla, ega siis seda pisikest seal ees tõesti vaja ei ole.
Tahko kommentaar
:
ErikT kirjutas: Vähemalt sain väikse hammaka teistega võrdseks kulutada.
Postitatud: 25. 08. 2004. 23:56
Postitas erikr
kujutan ette, et sellistel vendadel on paras varu kõiksugu hammakaid mis maa peal olemas on ja siis valitakse rajale sobiv kombinatsioon.
on küll eestis selle kel 22T küljest võetud. enamus tugevamaidvõistlejaid pole ära võtta viitsinud kuid sisuliselt väikest ei kasuta. hea kui keskmistki, maratonid pidid minema paljudel suure hammakaga otsast lõpuni.
Postitatud: 26. 08. 2004. 06:39
Postitas Alvaro
XTRace kirjutas:See cannondale teema, enamusel canneritel(kui mitte kõigil) ees kaks hammakat. Ja kui aus olla, ega siis seda pisikest seal ees tõesti vaja ei ole. Tean inimesi, kes ka shimanol väikse ära võtnud ja ka käiguka vastavalt ära piiranud.
Lisaks siia veel Ritchey, kes oma 2x9 süsteemi promob.
Mäletan MTB Action vendade kommentaari Tinkeri kohta, kes ju samasuguse Scalpeliga sõidab. Kaks hammakat pidi olema meestele kes on PAINFULLY STRONG.
Aga see kõik siis ameeriklaste jms mägedepoegade kohta. Mina sõidaks Eestis küll kahega, aga 42 asemel ikka 44 vähemalt. See aasta olen ühe korra väikest kasutanud - Haanjas.
Postitatud: 26. 08. 2004. 16:53
Postitas MH
XTRace kirjutas:See cannondale teema, enamusel canneritel(kui mitte kõigil) ees kaks hammakat. Ja kui aus olla, ega siis seda pisikest seal ees tõesti vaja ei ole. Tean inimesi, kes ka shimanol väikse ära võtnud ja ka käiguka vastavalt ära piiranud.
Võtsin kohe vastava lehe lahti ja minu nägemist mööda ei ole isegi kõige kangemal cannodale`il ees kahte hammakat.(rääkimata teistest) Muideks cannondale`i lehel on väljas uued 2005 aasta mudelid.
Lihtsalt ühe hammaka eemaldamine on ka täitsa mõeldav.
Edit: Seda viimast(lauset) mõtlen ehk oma ratta peal rakendada, see ei puuduta cannondale`i rattaid
Postitatud: 26. 08. 2004. 17:26
Postitas Alvaro
martin kirjutas:Võtsin kohe vastava lehe lahti ja minu nägemist mööda ei ole isegi kõige kangemal cannodale`il ees kahte hammakat.(rääkimata teistest) Muideks cannondale`i lehel on väljas uued 2005 aasta mudelid.
Lihtsalt ühe hammaka eemaldamine on ka täitsa mõeldav.
Cannondale`il on kahene esihammakate komplekt, mida ei ole lihtsalt nuditud ühe hammaka eemaldamisega. Usu mind. Või vanajumalat.
Postitatud: 26. 08. 2004. 21:44
Postitas XTRace
vaatasin ja imestasin ise kah cannondale kodukal
Kas kahesed käpad siis vaid tellides?
Mõned aastad tagasi olid seeriamudelid kah osad kahese käpaga.
Postitatud: 22. 09. 2004. 09:17
Postitas gf99
Mina sõidaks Eestis küll kahega, aga 42 asemel ikka 44 vähemalt. See aasta olen ühe korra väikest kasutanud - Haanjas.
Ei hakanud uut teemat tegema,aga väga huvitab hetkel see küsimus, palju on vahe tunda 42 ja 44 vahel, sest endal see küsimus ka päevakorral.
Või kui ise pikemat kasvu ja aeglasemalt väntaja, siis isegi 46 peale mõtlema ? Kolme hammasratta puhul peaks valikut olema, muidu tagumisel väiksed pidevalt kasutuses.
Postitatud: 22. 09. 2004. 10:31
Postitas Rivo
gf99 kirjutas:
Mina sõidaks Eestis küll kahega, aga 42 asemel ikka 44 vähemalt. See aasta olen ühe korra väikest kasutanud - Haanjas.
Ei hakanud uut teemat tegema,aga väga huvitab hetkel see küsimus, palju on vahe tunda 42 ja 44 vahel, sest endal see küsimus ka päevakorral.
Või kui ise pikemat kasvu ja aeglasemalt väntaja, siis isegi 46 peale mõtlema ? Kolme hammasratta puhul peaks valikut olema, muidu tagumisel väiksed pidevalt kasutuses.
Pole see vahe nii hull midagi. Rattavahetusega läksin 42 - 46
Kui peaks ise uue suure hammaka panema, siis valiksin suurema, st. kas 46 või 44
Postitatud: 22. 09. 2004. 10:40
Postitas Ruve
Rivo kirjutas:gf99 kirjutas:
Mina sõidaks Eestis küll kahega, aga 42 asemel ikka 44 vähemalt. See aasta olen ühe korra väikest kasutanud - Haanjas.
Ei hakanud uut teemat tegema,aga väga huvitab hetkel see küsimus, palju on vahe tunda 42 ja 44 vahel, sest endal see küsimus ka päevakorral.
Või kui ise pikemat kasvu ja aeglasemalt väntaja, siis isegi 46 peale mõtlema ? Kolme hammasratta puhul peaks valikut olema, muidu tagumisel väiksed pidevalt kasutuses.
Pole see vahe nii hull midagi. Rattavahetusega läksin 42 - 46
Kui peaks ise uue suure hammaka panema, siis valiksin suurema, st. kas 46 või 44
kui oma eelmisest rattast (st. minu exrattast räägid?), siis seal oli 44 ees.
Postitatud: 22. 09. 2004. 10:44
Postitas Ruve
mina eestis 42 ette ei soovitaks. jääb ikkagi natuke aeglaseks.
ise olen sõitnud 2a. ees 46 ja 2a. ees 44. 44 on igati piisav. kui kusagil maha jään, siis jääb puudu pigem jõust kui kiirusest
Postitatud: 22. 09. 2004. 14:20
Postitas Rivo
Ruve kirjutas:[kui oma eelmisest rattast (st. minu exrattast räägid?), siis seal oli 44 ees.
Nu vat, kusjuures, nii imelik, kui see ka pole, siis ega ma pööranud mingit tähelepanu hammaste arvule.
Postitatud: 22. 09. 2004. 21:36
Postitas velosipedist
gf99 kirjutas:palju on vahe tunda 42 ja 44 vahel
jämedalt võttes on 3 hammast ees võrdne ühe hambaga taga, võid kuskilt selle ülekannete tabeli otsida ja sealt täpsed ülekannete cm-d teada saada
Postitatud: 22. 09. 2004. 21:39
Postitas mart
velosipedist kirjutas:gf99 kirjutas:palju on vahe tunda 42 ja 44 vahel
jämedalt võttes on 3 hammast ees võrdne ühe hambaga taga, võid kuskilt selle ülekannete tabeli otsida ja sealt täpsed ülekannete cm-d teada saada
http://www.bikeschool.com/gearcalc/gearcalc.html
Postitatud: 23. 09. 2004. 11:03
Postitas gf99
mart kirjutas:velosipedist kirjutas:gf99 kirjutas:palju on vahe tunda 42 ja 44 vahel
jämedalt võttes on 3 hammast ees võrdne ühe hambaga taga, võid kuskilt selle ülekannete tabeli otsida ja sealt täpsed ülekannete cm-d teada saada
http://www.bikeschool.com/gearcalc/gearcalc.html
jah ülekandeid vaadates tuleb 42h->46h puhul pea täpselt ühe käigu võrra kiiremaks, 44h puhul aga poole käigu.
Tänud, selgus käes enamvähem.
Postitatud: 24. 09. 2004. 15:47
Postitas Bimmer
XTRace kirjutas:vaatasin ja imestasin ise kah cannondale kodukal
Kas kahesed käpad siis vaid tellides?
Mõned aastad tagasi olid seeriamudelid kah osad kahese käpaga.
Sellest aastast ei ole ühelgi Cannondale euro versioonil ees 2hammakaga käppa, ka eraldi tellimise võimalust mitte. Kel aga soov kindlasti sellise käpaga ratas endale soetada, siis 2005 Classic Team-id tulevad Truvativ 2-hammakaga käpaga ja Sram XO vahetajatega.