1. leht 1-st

-

Postitatud: 13. 08. 2005. 18:41
Postitas moll
-

Postitatud: 13. 08. 2005. 18:46
Postitas Matthias
ise küsin - ise vastan :lol:

Postitatud: 13. 08. 2005. 19:23
Postitas Olts
reaalne vast 2500

Postitatud: 13. 08. 2005. 20:05
Postitas urmo
Need vist hüdraulilised?

Postitatud: 13. 08. 2005. 20:10
Postitas maxspeed
rubriigiks võiks olla ost-müük-vahetus ehk? seal saad katse/eksituse meetodil teada hinna, mille eest need ära ostetakse. palju oleneb ka sellest, kui kiire sul müügiga on, jne, jne...

Postitatud: 13. 08. 2005. 20:27
Postitas Rivo
Vaata Saksa netipoe hindasid. Rohkem raha loota eriti mõtet pole.

Postitatud: 15. 08. 2005. 11:07
Postitas moll
.

Postitatud: 15. 08. 2005. 13:50
Postitas mart
moll kirjutas: kuid Dual Control vähe raske mulle, mõtlesin Srami peale ära vahetada ja panna mingid muud õlikettad peale.
Suuname nüüd su laialivalguva/ebamäärase jutu konkreetsemaks 8)

1. Mainid, et komplekt - 585, millel on Dualcontrol vahetajad ja RT-62 kettad, on sinu jaoks liigraske. Kirjuta palun number, mis näitab selle komplekti reaalset kaalu (eksida võid 50grammiga).
2. Seejärel anna oma komplekti kaal - Srami shifterid + mingid muud õlikettad.

Mind lihtsalt huvitab, kui palju grammides võidad ja hinnas kaotad.

Postitatud: 15. 08. 2005. 14:12
Postitas moll
.

Postitatud: 15. 08. 2005. 14:15
Postitas urmo
Dual Control on jah väga ebamugav, lingi allasurumine on küll hea mõte, aga kuidas seda üles peaks sikutama? See on küll ajuvaba lahendus minu arust :roll:

Postitatud: 15. 08. 2005. 14:29
Postitas mart
moll kirjutas: Dual Control on lihtsalt ebamugav mulle ja SRAM'iga lihtsalt parem vahetada.
Võimalik on ju vahetada DualControl tavalingi BL-585 vastu:
The Shimano BL-585 LX Hydraulic Brake Levers can be used with any Shimano Disc brake, including the new XTR/XT/LX and the Saint/Hone disc brakes.
Jääks ära rootorite ja sadulatega sebimine. Vajad vaid 100ml õli ja vbla kaht toruühendust linkidele.

Postitatud: 15. 08. 2005. 14:33
Postitas Bimmer
urmo kirjutas:Dual Control on jah väga ebamugav, lingi allasurumine on küll hea mõte, aga kuidas seda üles peaks sikutama? See on küll ajuvaba lahendus minu arust :roll:
Tuleb manuaal läbi lugeda ja saabki teada kuidas käikude vahetamine käib.

Postitatud: 15. 08. 2005. 14:35
Postitas urmo
Ilmselt küll, aga neid linke näppides ma küll seda välja ei mõelnud :wink:

Postitatud: 15. 08. 2005. 14:45
Postitas moll
.

Postitatud: 15. 08. 2005. 19:54
Postitas Bimmer
urmo kirjutas:Ilmselt küll, aga neid linke näppides ma küll seda välja ei mõelnud :wink:
Lingid võisid olla valesti paigaldatud. Minu arust on kõige mugavam vahetada siis kui link on suhteliselt alla keeratud. Siis aja ainult näpud sirgu ja juba vahetabki. Ka peaks lingi ja käepidemekummi vahele jätma 2-3cm vaba ruumi, siis asetseb link käe suhtes normaalses asendis.