1. leht 1-st

Jalgratta MNT transportimiseks spets kott

Postitatud: 07. 03. 2005. 08:58
Postitas trauks
Kust võiks leida?

Postitatud: 07. 03. 2005. 09:44
Postitas Arbo
Hawaiis on olnud erinevaid kotte ja kohvreid. Kott sobib rohkem bussitranspordiks, kui lendad, siis kindlasti kohver. Olen kohanud ka pehmeid, kuid seest tugevdustega kotte (nagu muusikainstrumentide kohvrid), need on ilmselt kõige paremad, kuna kaalult kergemad.

Ratta saab transporditud ka uue ratta pakendiks olevas pappkastis, hea oleks siis teda natuke tugevdada ja enne lennukisse panemist oleks kasulik kiletada.

Postitatud: 07. 03. 2005. 10:43
Postitas Alvaro
Arbo kirjutas:Hawaiis on olnud erinevaid kotte ja kohvreid. Kott sobib rohkem bussitranspordiks, kui lendad, siis kindlasti kohver. Olen kohanud ka pehmeid, kuid seest tugevdustega kotte (nagu muusikainstrumentide kohvrid), need on ilmselt kõige paremad, kuna kaalult kergemad.

Ratta saab transporditud ka uue ratta pakendiks olevas pappkastis, hea oleks siis teda natuke tugevdada ja enne lennukisse panemist oleks kasulik kiletada.
Härradel on selle pappkastiga see probleem, et kaalunumbrid kipuvad lõhki minema. See jurakas nimelt kolm kilo kaaluma. Mina sain kogu lahtikäiva eemaldamisega kaalu 10,8 kg peale. Ei ole midagi teha, odava ja raske rattaga on vahel omad miinused.
Üheks korraks kotti ostma hakata ei näe pointi, kui siis proovi laenutada. Aga keegi ei garanteeri sel juhul, et su ratas ka tervena kohale jõuab.

Postitatud: 07. 03. 2005. 10:49
Postitas erikr
ma keeraksin lingid ja käikarid küljest kui koti teemaks läheb. neid jutte olen ma liiga palju juba pidanud kuulma kus on tükid parandamatult kõveraks transporditud. aga mul on ka paranoiline komme alati kõik üle kindlustada.

Postitatud: 07. 03. 2005. 14:19
Postitas tsimpa
Alvaro kirjutas: Härradel on selle pappkastiga see probleem, et kaalunumbrid kipuvad lõhki minema. See jurakas nimelt kolm kilo kaaluma. Mina sain kogu lahtikäiva eemaldamisega kaalu 10,8 kg peale. Ei ole midagi teha, odava ja raske rattaga on vahel omad miinused.
Üheks korraks kotti ostma hakata ei näe pointi, kui siis proovi laenutada. Aga keegi ei garanteeri sel juhul, et su ratas ka tervena kohale jõuab.
kui ratas on odav ja raske siis on seda ilma pakendita ilmselt ohutum transportida. siis vähemalt laadijad ei viska kohvrite alla.
tõmba raam mullikilega üle kui pelgad kriime.

mina olen vähemalt 5 korda sel moel rattaid trasportinud. täitsa ilma kattetta ei saa, "seatstayd", sadul ja muud väljaulatuvad otsad võivad kriimustatud saada.

Postitatud: 07. 03. 2005. 15:42
Postitas Arbo
Alvaro kirjutas:Härradel on selle pappkastiga see probleem, et kaalunumbrid kipuvad lõhki minema. See jurakas nimelt kolm kilo kaaluma. Mina sain kogu lahtikäiva eemaldamisega kaalu 10,8 kg peale. Ei ole midagi teha, odava ja raske rattaga on vahel omad miinused.
Üheks korraks kotti ostma hakata ei näe pointi, kui siis proovi laenutada. Aga keegi ei garanteeri sel juhul, et su ratas ka tervena kohale jõuab.
3 kg on väga kerge karp, ma olen kaalunud neid 5-6 kg tuuri, samas kohvrid jäävad ca 10kg piirile või isegi ülespoole. Pappkastis ratas on kaalunud lennujaamas 15-18kg ja kohvris ratas ca 24-26kg ehk siis üle reeglina lubatud 20 kg piiri

Postitatud: 06. 12. 2005. 21:46
Postitas -Ksürr-
kas neid kotte on selleks vaja et transportimisel kriime ja mölke jms peale ei tuleks?

Postitatud: 07. 12. 2005. 14:27
Postitas erikr
-Ksürr- kirjutas:kas neid kotte on selleks vaja et transportimisel kriime ja mölke jms peale ei tuleks?
viskad velo ilma mingi pakendita lennujaama check-inis sisse ja saad sihtkohas tervelt ja vigastutsteta kätte? vastus su küsimusele on laagiliselt jah. veel parem lahendus on kast või kohver. kott sobib ka muu übruse kaitsmiseks sitase ratta eest, ntx võid peale mudarallit visata pakitud ratta auto tagaistmele ja kodus pesed.