MTB carbon raam
Postitatud: 02. 09. 2004. 12:04
natuke raskevõitu pole carboni kohta?mart kirjutas:1,3 kg
Tavaliselt on carbonraam pigem raskem...SL kirjutas:natuke raskevõitu pole carboni kohta?mart kirjutas:1,3 kg
Treki 9,8 peaks üle 1,3kg kaaluma.SL kirjutas:natuke raskevõitu pole carboni kohta?mart kirjutas:1,3 kg
minu arust oli natuke vähem ikka, kuid samas pead ei või anda.Rom kirjutas:Treki 9,8 peaks üle 1,3kg kaaluma.SL kirjutas:natuke raskevõitu pole carboni kohta?mart kirjutas:1,3 kg
Võimalik-võimalik. Ega ise pole kaalu peale pannud. Ainukese asjana olen kaalunud vaid oma FS-i ja selle 10,9 kiloga olin lõppkokkuvõttes rahul.Hanno kirjutas:Bianchi carbonraami reaalne kaal näitas 1,45kg. Trek'i panin ise kaalu peale ja näitas 1,52 ilma kaelakaussideta. Need pidurijunnid oleks saanud veel ära keerata, aga ei viitsinud teha seda. Mõned kaalud antakse tehase poolt näiteks ilma värvita, 100-200gr läheb kohe juurde. Ma väga fan ega teadja ei ole, aga carbonraamid tavaliselt 1,4-1,6kg on olnud, mis ise kaalu peale olen pannud.
Trek kaalub tõepoolest rohkem ja põhjus petub selles, et raamil on eluaegne garantii.Rom kirjutas:Treki 9,8 peaks üle 1,3kg kaaluma.SL kirjutas:natuke raskevõitu pole carboni kohta?mart kirjutas:1,3 kg
Ära mine reklaami ohvriks. Üks vähestest poe tippMTB-dest , mille puhul võiks rääkida ELUAEGSEST garantiist, onalar kirjutas:põhjus peitub selles, et raamil on eluaegne garantii.
See vahe võib tulla ka raamisuurusest. Mina kaalusin... ei mäleta, suuremat sorti oli, midagi 21" ma arvan, seal vist poolikud tollid kah...Jack kirjutas:Trek OCLV 9.8 (hardtail) 1480 g
Merida tippmudel pidavat senise 50k asemel 80k tulema.Corrosion kirjutas:Peale treki carbon raami on varsti võimalik osta velo+ Merida carbon raame.
Ühte olen oma silmaga ka näinud ja hind pidavat 9 kilo ümber tulema.
http://www.merida.nl/dealers/2005/atb.php
Veel hullem, kui Author, suisa 60% kallimaksKirsa kirjutas: Merida tippmudel pidavat senise 50k asemel 80k tulema.
Tulles teema alguse juurde tagasi. mulle meenutab see raam küllaltki palju trek 9.8 raami. Oleks nagu tehtud mõningad muudatused kuid põhijoontes maha joonestatud. vähemalt selle pildi järgi jäi mulle sellin mulje.
Selline mulje jäi sulle kindlasti raami esiosast, mis on Trekil iseloomulikult ruudukujuliseks paksendatud. Sellel imeraamil oli veel eriti räigelt seda venitatud, silmailu see küll ei lisa IMO.XTRace kirjutas:Tulles teema alguse juurde tagasi. mulle meenutab see raam küllaltki palju trek 9.8 raami. Oleks nagu tehtud mõningad muudatused kuid põhijoontes maha joonestatud. vähemalt selle pildi järgi jäi mulle sellin mulje.
Lisaks tagumise kahvli ülemine osa ja see toru, kuhu esikäiguvaheti kinnitub(ülalt jämedam ja käikari juurest peenenev.Alvaro kirjutas: Selline mulje jäi sulle kindlasti raami esiosast, mis on Trekil iseloomulikult ruudukujuliseks paksendatud. Sellel imeraamil oli veel eriti räigelt seda venitatud, silmailu see küll ei lisa IMO.
Et nad ka ometi ära ei väsi ...
Sellistega tuleb juba ettevaatlikult sõitaKuldar kirjutas: Et nad ka ometi ära ei väsi ...
http://weightweenies.starbike.com/articles.php?ID=94
http://www.light-bikes.net/bikes/heinz_ ... _scale.htm
Lisaks karbon-esihammakad, vot seda on kõhe vaadata.Arbo kirjutas:Ega see sõitmiseks polegi. Natuke proovitakse, aga ettevaatlikult. Lihtsalt tehti maailma kergeim maastikuratas - uudise ainest on ju sellest märksa rohkem, kui kasu temaga sõitmisest. Carbon käikarid, alla kilo amort (huvitav, kuidas see modifitseerimine käis, õli valati ka vist välja...), jooksud alla 1,1 kg.... võtab kaameks.
Sisu ei tea, kuid pildilt on näha, et see amort on Sid Race jalgadega ja World Cup (karbon) krooniga.Arbo kirjutas:alla kilo amort (huvitav, kuidas see modifitseerimine käis, õli valati ka vist välja...)
Just nimelt. Pildilt on näha, et lukustus on eemaldatud, mistõttu see amort enam õli ei vaja.Arbo kirjutas: alla kilo amort (huvitav, kuidas see modifitseerimine käis, õli valati ka vist välja...)
Mina aga jälle pole mitte ainult kuulnud vaid ka lugenud (Ateena OM lk 125), et must (värvimata) karbon võib kuuma päikese all paisuda ja seeläbi oma kuju muuta. Rattamaailmas peaks asi siis eelkõige musti carbon raame a?la Merida, Trek 9,8 2006. Nii, et mõelge kui uue raami/ratta ost plaanis$au$er kirjutas:Mitme aastaga carbon raam ära väsib ehk pehmeks läheb olen kuulnud et ühe aastaga???
Ma ütlen ausalt, et kui ostaks carboon raami, siis Ateenasse ma sõitma ei läheks ja olümpiale kinlasti mind ei lastaks. Eestis saaks vast ühekäe sõrmedel kokku lugeda mehi keda olümpiale saadetaks, seega see väide carboon raamide paisumise kohta ei ole antud kontekstis mõjuv. Tooge uusi vabandusi.tõeline siga kirjutas:Mina aga jälle pole mitte ainult kuulnud vaid ka lugenud (Ateena OM lk 125), et must (värvimata) karbon võib kuuma päikese all paisuda ja seeläbi oma kuju muuta. Rattamaailmas peaks asi siis eelkõige musti carbon raame a?la Merida, Trek 9,8 2006. Nii, et mõelge kui uue raami/ratta ost plaanis$au$er kirjutas:Mitme aastaga carbon raam ära väsib ehk pehmeks läheb olen kuulnud et ühe aastaga???
Vot siin ongi üks point, miks igal sepikul ei tasugi üldse omale karbooni hankida. Asi ongi mõeldud kiireks sõiduks - õhkjahutus Ega siis tootjad lollid pole, nõme küll kui iga suva jorss nende tippmudeliga ringi sõidab. Tipprattad ikka tippudele .tõeline siga kirjutas:Mina aga jälle pole mitte ainult kuulnud vaid ka lugenud (Ateena OM lk 125), et must (värvimata) karbon võib kuuma päikese all paisuda ja seeläbi oma kuju muuta...$au$er kirjutas:Mitme aastaga carbon raam ära väsib ehk pehmeks läheb olen kuulnud et ühe aastaga???