1. leht 1-st

Spec'i Zertz elastomer

Postitatud: 14. 07. 2005. 10:40
Postitas Mati
Vahest mõtled, et mida annab veel rataste juures täiustada või leiutada. Ja siis tuleb jälle mingi üllatav jubin. Nagu näiteks Spec'i Zertz elastomerid, mida kasutatakse Spec'i carbon ratastel vibra leevendajatena.

Mõned näited TdF-lt Gerolsteiner'i Specialized S-Works Roubaix baasil.
Kahvel
Sadulatoru hark

Postitatud: 14. 07. 2005. 20:40
Postitas urmo
See on raami sees või :?. Kui töötab, igati hea, kehvematel teedel on maanteekaga vibratsioon küll suht tüütu nähtus.

Postitatud: 14. 07. 2005. 20:43
Postitas Olivers
urmo kirjutas:See on raami sees või :?.
Naq esimeselt pildilt vääga hästi näha siis ei ole raamis sees :!:
Või olen ma millestki valesti aru saanud!? :)

Postitatud: 14. 07. 2005. 20:52
Postitas erikr
seda ei maksa küll loota, et ta meie teede suurtest ebatasasustest tekkiva löögid ära summutab. eesmärgiks on ikka suurtel kiirustel väikese amplituudi kuid suure sagedusega vibra summutamine. et ei tekiks juba võimendatud resonantsvõnkumisi ega lokaalsed (kann, käed) "vibratsioontõve nähtusi.

väike tech section specialisedi lehelt

Postitatud: 14. 07. 2005. 21:45
Postitas Kuldar
erikr kirjutas:
väike tech section specialisedi lehelt
Teoreetiliselt paistab kõva sõna olevat, konkreetne tehniline lahendus jääb esialgu pigem sogaseks.

Karbonraamiga Scott CR1 kahvli siseküljel on samuti märge SDS (Shock Dampening System), aga tegemist on süsinik-kiudude ladumise tehnoloogilise uuendusega - shock absorbing carbon weave.
Võit sõidumugavuses (paraku oskan võrrelda ainult aluraamiga) on täiesti äratuntav.

Postitatud: 26. 08. 2005. 07:24
Postitas Kuldar
Cannondale Synapse full-carbon mntkas läheb samuti sama rada mööda. Chainstay ja esihark on tehtud S.A.V.E. tehnoloogial (Synapse Active Vibration Elimination).
http://www.connectwithsynapse.com/flash.html