1. leht 1-st
SQ-Lab jupid
Postitatud: 08. 04. 2005. 14:13
Postitas mart
Suht uus ja tundmatu saksa tegija.
Tema padjakestega Super 6 sadulat on juba nähtud/näpitud, päris omapärane insenerilähenemine. Nüüd hakkas tegema sadulaposte, mida saab sõiduajal sisse/välja lasta. Kallim variant on lausa lenksult juhitav.
http://www.sq-lab.com/deutsch/produkte. ... elstuetzen
Re: SQ-Lab jupid
Postitatud: 08. 04. 2005. 14:53
Postitas Ereliukas
mart kirjutas:Suht uus ja tundmatu saksa tegija.
Tema padjakestega Super 6 sadulat on juba nähtud/näpitud, päris omapärane insenerilähenemine. Nüüd hakkas tegema sadulaposte, mida saab sõiduajal sisse/välja lasta. Kallim variant on lausa lenksult juhitav.
http://www.sq-lab.com/deutsch/produkte. ... elstuetzen
see jummala hea mõte, olen isegi mõelnud, et laskumisteks sadul alla lasta. kui kaal korras on, siis arvan, et sihtrühm maratoni ja xc sõitjate näol olemas.
Postitatud: 08. 04. 2005. 15:06
Postitas koomahai
Samal leheküljel olev esmaabikomplekt paistab ka asjalik olevat.
Re: SQ-Lab jupid
Postitatud: 08. 04. 2005. 15:07
Postitas Mati
Ereliukas kirjutas:see jummala hea mõte, olen isegi mõelnud, et laskumisteks sadul alla lasta. kui kaal korras on, siis arvan, et sihtrühm maratoni ja xc sõitjate näol olemas.
Kaal iseenesest siis koduka andmetel 365 g, aga kui tahad lenksult juhtimise mugavust siis 450g.
Lisaks väidetakse väikse märkusena, et 2004 Norba US Meister
Seega praktikas katsetatud ja edukalt.
Re: SQ-Lab jupid
Postitatud: 08. 04. 2005. 15:13
Postitas tarmo
Ereliukas kirjutas:
see jummala hea mõte, olen isegi mõelnud, et laskumisteks sadul alla lasta. kui kaal korras on, siis arvan, et sihtrühm maratoni ja xc sõitjate näol olemas.
posti pealt krutitav sadulapost kaalub neil tavalisest võistlusklassi postist 100-145 g rohkem, mis on ka loomulik. lenksult reguleeritavale lisandub aga 450 g heebel. kas sa ikka tahaks 0,5 kg raskemat ratast
seal on küll kirjas, et "2004 Norba US Master", aga ei oska arvata mida see lause seal tähedab
Postitatud: 08. 04. 2005. 15:21
Postitas Ermo
.
Postitatud: 08. 04. 2005. 15:45
Postitas Mati
Ermo kirjutas:...Kujuta nüüd ette : ennem tõusu - esiamort lukku, tagaamort ( kui olemas ) lukku. Laskumise alguses esiamort lahti, tagaamort lahti, sadul alla. Kui võistlusel päris väsinud oled läheb kõik segi, krt. pead siis ilmselt varsti eraldi abilise palkama neid kange sinna heegeldama ...
Pole viga, vaata palju on vormelis roolil nuppe ja seda kõike oi-oi-oi liikumiskiiruse juures. Inimene harjub kõigega