vaja uut käikarit amorti ja pidureid
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
vaja uut käikarit amorti ja pidureid
Tervist
Tagumine käiguvahetaja hakkab vaikselt ära koolema. Neetidel lõtkud sees ja vedrud väsinud. kevadeks tahaks ratta ilusti jooksma saada. Aga 8 käiguliste aeg vist hakkab vaikselt otsa saama. Seega soovitage parimat 8 käigulist tagavahetajat mis meil siin veel saada on. Praegu on rattal alivio. Deoret 8 käigulist ei leidnud üldse. Kas on võimalik panna 9 käiguline käikar ja regullida nii, et kodarasse miskit ei lähe? Samas 9ne on kitsama ketiga kas 8 käigulise kett mahub 9 käigulise käikari litritele jooksma? Sram tootevalikust ei tea ma miskit, kui seal on midagi mõistliku siis andke teada mida ma võiks vaadata.
Ja amordi mantsetid on läbi, vihm sajab sisse Ning puksid kah loksuvad. Oleks vaja uut esimest amorti ja ketaspiduri kinnitusega hind võiks olla kuskil 100 no 200 on max Ega ma nendest amortidest midagi ei tea. Ise vaatasin seda http://www.veloplus.ee/et/toode/esiamor ... alge-29208 Samas ei pea olema lenksult lukustav. Mida peaks selle hinnaklassi amordil üldse vaatama või uurima? Et kui saaksin teilt mingi margi või mudeli siis teaksin mida poodidest küsida?
Ja kui juba siis juba
Mõtlesin V pidurid välja vahetada hüdrauliliste ketas pidurite vastu. Näiteks selliste vastu http://www.veloplus.ee/et/toode/pidurid ... e-f-r-2102 Lugesin siin ennem et mingid Shimano hüdraulilised pidid tehase defektida olema. Kuidas ma seda tuvastada saaks? Kas ketaspiduritel on erinevad kinnitused mida peaks jälgima? Raamil on taga horisontaal torul ja ka ülesse jooksval torul ketaspiduri kinnitused olemas.
Eelmine aasta sai teadlikult siuksed jooksud ostetud kus rummul ketaste kinnitused olemas
Ratas mul suht vana aga teenib hästi
http://www.merida-bikes.com/en_int/bike ... v-396.html
Enamasti sõidan aastaringselt tööle ja koju ning matkadel. ehk siis rahulikult asvaldil, kruusal, metsas, põllul ja liivas. võistlustel ei käi
Jupid võiks olla pigem pommikindlad kui kergekaalulised.
Tänud ette.
Tagumine käiguvahetaja hakkab vaikselt ära koolema. Neetidel lõtkud sees ja vedrud väsinud. kevadeks tahaks ratta ilusti jooksma saada. Aga 8 käiguliste aeg vist hakkab vaikselt otsa saama. Seega soovitage parimat 8 käigulist tagavahetajat mis meil siin veel saada on. Praegu on rattal alivio. Deoret 8 käigulist ei leidnud üldse. Kas on võimalik panna 9 käiguline käikar ja regullida nii, et kodarasse miskit ei lähe? Samas 9ne on kitsama ketiga kas 8 käigulise kett mahub 9 käigulise käikari litritele jooksma? Sram tootevalikust ei tea ma miskit, kui seal on midagi mõistliku siis andke teada mida ma võiks vaadata.
Ja amordi mantsetid on läbi, vihm sajab sisse Ning puksid kah loksuvad. Oleks vaja uut esimest amorti ja ketaspiduri kinnitusega hind võiks olla kuskil 100 no 200 on max Ega ma nendest amortidest midagi ei tea. Ise vaatasin seda http://www.veloplus.ee/et/toode/esiamor ... alge-29208 Samas ei pea olema lenksult lukustav. Mida peaks selle hinnaklassi amordil üldse vaatama või uurima? Et kui saaksin teilt mingi margi või mudeli siis teaksin mida poodidest küsida?
Ja kui juba siis juba
Mõtlesin V pidurid välja vahetada hüdrauliliste ketas pidurite vastu. Näiteks selliste vastu http://www.veloplus.ee/et/toode/pidurid ... e-f-r-2102 Lugesin siin ennem et mingid Shimano hüdraulilised pidid tehase defektida olema. Kuidas ma seda tuvastada saaks? Kas ketaspiduritel on erinevad kinnitused mida peaks jälgima? Raamil on taga horisontaal torul ja ka ülesse jooksval torul ketaspiduri kinnitused olemas.
Eelmine aasta sai teadlikult siuksed jooksud ostetud kus rummul ketaste kinnitused olemas
Ratas mul suht vana aga teenib hästi
http://www.merida-bikes.com/en_int/bike ... v-396.html
Enamasti sõidan aastaringselt tööle ja koju ning matkadel. ehk siis rahulikult asvaldil, kruusal, metsas, põllul ja liivas. võistlustel ei käi
Jupid võiks olla pigem pommikindlad kui kergekaalulised.
Tänud ette.
Re: vaja uut käikarit amorti ja pidureid
Taoline uuendus on liiga kulukas. Mõistlikum oleks terve ratas välja vahetada.
Re: vaja uut käikarit amorti ja pidureid
ma ise arvasin et 500.- oleks eelarve. selle raha eest ma samade juppidega ratast ju ei saa.
Re: vaja uut käikarit amorti ja pidureid
Vabalt saab, müüd lisaks praeguse maha ja uut ostes jääb raha ülegi.
Poodides on eelmise aasta mudelitele hetkel umbes 30% ale, alati võib ka kasutatud ratta poole vaadata. Aga uus on uus.
Praegune 8-käiguline on sul ilmselt ikka päris vana ratas, kindlasti mitte su lingil toodud 2014a (mis on 9-käiguline). See tähendab, et ka kõik muu on ilmselt üsna väsinud.
Poodides on eelmise aasta mudelitele hetkel umbes 30% ale, alati võib ka kasutatud ratta poole vaadata. Aga uus on uus.
Praegune 8-käiguline on sul ilmselt ikka päris vana ratas, kindlasti mitte su lingil toodud 2014a (mis on 9-käiguline). See tähendab, et ka kõik muu on ilmselt üsna väsinud.
Re: vaja uut käikarit amorti ja pidureid
8 ja 9 käigulistel shimano tagakäikaritel on sama "shift ratio" (Shimano Standard 1.7), st säästulahenduse puhul vaheta lihtsalt tagakäikar "9käigulise" vastu. 9sp üleminek eeldab juba lenksule uut käiguvalitsat, mis vana ratta puhul muutub mõttetult kalliks. Kasutatud amordi ja ketaspidurid saad siit foorumist mõistliku hinnaga - uusi pole vanale rattale mõtet osta.
Re: vaja uut käikarit amorti ja pidureid
7/8 speed tagavahetajaid saab Eestistki poest, nt V+.
http://www.veloplus.ee/et/toode/tagavah ... acera-2336
Ilmselt ka HE, Fixus jne.
http://www.veloplus.ee/et/toode/tagavah ... acera-2336
Ilmselt ka HE, Fixus jne.
Re: vaja uut käikarit amorti ja pidureid
Soovitaks ka 100 EUR-i eest see realiseerida ja siis lisades 500 juurde saad näiteks juba CW 100 ja uuena.
http://www.veloplus.ee/et/toode/ratas-m ... hall-39419
Muidu korda tehes vast soodsama amordi ja käiguvahetaja ehk ka keti ja pidurite tegemisega peaks ehk mingi 150 EUR-ga hakkama saama.
http://www.veloplus.ee/et/toode/ratas-m ... hall-39419
Muidu korda tehes vast soodsama amordi ja käiguvahetaja ehk ka keti ja pidurite tegemisega peaks ehk mingi 150 EUR-ga hakkama saama.
Re: vaja uut käikarit amorti ja pidureid
Tänan kaasamõtlemast.
Uue ratta ostan kindlasti kunagi. Aga mitte veel ja ratast müüki ei pane kuna peres on kasvav laps kes saaks paari aastapärast selle omale. Vist tõesti pole mõtet 500.- selle ratta alla panna, Et siis muretsen vast mõne odavama amordi, uue käikari ja kasetti ning keti, võibolla ka keskjooksu. Aga ketaspidureid tahan ikka
Siin privas tuli selline pakkumine Avid Elixir Cr 100.-
viewtopic.php?f=143&t=55791
Et kas see sobiks mulle, Kas ketaspidurid on kõik ühesuguste kinnitustega või on mingid erinevad standardid?
Uue ratta ostan kindlasti kunagi. Aga mitte veel ja ratast müüki ei pane kuna peres on kasvav laps kes saaks paari aastapärast selle omale. Vist tõesti pole mõtet 500.- selle ratta alla panna, Et siis muretsen vast mõne odavama amordi, uue käikari ja kasetti ning keti, võibolla ka keskjooksu. Aga ketaspidureid tahan ikka
Siin privas tuli selline pakkumine Avid Elixir Cr 100.-
viewtopic.php?f=143&t=55791
Et kas see sobiks mulle, Kas ketaspidurid on kõik ühesuguste kinnitustega või on mingid erinevad standardid?
Re: vaja uut käikarit amorti ja pidureid
Võta ikka hoog maha...
Ma soovitaks jätta antud ratta ikka muudatusteta. Las need V-pidurid jäävad. Tee vaid tähtsamad asjad ära: tagavahetaja, kassett, kett, keskjooks ja vajadusel vändad. Ka 8-se süsteemi kuluosad on odavamad kui 9-se omad.
Kui amort on täitsa läbi siis võid alternatiivina vaadata ka jäika esiharki, mis on omakorda muredest täiesti vaba.
Ketaspidrurile ülemineku väljaminekud on umbes sellised:
1) jooksud 70-120€ (kasutatud)
2) 28" vedrukas (või jäik esihark) ketta kinnitusega 30-50€ (kasutatud)
3) ketaspidurid 50-100€ (kasutatud/uued)
4) kaasnevad tööd (voolikute parajaks tegemine, esihargi vahetus, muud üllatused) 30-50€
Kui väga veab, siis parimal juhul on väljaminek 180-200€, kuid ei tasu unustada võimalusest jõuba lausa 300€ piirini.
Seitse korda mõtle ja üks kord tee!
Ma soovitaks jätta antud ratta ikka muudatusteta. Las need V-pidurid jäävad. Tee vaid tähtsamad asjad ära: tagavahetaja, kassett, kett, keskjooks ja vajadusel vändad. Ka 8-se süsteemi kuluosad on odavamad kui 9-se omad.
Kui amort on täitsa läbi siis võid alternatiivina vaadata ka jäika esiharki, mis on omakorda muredest täiesti vaba.
Ketaspidrurile ülemineku väljaminekud on umbes sellised:
1) jooksud 70-120€ (kasutatud)
2) 28" vedrukas (või jäik esihark) ketta kinnitusega 30-50€ (kasutatud)
3) ketaspidurid 50-100€ (kasutatud/uued)
4) kaasnevad tööd (voolikute parajaks tegemine, esihargi vahetus, muud üllatused) 30-50€
Kui väga veab, siis parimal juhul on väljaminek 180-200€, kuid ei tasu unustada võimalusest jõuba lausa 300€ piirini.
Seitse korda mõtle ja üks kord tee!
Re: vaja uut käikarit amorti ja pidureid
Eelmine aasta sain rattale siuksed jooksud kus rumm on ketaspidurite jaoks ja pöid V piduritele. Seda ennem mainisin kah. Ja kuna esiamort tuleb naguinii vahetusse. Siis mõtlesingi ketaspidurite peale.
Eelmine kevade tegin. kassett, kett, keskjooks ja vändad 80.- kanti olid siis need jupid kõik kokku. Täna just uurisin et mõned hammakad on suht kulund juba üle 4000 olen nende juppidega maha sõitnud. eks seeaasta kevad tuleb sama asi teha naguinii. Käiguvahetajaks panen acera 8k
Eelmine kevade tegin. kassett, kett, keskjooks ja vändad 80.- kanti olid siis need jupid kõik kokku. Täna just uurisin et mõned hammakad on suht kulund juba üle 4000 olen nende juppidega maha sõitnud. eks seeaasta kevad tuleb sama asi teha naguinii. Käiguvahetajaks panen acera 8k