Õhk amort

Rattadetailid ja abiained. Raamist õlideni.
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Vasta
scruv
Rattur
Postitusi: 6
Liitunud: 28. 11. 2013. 13:56

Õhk amort

Postitus Postitas scruv » 25. 02. 2014. 10:45

Plaanis osta uus MTB
kirjutage oma arvamusi õhkamort vs õliamort

Kasutaja avatar
Viljar V
Rattur
Postitusi: 341
Liitunud: 04. 10. 2012. 16:47

Re: Õhk amort

Postitus Postitas Viljar V » 25. 02. 2014. 10:51

Siin pole arvata midagi, õhk on kindel valik ;)

scruv
Rattur
Postitusi: 6
Liitunud: 28. 11. 2013. 13:56

Re: Õhk amort

Postitus Postitas scruv » 25. 02. 2014. 11:00

aga on ta töökindel ka, või on minu kartused alusetud?

Kasutaja avatar
Viljar V
Rattur
Postitusi: 341
Liitunud: 04. 10. 2012. 16:47

Re: Õhk amort

Postitus Postitas Viljar V » 25. 02. 2014. 11:17

Ei oska küll midagi vastupidavuse kohta halba öelda, mul kasutuses üsna tagasihoidlik Rock Shox XC32, sõitnud tänaseks ca 3500 km, seal hulgas eelmise hooaja Samsungid ja Skoda kolmapäevakud.
Lisaks päris paljud treeningsõidud tehtud Kroodi kolmapäevakute radadel (vägagi künklik rada).

Kasutaja avatar
M785
Rattur
Postitusi: 414
Liitunud: 10. 12. 2012. 20:43

Re: Õhk amort

Postitus Postitas M785 » 25. 02. 2014. 17:23

Võib ka nii öelda et MTBl on õhkamort ainuke mõistlik valik.

seen
Rattur
Postitusi: 155
Liitunud: 21. 11. 2006. 17:15

Re: Õhk amort

Postitus Postitas seen » 25. 02. 2014. 17:47

Tagaamortidest ei tea midagi, aga esiamorte on minu arvates kahte tüüpi - kas õhk või vedru. Teises jalas on mõlemil õli.
seen

Kasutaja avatar
MK777
Rattur
Postitusi: 2384
Liitunud: 24. 06. 2004. 22:56

Re: Õhk amort

Postitus Postitas MK777 » 25. 02. 2014. 20:19

Õigem oleks õhkamort vs vedrukas.
Kui vahendid võimaldavad siis kindlasti õhk.

PS. Korralikus vedrukas on samuti õli (reboundi jaoks).

Vasta

Mine “Jupid”