1. leht 1-st
Ketaspiduri pöid
Postitatud: 19. 06. 2005. 23:20
Postitas HUS
Pöidu tehakse ka spetsiaalselt ketaspiduritega jooksudele. Mis selle mõte on? Kergem? St ma saan aru, et v-pidur ketaspiduri pöial ei toimi, kuna puudub pidurduspind aga vastupidi? Miks ma peaks eelistama ketaspiduri jaoks just ketaspiduri pöida, mitte valima tavalist? Kasvõi juba selle pärast, et mine tea, äkki kunagi vaja sama jooksu ka v-piduriga kasutada (ok, rumm veidi raskem aga muud probleemi pole ju(?)). Või olen millestki valesti aru saanud?
Postitatud: 19. 06. 2005. 23:25
Postitas Antti
Point on sul õige. Neil pöidadel on pöiasein õhem ja sa lihtsalt pidurdaks selle V-ga ribadeks suht kärmelt. Lihtsalt jah, sealt annab kokku hoida, kuna "kulumaterjal" käib eraldi külge piduriketta näol.
Postitatud: 20. 06. 2005. 00:31
Postitas HUS
Samas kui tootjate kodulehti vaadata, siis kaaluvahe on XC 717 puhul 25g, XM819 ja XR 4.1 puhul nii ketaspiduri kui tavalise pöid sama kaaluga.
Postitatud: 20. 06. 2005. 01:21
Postitas loffa
ketaspiduri pöial on tavaliselt see külje osa, kust v-pidur kinni võtab madalam, nii, et seal ei saagi v-pidurit kasutada. Ega seal muud eriti vahet ei olegi, peale selle, et ta näeb ilusam välja