Tagakäiguvahetaja total capacity ületamine
Postitatud: 31. 07. 2017. 10:15
Plaan on panna kokku 3x10 käiguvahetusega ratas, millel on ees XT touring hammastattad (ja käiguvahetaja) 48-36-26 ja taga 11-32 kassett. See teeb front difference'ks 22 ja total capacity-ks 43. XT SGS tagavahetaja (mitte-touring variant) osas on vastavad suurimad lubatud näitajad 20 ja 43, XTR SGS puhul 18 ja 41. Foorumitest loetu põhjal omab tähtsust vaid tagavahetaja total capacity ning väidetavalt on need numbrid pigem konservatiivsed.
Kas kellelgi on endal praktilist kogemust või viiteid teistele foorumitele, kus keegi on päriselt kasutanud kombinatsiooni, mis ületab SGS käiguvahetaja total capacity't paari hambaga? Pean siis silmas, et kas XTR vahetajal oleks piisavalt varu, et hoida kett pingul ka 26-11 kombinatsioonis, mida praktikas küll ei kasuta, aga pigem võtaksin lõdva keti korral siis ikkagi XT variandi.
Kas kellelgi on endal praktilist kogemust või viiteid teistele foorumitele, kus keegi on päriselt kasutanud kombinatsiooni, mis ületab SGS käiguvahetaja total capacity't paari hambaga? Pean siis silmas, et kas XTR vahetajal oleks piisavalt varu, et hoida kett pingul ka 26-11 kombinatsioonis, mida praktikas küll ei kasuta, aga pigem võtaksin lõdva keti korral siis ikkagi XT variandi.