birgo99 kirjutas:Caspar Austa sõidab sellega nii XCMi kui XCO-d
Kui jõud taga, siis läheb ka kana läbi mesipuu. Iseasi kas ta suudab sellega kaasnevat teatavat ebamugavustunnet just nautida.
Minu põgusa 2-päevase kasutajakogemuse põhjal julgen pakkuda, et Laufi sihtotstarve on meie mahemaratonid. Rool on kerge ja täpne, seni kõvakahvliga asjatanud meestel on kahtlemata tugev alaselg ja kõrgem valulävi, kindlasti suudavad ka mõned karmimad lõigud läbi töötada (loe:kannatada).
Alguses olin kimpus närvilise tagasilöögi taltsutamisega, mida ühelt lehtvedrult muud oodata olekski? aga käitumine paranes oluliselt kui rehvirõhu (Burt2.25) lasin niipalju madalale, et teravama juurika peal kippus pöida koputama. On sügavalt individuaalne kas ja kui pikalt suudad tehnilisel rajal nokka kergitada ja läbilöögi piiril pidevalt kehaga võimelda. Noh isegi kui puterdad ja kruusal kõvad kaardid on välja käia, siis mäng väärib küünlaid ja tavapäraseks, et mitte öelda valdavaks kujunenud sõiduskeem peabki paika.
Poola-tuuril kaasa löönud fätimehe muljete põhjal pikkadel laskumistel esipiduri ketta vibratsioon kipub resoneerima kogu kahvli tärinaks, see kogemus jäi mul puudu. Pole mäge.
Kõvakahvli pealt Laufile üleminek oleks kahtlemata progress, aga amordimees peaks kõvasti sõidutunde alla tegema kui ikka kindlasti mingitel kaalutlustel tahab selle pulga peale minna, üleliia kõrgeid ootusi ei maksaks endale seada. Tõe kriteerium on praktika, minu tagasihoidlik repliik võib olla üks järjekordne ringluses oleva ebatõde.
Iriseva alatooni mahendamiseks toon veelkord plussid välja:
kerge 970g
hooldevaba
nokk on kergem, täpsem ja osavam