1. leht 1-st
Põrandapump
Postitatud: 12. 04. 2005. 12:55
Postitas mar852
Otsin norm põrandapumpa.
Oleksin tänulik kui avaldate arvamust, kui kellelgi on positiivseid/negatiivseid kogemusi järgnevate pakutavatega:
-Beto / NRP
http://www.nrp.ee/index.php?page=8&acti ... roup_id=76
-Author
http://www.author.ee/lisavarustus.htm?id=68151006
hind 450.-
-Merida / V+
http://www.veloplus.ee/index.php?show=t ... d=&id=1068
hind 500.-
-Scott / HE - hind vist 690.-
ette tänades
Re: Põrandapump
Postitatud: 12. 04. 2005. 12:59
Postitas Mati
Kasutanud olen ühe aasta.
Postitatud: 12. 04. 2005. 13:00
Postitas kalev
Re: Põrandapump
Postitatud: 12. 04. 2005. 13:36
Postitas Gunnar
kasutan, töötab, ainuke viga, et tihti ei saa nullist pumpama hakata, st mingi õhk tuleb puhudes/käsipumbaga ette anda, mudu ei tööta.
Re: Põrandapump
Postitatud: 12. 04. 2005. 13:42
Postitas Mati
Gunnar kirjutas:
kasutan, töötab, ainuke viga, et tihti ei saa nullist pumpama hakata, st mingi õhk tuleb puhudes/käsipumbaga ette anda, mudu ei tööta.
nt minu jaoks tundmatu probleem
Postitatud: 12. 04. 2005. 14:26
Postitas cowrider
Kasutan seda Betot. Konstruktsiooni kvaliteet on keskpärane, otsik ei meeldi - vähemalt presta otsast tuleb raskelt ära. Müügil on nii viletsamaid kui ka paremaid alternatiive. Näiteks SKS või Pedros põrandapump tunduvad paremad.
Postitatud: 12. 04. 2005. 15:06
Postitas mar852
cowrider kirjutas:Kasutan seda Betot. Konstruktsiooni kvaliteet on keskpärane, otsik ei meeldi - vähemalt presta otsast tuleb raskelt ära. Müügil on nii viletsamaid kui ka paremaid alternatiive. Näiteks SKS või Pedros põrandapump tunduvad paremad.
Thks.
Äkki annad vihje, kes müüvad sinu mainitud tootjate põrandapumpasid?
V+ ja NRP-l SKS-ilt ainult väiksed käsipumbad ja balloonid.
Postitatud: 12. 04. 2005. 15:18
Postitas Villem T
Valisin ise ka Pedrose ja SKS vahel, lõpuks võtsin SKS (hind ja saadavus olid paremad). Plastmassine on, aga kerge ja tundub et ei purune eriti ruttu.
Sportlandis on SKS-i olnud. Ja äkki ka Rademaris?
Re: Põrandapump
Postitatud: 12. 04. 2005. 15:28
Postitas Kuldar
Gunnar kirjutas:
kasutan, töötab, ainuke viga, et tihti ei saa nullist pumpama hakata, st mingi õhk tuleb puhudes/käsipumbaga ette anda, mudu ei tööta.
Et pumba kombo-otsiku klapp ennast ise "ümber tõstaks" tahab ta mõnikord mõningast vastusurvet saada.
Ise teen nii, et pöidlaga nö. vajutan kummi poolt ventiili kinni, et oleks kerge õhutakistus. Reeglina lülitub kohe presta peale ümber.
Postitatud: 12. 04. 2005. 17:46
Postitas Pierre
Pedrose pump oli, ma mäletan, ilgelt kallis. Aga töötavad võrdselt hästi SKSiga. Teistega pole kokku puutund. Muuseas eks Pedrose puhul see bränd vist maksab......
Ise aga ostsin odavast auto poest mingi Poola jalapumba. Rauda küll, kahe-poole soti eest.
A eks "võiduka" 7atsi on sellega jama sisse lüüa.....
Postitatud: 12. 04. 2005. 20:01
Postitas LauriA
Ise kasutan 2004 aasta kevadest saadik Trek'i Wrenchforce'i.
Postitatud: 12. 04. 2005. 20:14
Postitas Bimmer
Minul on kogemus Scott'i pumbaga. Kuna teisi ei ole kasutanud, siis ei oska võrrelda aga ühtegi negatiivset kogemust mul selle pumbaga nelja aasta jooksul saadud ei ole. Meeldib see, et kõik peale käepideme on metallist.
Postitatud: 12. 04. 2005. 20:17
Postitas Rivo
LauriA kirjutas:Ise kasutan 2004 aasta kevadest saadik Trek'i Wrenchforce'i.
Siinpool kah, ja ilma igasuguste probleemideta siiani.
Postitatud: 12. 04. 2005. 20:36
Postitas Kirsa
Mul on merida pump. Plussiks on väiksemad mõõtmed ja kergem kaal.
Aga õhku lööb hädiselt sisse. Kunagi näppisin netist tellitud noname metalljurakat, too lõi ikka palju mehisemalt.
Postitatud: 12. 04. 2005. 20:41
Postitas KristjanS
see merida kirjadega pump on sama mis see Beto pump,ainus vahe on et ühele on peale kribatud MERIDA (mille merida on ostnud) ja Betol on peal siis tootja nimi ning ühel on tammepuust käepide teisel odav plastik või kumm.Ise kasutan siis seda Beto originaali ja tõsiselt hea asi. Hind kah pea olematu.
Postitatud: 12. 04. 2005. 20:45
Postitas alar
Rivo kirjutas:LauriA kirjutas:Ise kasutan 2004 aasta kevadest saadik Trek'i Wrenchforce'i.
Siinpool kah, ja ilma igasuguste probleemideta siiani.
Mul aastakene olnud sama pump ja sama probleemivaba.
Postitatud: 12. 04. 2005. 21:15
Postitas erikr
Kirsa kirjutas:Mul on merida pump. Plussiks on väiksemad mõõtmed ja kergem kaal.
Aga õhku lööb hädiselt sisse.
mida asja? mu merida pump lööb küll mehiselt. kui me mõlemad ikka sellest samast Betost Merida kirjadega räägime.
Postitatud: 12. 04. 2005. 21:26
Postitas Kirsa
erikr kirjutas:mida asja? mu merida pump lööb küll mehiselt. kui me mõlemad ikka sellest samast Betost Merida kirjadega räägime.
Seesama ikka. Mul lööb ka nii nagu peab, lihtsalt ma võrdlesin 2x suurema ja raskema
pumbaga.
Minu arvamus on, et kuna põrandapumpa kodust nagu kuhugi ei vea, siis ei ole suurus ja kaal oluline ning mõne matsuga võiks kumm täis saada.
Postitatud: 13. 04. 2005. 11:11
Postitas mar852
Kirsa kirjutas:erikr kirjutas:mida asja? mu merida pump lööb küll mehiselt. kui me mõlemad ikka sellest samast Betost Merida kirjadega räägime.
Seesama ikka. Mul lööb ka nii nagu peab, lihtsalt ma võrdlesin 2x suurema ja raskema
pumbaga.
Minu arvamus on, et kuna põrandapumpa kodust nagu kuhugi ei vea, siis ei ole suurus ja kaal oluline ning mõne matsuga võiks kumm täis saada.
Tänud meeldiva arutelu eest.
Õnnestus hankida Scott-i vähekasutatud pump soodsalt.
Valiku otsustasid kogemused nimet.pumba kinnitusotsikuga, mis tundus kõige tugevam.
Postitatud: 11. 10. 2005. 08:29
Postitas grt
Millise pumbaga saab tubeless kumme normaalselt õhku pidama?
Postitatud: 11. 10. 2005. 08:42
Postitas veiko
grt kirjutas:Millise pumbaga saab tubeless kumme normaalselt õhku pidama?
Täpsusta, mida mõtled. Praegusel kujul on see küsimus väga naljakas.
Postitatud: 11. 10. 2005. 08:43
Postitas Ereliukas
grt kirjutas:Millise pumbaga saab tubeless kumme normaalselt õhku pidama?
tubelesse ei saa pumbaga norm pidama - pump on ainult vahend nende täitmiseks.
määri servad enne täispumpamist seebiga kokku ja seejärel löö sisse max lubatud rõhk ning lase kohe ulka aega seista, alles siis reguleeri sisse sõidurõhk.
sobivad selleks kõik norm põrandapumbad.
Postitatud: 11. 10. 2005. 09:30
Postitas BACARDI
Kasutasin enne H 100-t sõbra Merida jalgpumpa tubelessi jaoks. Kohe sõidu algus km. tekkis tunne, et ilmselt pumba manomeeter valetas, sest jube "põrkamine" oli, kuigi olin sisse löönud 2,5 pumba manoka järgi. Sai siis poolel maal ühel jalgsi tõusul tunde järgi veidi survet vähendatud ja asi läks oluliselt paremaks. Olen kasutanud ka Park Tooli pumpa ja see oli küll väga hea.
See küll veidi offtopic aga meisterdasin endale garaazi seinale vanast külmkapi kompressorist väga efektiivse pumba. Kui kellegil on huvi siis võin lähemalt tutvustada.
Postitatud: 11. 10. 2005. 09:38
Postitas M
BACARDI kirjutas:
See küll veidi offtopic aga meisterdasin endale garaazi seinale vanast külmkapi kompressorist väga efektiivse pumba. Kui kellegil on huvi siis võin lähemalt tutvustada.
Oleks sellest huvitatud!
Postitatud: 11. 10. 2005. 10:21
Postitas SP550
endal ka see BEto pump, millega väga rahul. nii merida't kui beto't peaks olema selle tammepuust kui plastikust käepidemega.
külmkapi kompressorist oleks ma ka huvitatud. tooraine olemas
Postitatud: 12. 10. 2005. 08:53
Postitas BACARDI
SP550 kirjutas: külmkapi kompressorist oleks ma ka huvitatud. tooraine olemas
Kui tooraine olemas e. vana veneaegne külmik siis asi imelihtne, (eeldusel, et külmik ennem ikka töötas) Tuleb sealt tagant nö. radika küljest kompressor lahti lasta e. radikat ja kompressorit ühendavad torud rauasaega läbi lõigata. (kuivõrd see freooni atmosfääri laseb selles ma kindel ei ole ja oleneb vist külmikust) Jäta igaks juhuks piisavalt pikaks torud, hiljem saab need ju alati parajaks lõigata. Elektrijuhtmed peaks olema kompressoril küljes ja neid ära lahti ühenda, muidu ei saa hiljem käima.
Järgnevalt vajad nihkaliibrit millega mõõta torude välisläbimõõt ja selle teadmisega kaabid poodi ostma musta survevoolikut ja sinna juurde sobivaid klambreid, soovitavalt voolikute kiirkinnitusi, et saaksid vajadusel lisaks manomeetriga pumbaotsikule ühendada sinna külge ka näiteks nö. suruõhupüstolit peenema otsaga ratta pesujärgseks peenkuivatuseks. Lisaks soovitan muretseda ka õhurõhu klapi. Mina ostsin 8 atise klapi ja sinna juurde kolmiku millega see klapp vahetult kompressorist väljuvale torule lisada. Manomeetritest soovitan hoiduda odavatest komplektitest, need pidid ebakvaliteetsed olema. Tartus on selline tänuväärne pood kes vajaliku stuffi müüb Vasara tänaval asuv "Cedo" tööriista pood. Minu mnt. ratta kummid pumpabgi 8 atini nullist ca 15 sek. ja siis avanebki ülerõhuklapp. Ise olen sellega väga rahul.
Postitatud: 22. 10. 2005. 18:49
Postitas margus v
Teginsiis ka sellise kompressori valmis ja väga rahul
Kogu minu postituse mõtte on selles,et vaadata kas tuleb läbi kuna kella 09.00 pole uusi postitusi olnud
Postitatud: 22. 10. 2005. 19:17
Postitas maxspeed
seattoledo kirjutas:Teginsiis ka sellise kompressori valmis ja väga rahul
Kogu minu postituse mõtte on selles,et vaadata kas tuleb läbi kuna kella 09.00 pole uusi postitusi olnud
mina pole veel sellist aparaati valmis ehitanud, asja ajab ära põrandapump... kuid postitusi jah vähe olnud
Postitatud: 22. 10. 2005. 21:54
Postitas BACARDI
seattoledo kirjutas:Teginsiis ka sellise kompressori valmis ja väga rahul
Meeldiv kuulda
Postitatud: 23. 10. 2005. 07:24
Postitas kristjan07
BACARDI kirjutas:SP550 kirjutas: külmkapi kompressorist oleks ma ka huvitatud. tooraine olemas
Kui tooraine olemas e. vana veneaegne külmik siis asi imelihtne, (eeldusel, et külmik ennem ikka töötas) Tuleb sealt tagant nö. radika küljest kompressor lahti lasta e. radikat ja kompressorit ühendavad torud rauasaega läbi lõigata. (kuivõrd see freooni atmosfääri laseb selles ma kindel ei ole ja oleneb vist külmikust) Jäta igaks juhuks piisavalt pikaks torud, hiljem saab need ju alati parajaks lõigata. Elektrijuhtmed peaks olema kompressoril küljes ja neid ära lahti ühenda, muidu ei saa hiljem käima.
Järgnevalt vajad nihkaliibrit millega mõõta torude välisläbimõõt ja selle teadmisega kaabid poodi ostma musta survevoolikut ja sinna juurde sobivaid klambreid, soovitavalt voolikute kiirkinnitusi, et saaksid vajadusel lisaks manomeetriga pumbaotsikule ühendada sinna külge ka näiteks nö. suruõhupüstolit peenema otsaga ratta pesujärgseks peenkuivatuseks. Lisaks soovitan muretseda ka õhurõhu klapi. Mina ostsin 8 atise klapi ja sinna juurde kolmiku millega see klapp vahetult kompressorist väljuvale torule lisada. Manomeetritest soovitan hoiduda odavatest komplektitest, need pidid ebakvaliteetsed olema. Tartus on selline tänuväärne pood kes vajaliku stuffi müüb Vasara tänaval asuv "Cedo" tööriista pood. Minu mnt. ratta kummid pumpabgi 8 atini nullist ca 15 sek. ja siis avanebki ülerõhuklapp. Ise olen sellega väga rahul.
tehke sellest asjast pildi, tahaks näha mis moodi see välja näeb?
Postitatud: 25. 10. 2005. 13:24
Postitas BACARDI
Üritasin panna kompressori pilti Variasse üles, aga sain pidevalt veateateid ja pidin pildi väiksemaks tegema ja nüüd ei saa sellest kahjuks midagi aru.
(admin võiks selle sealt tegelt kustutada) Kui keegi jagab kuidas pilti siia riputada saab siis võiksin saata mailiga kellegile targemale ja äkki saab mitme peale asja.
Postitatud: 25. 10. 2005. 13:30
Postitas erikr
BACARDI kirjutas:Üritasin panna kompressori pilti Variasse üles, aga sain pidevalt veateateid ja pidin pildi väiksemaks tegema ja nüüd ei saa sellest kahjuks midagi aru.
(admin võiks selle sealt tegelt kustutada) Kui keegi jagab kuidas pilti siia riputada saab siis võiksin saata mailiga kellegile targemale ja äkki saab mitme peale asja.
vähendamisega on pilt metsa läinud.
palun saada see originaal minule e-mailiga
Postitatud: 28. 10. 2005. 09:35
Postitas BACARDI
Varias on nüüd pilt üleval sellest külmiku kompressorist.
Tänud Erikr-ile!