1. leht 1-st

MTB carbon raam

Postitatud: 02. 09. 2004. 12:04
Postitas mart
1,3 kg, made in Slovenia, 1000EUR
pilt
valmistaja
jutuke

Postitatud: 02. 09. 2004. 12:09
Postitas Gunnar
tekkis praegu küsimus, et selliste Eestis mittesupporditud raamide korral, mis nipiga vajadusel uue raamikõrva saaks, või kasutavad need mingit laialtlevinud rattafirmaga sama kõrva?

Re: MTB carbon raam

Postitatud: 02. 09. 2004. 12:23
Postitas SL
mart kirjutas:1,3 kg
natuke raskevõitu pole carboni kohta?

Re: MTB carbon raam

Postitatud: 02. 09. 2004. 12:28
Postitas Hanno
SL kirjutas:
mart kirjutas:1,3 kg
natuke raskevõitu pole carboni kohta?
Tavaliselt on carbonraam pigem raskem...

Re: MTB carbon raam

Postitatud: 02. 09. 2004. 12:37
Postitas Rom
SL kirjutas:
mart kirjutas:1,3 kg
natuke raskevõitu pole carboni kohta?
Treki 9,8 peaks üle 1,3kg kaaluma.

kuidagi "õbluke" näeb see raam välja.

Re: MTB carbon raam

Postitatud: 02. 09. 2004. 12:49
Postitas SL
Rom kirjutas:
SL kirjutas:
mart kirjutas:1,3 kg
natuke raskevõitu pole carboni kohta?
Treki 9,8 peaks üle 1,3kg kaaluma.
minu arust oli natuke vähem ikka, kuid samas pead ei või anda.

Postitatud: 02. 09. 2004. 13:10
Postitas Hanno
Bianchi carbonraami reaalne kaal näitas 1,45kg. Trek'i panin ise kaalu peale ja näitas 1,52 ilma kaelakaussideta. Need pidurijunnid oleks saanud veel ära keerata, aga ei viitsinud teha seda. Mõned kaalud antakse tehase poolt näiteks ilma värvita, 100-200gr läheb kohe juurde. Ma väga fan ega teadja ei ole, aga carbonraamid tavaliselt 1,4-1,6kg on olnud, mis ise kaalu peale olen pannud.

Postitatud: 02. 09. 2004. 13:46
Postitas Jack
Trek OCLV 9.8 (hardtail) 1480 g
Trek OCLV Fuel 100 (koos tagaamorgiga) 2500 g

tegelikud andmed

Postitatud: 02. 09. 2004. 13:49
Postitas SL
Hanno kirjutas:Bianchi carbonraami reaalne kaal näitas 1,45kg. Trek'i panin ise kaalu peale ja näitas 1,52 ilma kaelakaussideta. Need pidurijunnid oleks saanud veel ära keerata, aga ei viitsinud teha seda. Mõned kaalud antakse tehase poolt näiteks ilma värvita, 100-200gr läheb kohe juurde. Ma väga fan ega teadja ei ole, aga carbonraamid tavaliselt 1,4-1,6kg on olnud, mis ise kaalu peale olen pannud.
Võimalik-võimalik. Ega ise pole kaalu peale pannud. Ainukese asjana olen kaalunud vaid oma FS-i ja selle 10,9 kiloga olin lõppkokkuvõttes rahul.

Re: MTB carbon raam

Postitatud: 02. 09. 2004. 14:10
Postitas alar
Rom kirjutas:
SL kirjutas:
mart kirjutas:1,3 kg
natuke raskevõitu pole carboni kohta?
Treki 9,8 peaks üle 1,3kg kaaluma.
Trek kaalub tõepoolest rohkem ja põhjus petub selles, et raamil on eluaegne garantii.

Re: MTB carbon raam

Postitatud: 02. 09. 2004. 14:38
Postitas mart
alar kirjutas:põhjus peitub selles, et raamil on eluaegne garantii.
Ära mine reklaami ohvriks. Üks vähestest poe tippMTB-dest , mille puhul võiks rääkida ELUAEGSEST garantiist, on
terasraamiga Jamis Dragon, 10,3kg Profi jaoks jääb too muidugi "hirmraskeks", võrreldes ntx carbonraamiga Scott Scale Limited , 7.7kg

Jutuke Scotti Scalest ja Geniusest

Postitatud: 02. 09. 2004. 14:40
Postitas Hanno
Jack kirjutas:Trek OCLV 9.8 (hardtail) 1480 g
See vahe võib tulla ka raamisuurusest. Mina kaalusin... ei mäleta, suuremat sorti oli, midagi 21" ma arvan, seal vist poolikud tollid kah...

Re: MTB carbon raam

Postitatud: 02. 09. 2004. 16:35
Postitas Ermo
.

Postitatud: 02. 09. 2004. 19:31
Postitas Jack
Nagu näha, ei tee raami pluss-miinus paarsada grammi ilma. Selleks, et ratta kaal saada 12 kilo pealt 8 kilo peale, peavad olema iga viimane kui jupp ikka viimase peal. Ise teeksin alati ja uuesti kompromissi, kus üks lisakilo annab full suspension omaduse rattale juurde. Mõnel rajal jälle kompromissi, kus palju raskem kumm annab parema juhitavuse ja kontrollitavus ning ajavõidu. Niiet see raamikaalu marginaalne erinevus pole tegelikult teema....

Postitatud: 02. 09. 2004. 20:14
Postitas Corrosion
:arrow:

Postitatud: 02. 09. 2004. 20:20
Postitas Kirsa
Corrosion kirjutas:Peale treki carbon raami on varsti võimalik osta velo+ Merida carbon raame.
Ühte olen oma silmaga ka näinud ja hind pidavat 9 kilo ümber tulema.

http://www.merida.nl/dealers/2005/atb.php
Merida tippmudel pidavat senise 50k asemel 80k tulema.

Postitatud: 02. 09. 2004. 20:55
Postitas Rivo
Kirsa kirjutas: Merida tippmudel pidavat senise 50k asemel 80k tulema.
Veel hullem, kui Author, suisa 60% kallimaks :evil: :?: :!:
Kui tõesti nii läheb, siis juba mõtekam osta Eestist vaid raam ja ülejäänu Saksa neti poest. Tuleb soodsam ja selliste juppidega, nagu tahad.

Re: MTB carbon raam

Postitatud: 02. 09. 2004. 21:53
Postitas XTRace
mart kirjutas:1,3 kg, made in Slovenia, 1000EUR
pilt
valmistaja
jutuke
Tulles teema alguse juurde tagasi. mulle meenutab see raam küllaltki palju trek 9.8 raami. Oleks nagu tehtud mõningad muudatused kuid põhijoontes maha joonestatud. :roll: vähemalt selle pildi järgi jäi mulle sellin mulje.

Re: MTB carbon raam

Postitatud: 03. 09. 2004. 07:31
Postitas Alvaro
XTRace kirjutas:Tulles teema alguse juurde tagasi. mulle meenutab see raam küllaltki palju trek 9.8 raami. Oleks nagu tehtud mõningad muudatused kuid põhijoontes maha joonestatud. :roll: vähemalt selle pildi järgi jäi mulle sellin mulje.
Selline mulje jäi sulle kindlasti raami esiosast, mis on Trekil iseloomulikult ruudukujuliseks paksendatud. Sellel imeraamil oli veel eriti räigelt seda venitatud, silmailu see küll ei lisa IMO.

Postitatud: 03. 09. 2004. 08:39
Postitas Ermo
.

Re: MTB carbon raam

Postitatud: 03. 09. 2004. 08:54
Postitas XTRace
Alvaro kirjutas: Selline mulje jäi sulle kindlasti raami esiosast, mis on Trekil iseloomulikult ruudukujuliseks paksendatud. Sellel imeraamil oli veel eriti räigelt seda venitatud, silmailu see küll ei lisa IMO.
Lisaks tagumise kahvli ülemine osa ja see toru, kuhu esikäiguvaheti kinnitub(ülalt jämedam ja käikari juurest peenenev.
http://www.trekbikes.com/bikes/2004/mou ... largerview

Aga tegelikult ju kõik rattad suht sarnased :roll:

Postitatud: 03. 09. 2004. 08:56
Postitas SL
Samas Fuel 100-l seda esiosa paksuse "probleemi" pole.

Re: MTB carbon raam

Postitatud: 19. 07. 2005. 22:55
Postitas Kuldar

Re: MTB carbon raam

Postitatud: 20. 07. 2005. 07:25
Postitas Rivo
Sellistega tuleb juba ettevaatlikult sõita :roll:

Postitatud: 20. 07. 2005. 10:55
Postitas urmo
:shock: :shock: :shock:

Väga haige :? Kui palju selline asi maksab kah? Sõitja kaalupiirang 50 kg? :D

Postitatud: 20. 07. 2005. 13:38
Postitas Arbo
Ega see sõitmiseks polegi. Natuke proovitakse, aga ettevaatlikult. Lihtsalt tehti maailma kergeim maastikuratas - uudise ainest on ju sellest märksa rohkem, kui kasu temaga sõitmisest. Carbon käikarid, alla kilo amort (huvitav, kuidas see modifitseerimine käis, õli valati ka vist välja...), jooksud alla 1,1 kg.... võtab kaameks.

Postitatud: 22. 07. 2005. 22:20
Postitas Kuldar
Arbo kirjutas:Ega see sõitmiseks polegi. Natuke proovitakse, aga ettevaatlikult. Lihtsalt tehti maailma kergeim maastikuratas - uudise ainest on ju sellest märksa rohkem, kui kasu temaga sõitmisest. Carbon käikarid, alla kilo amort (huvitav, kuidas see modifitseerimine käis, õli valati ka vist välja...), jooksud alla 1,1 kg.... võtab kaameks.
Lisaks karbon-esihammakad, vot seda on kõhe vaadata.

Aga kutid sõidavad ja naudivad. Aga maailma kergeim maastikuratas kui selline ei olnud nähtavasti eesmärgiks - raam on tal L, aga M kaaluks kõigest 970g. Juba siit tuleks 94g kaaluvõitu.
Kusagil oli "kogu tõde" sellest tuuningu üleelanud SID World Cup Carbon + 98a. sisikonnaga amordi anatoomiast, aga enam ei suuda leida.

Weightweenied on omaette usulahk, oma "kirik ja piibel" koos jüngrite, apostlite jms-ga. Omad kreedod ja "võistlusklassid". Lisaks oma tootjatele (Tune, FRM, Extralite etc.etc.) ja oma netipoodile ka oma rahakott. Ega nad omavahelgi rahast ei armasta rääkida. Kõik, mida raha eest saab osta, see on odavalt saadud.
Erinevalt teiste usuhullude jaburdustest on nende sebimist päris huvitav jälgida - nüüd on kõik kihama aetud uue Litespeedi mnt-raami ootel, uus Ghisello SL pidi kaaluma 770g (M suurus).

... näed läkski karbon-mtb-raami teemast välja.

Postitatud: 23. 07. 2005. 11:09
Postitas P
Arbo kirjutas:alla kilo amort (huvitav, kuidas see modifitseerimine käis, õli valati ka vist välja...)
Sisu ei tea, kuid pildilt on näha, et see amort on Sid Race jalgadega ja World Cup (karbon) krooniga.

Postitatud: 23. 07. 2005. 14:01
Postitas Bimmer
Arbo kirjutas: alla kilo amort (huvitav, kuidas see modifitseerimine käis, õli valati ka vist välja...)
Just nimelt. Pildilt on näha, et lukustus on eemaldatud, mistõttu see amort enam õli ei vaja.

Postitatud: 22. 10. 2005. 07:58
Postitas Kuldar
Kagu-Aasia konveierilt, küll erinevate nimede all:
Ridley Cobra
BH Sierra Nevada

Pilkupüüdvalt lühike head-tube ja silmale harjumatu vaatepilt - karbonpöid + v-pidur.

Postitatud: 13. 11. 2005. 16:20
Postitas $au$er
Mitme aastaga carbon raam ära väsib ehk pehmeks läheb olen kuulnud et ühe aastaga???

Postitatud: 13. 11. 2005. 18:06
Postitas Kuldar
mina olen jälle kuulnud, et
Ameerikas on Lameda Maa Eesti Võitlemise Selts, kelle liikmed usuvad et Maa on lapik mitte kerakujuline.
Ja neil pidi seal tuhandeid liikmeid olema.

Postitatud: 14. 11. 2005. 20:40
Postitas Matthias
pehmeks lähevad pigem kiiremini alumiiniumraamid, kui carbonraamid, aga harrastaja tasemel jätkub ükstapuha millist vähegi kvaliteetset raami mitmeks mitmeks hooajaks :wink:

Postitatud: 16. 11. 2005. 17:30
Postitas tõeline siga
$au$er kirjutas:Mitme aastaga carbon raam ära väsib ehk pehmeks läheb olen kuulnud et ühe aastaga???
Mina aga jälle pole mitte ainult kuulnud vaid ka lugenud (Ateena OM lk 125), et must (värvimata) karbon võib kuuma päikese all paisuda ja seeläbi oma kuju muuta. Rattamaailmas peaks asi siis eelkõige musti carbon raame a?la Merida, Trek 9,8 2006. Nii, et mõelge kui uue raami/ratta ost plaanis :lol:

Postitatud: 17. 11. 2005. 09:59
Postitas Olts
tõeline siga kirjutas:
$au$er kirjutas:Mitme aastaga carbon raam ära väsib ehk pehmeks läheb olen kuulnud et ühe aastaga???
Mina aga jälle pole mitte ainult kuulnud vaid ka lugenud (Ateena OM lk 125), et must (värvimata) karbon võib kuuma päikese all paisuda ja seeläbi oma kuju muuta. Rattamaailmas peaks asi siis eelkõige musti carbon raame a?la Merida, Trek 9,8 2006. Nii, et mõelge kui uue raami/ratta ost plaanis :lol:
Ma ütlen ausalt, et kui ostaks carboon raami, siis Ateenasse ma sõitma ei läheks ja olümpiale kinlasti mind ei lastaks. Eestis saaks vast ühekäe sõrmedel kokku lugeda mehi keda olümpiale saadetaks, seega see väide carboon raamide paisumise kohta ei ole antud kontekstis mõjuv. Tooge uusi vabandusi.

Postitatud: 17. 11. 2005. 10:22
Postitas Mati
tõeline siga kirjutas:
$au$er kirjutas:Mitme aastaga carbon raam ära väsib ehk pehmeks läheb olen kuulnud et ühe aastaga???
Mina aga jälle pole mitte ainult kuulnud vaid ka lugenud (Ateena OM lk 125), et must (värvimata) karbon võib kuuma päikese all paisuda ja seeläbi oma kuju muuta...
Vot siin ongi üks point, miks igal sepikul ei tasugi üldse omale karbooni hankida. Asi ongi mõeldud kiireks sõiduks - õhkjahutus :!: Ega siis tootjad lollid pole, nõme küll kui iga suva jorss nende tippmudeliga ringi sõidab. Tipprattad ikka tippudele :wink: .

Postitatud: 28. 11. 2005. 22:39
Postitas Kuldar
Päris ilus FRM hardtail raam.

Ja natuke disainimaiguline Kuota Kup fully.
Mina küll ei oska sellisele lahendusele muud seletust leida.