Integreeritud KCNC-style sadulapost?
Postitatud: 21. 09. 2017. 12:49
Fuji fullsus ratas. Carbonraam ja integreeritud sadualpost. Hetkel on seal otsas Ritchey WCS "stubby" 25mm offset'iga, kuid mul on vaja veel väiksemat offset'i. Variant oleks osta lihstalt 0-offset'iga stubby, kuid esiteks pole 34.9mm just paljudel valikus ja hind on selline 100+ eur.
Seega tekkis mõte, et miks mitte ratta enda integreeritud postile lisada KCNC-stiilis kinnitused, nagu siin:
Ühelt vanemalt postilt on mul kõik muu vajalik selleks olemas - vaja vaid integreeritud postile läbiv ava puurida, ning üles süvendid teha selle poolkuu kujulise sadulaklambri tarbeks. Seega kulu 0.- eur ja vaid oma tööaeg.
Küsimus on aga - kas see jääb piisavalt tugev? Mis arvate?
Ma ise arvan, et võiks jääda, sest:
- fullsus ratas, seega amort sööb juba osa löökkoormust ära
- kaal on mul ~75kg
- ekstreemsporti ei harrasta rattaga, pigem rahulik XC
- kui eraldiolev post kestab, siis mis vahet on integreeritaval?
Ei leidnud ka mujalt maailmast, et keegi oleks teinud midagi sarnast...
Seega tekkis mõte, et miks mitte ratta enda integreeritud postile lisada KCNC-stiilis kinnitused, nagu siin:
Ühelt vanemalt postilt on mul kõik muu vajalik selleks olemas - vaja vaid integreeritud postile läbiv ava puurida, ning üles süvendid teha selle poolkuu kujulise sadulaklambri tarbeks. Seega kulu 0.- eur ja vaid oma tööaeg.
Küsimus on aga - kas see jääb piisavalt tugev? Mis arvate?
Ma ise arvan, et võiks jääda, sest:
- fullsus ratas, seega amort sööb juba osa löökkoormust ära
- kaal on mul ~75kg
- ekstreemsporti ei harrasta rattaga, pigem rahulik XC
- kui eraldiolev post kestab, siis mis vahet on integreeritaval?
Ei leidnud ka mujalt maailmast, et keegi oleks teinud midagi sarnast...