1. leht 1-st

esikahvel

Postitatud: 26. 08. 2004. 22:28
Postitas kristjan07
2 küsimust või palvet oleks...

1. Küsimus: Sõbral on rattaks Scott Timber(jumal teab mis asjast) aga see siiamaani teeninud teda hästi ja teenib veel edasigi. Aga nüüd oleks tal soov panna ette kõvakahvli asemele amordiga kahvel seega siit ka küsimus et missuguse asja/olendi ta võiks osta? Ta sõidab ka päris palju asfaldil aga aastast mingi 3 kuud on ta maal ja siis on tal kõvasti raputamist ja kuna tal ei ole ka raha just palju raisata rattale siis ta tahaks mingit head kvaliteedi / hinna suhtega amorti saada...

2. küsimus: Endal on ratas Schwinn Frontier FS AL(2004) ja selle "stock"-ist kaasas olev amort ei ole teab mis suurem asi ja tahaks oma rattalegi uut amorti muretseda. Ise just sõidan kõvasti ja tahaks sellist amorti mis oleks "meie"(eesti radatel) rahuldav või hea lahendus. Mis oleks võistlusteks hea.

Re: esikahvel

Postitatud: 26. 08. 2004. 22:36
Postitas KristjanS
kristjan07 kirjutas:2 küsimust või palvet oleks...
abx otsing.amortidest on siin juttu olnud küll ja küll :wink:

Postitatud: 27. 08. 2004. 09:33
Postitas x.0
soovitaks amorti rst capa t4 mis on alumiinium amort reguleeritava jäikusega, amordikäik on 76 mm maksab ~1500 eeki võibolla ka vähem.selle raha eest amorti küll ja küll

Postitatud: 27. 08. 2004. 09:56
Postitas P
Ma arvan, et ega enne eriti palju aidata ei saa, kui sa pole hinnaklassi ette söötnud. No 3 kiloga peaks sõidetava amordi saama. Siin oli vahepeal vist pikalt juttu, kui Andrus K endale amorti valis. Võttis RST Aerosa AET-i ja peaks vist päris hästi töötama (harrastaja jaoks). Soovitan kah kasutada otsingut ja infi kui palju.
Siinkohal võiksid sa ka selgitada, kui suur on su aastane kilometraa?. Saab teada, mis tasemega amorti sulle üldse vaja oleks. Aga eelkõige tuleb vaadata hinda, et see vastaks sellele rahale, mida sa saad välja käia.

Postitatud: 27. 08. 2004. 10:16
Postitas tsimpa
Kas keegi prooviks selgitada (veel kord??) et milleks seda amorti üldse vaja on.
Tulevikus on plaanis mingi MTB kokku kompunnida juppidest, aga amordi vajalikkusest pole veel aru saanud.
Teine asi, milles kahtlen, on ketaspidurite vajalikkus. Kas see pole jälle moehullus, mis tegelikkuses harrastajatasemel aja ega emotsioonivõitu juurde ei anna? (kui välja jätta emotsioonid, et mu ratta küljes on nii ja naa vinge junn)

Praegusel momendil olen ma seisukohal, et tuleks valida korralik raam ja lihtsad (seega ka tugevad ja töökindlad) jupid. Kõva kahvel ja V-pidurid, mitte kõige kergemad veljed, standardkodarad, head rummud. juppide klass LX.

Kuni siiamaani olen oma EEC etapid ja MTB maratonid kõik maanteerattaga läbi ajanud.

maanteerattaga otepääl

Postitatud: 27. 08. 2004. 10:29
Postitas Ereliukas
tsimpa kirjutas: Kuni siiamaani olen oma EEC etapid ja MTB maratonid kõik maanteerattaga läbi ajanud.
Kui mtb sõit piirneb sinu jaoks trm ja eec etappidega, siis on need läbitavad igasuguse rattaga, mtb on lihtsalt enamikul neist kiirem ja kõva kahvelgi ei takista nende läbimist - samas ei kujuta ette ntx tahkot kõva kahvliga.

Postitatud: 27. 08. 2004. 13:05
Postitas matukas
Ereliukas kirjutas:... - samas ei kujuta ette ntx tahkot kõva kahvliga.
Just-just. Selle eesmärgiga sai just Fox F80X muretsetud :)