29" rattale õhkamort: Manitou markhor vs RS Recon RL
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
29" rattale õhkamort: Manitou markhor vs RS Recon RL
Kas antud amordid täitsa "võta üht, viska teist" või kumba eelistaksite?
Läheb alla odavama otsa maastikurattale (sirge steerer), praeguse all oleva raske suntouri vedruamordi asemele.
Ratta kasutusala: terviserajad, lihtsamad singlid, mõned rahva maastikurattasõidud ja linnatänavad.
Manitou: https://www.bike24.com/p2251351.html?menu=1000,2,121
RS: https://www.bike24.com/p2375533.html?menu=1000,2,121
Peamiste erinevustena ise näen:
RS eelised: 32mm torud (jäigem?), motion control- rohkem reguleerimisvõimalust?
Manitou eelised: märksa kergem ca 1700g (vs 2200g RS), "tagurpidi" disain peaks aitama hoida välised tihendid sodist vabamad, veidi odavam.
Ise kaldun hetkel pigem Manitou poole, aga ikkagi kahevahel. Mida te neist valiksite?
Läheb alla odavama otsa maastikurattale (sirge steerer), praeguse all oleva raske suntouri vedruamordi asemele.
Ratta kasutusala: terviserajad, lihtsamad singlid, mõned rahva maastikurattasõidud ja linnatänavad.
Manitou: https://www.bike24.com/p2251351.html?menu=1000,2,121
RS: https://www.bike24.com/p2375533.html?menu=1000,2,121
Peamiste erinevustena ise näen:
RS eelised: 32mm torud (jäigem?), motion control- rohkem reguleerimisvõimalust?
Manitou eelised: märksa kergem ca 1700g (vs 2200g RS), "tagurpidi" disain peaks aitama hoida välised tihendid sodist vabamad, veidi odavam.
Ise kaldun hetkel pigem Manitou poole, aga ikkagi kahevahel. Mida te neist valiksite?
Re: 29" rattale õhkamort: Manitou markhor vs RS Recon RL
Mina annaks hääle Reconile.
Re: 29" rattale õhkamort: Manitou markhor vs RS Recon RL
RockShox pole enam bike24-s ostetav. Ostsid ära või?
Mina annan hääle Manitou poolt. Olen mõlema amordi lähisugulasi omanud. Hooldus on neil sama lihtne. Kui Manitoule panna ABS+ amortisaator (damper), siis oleks Manitou oluliselt parem. ABS+ saada väga lihtsalt väga suurtes piirides tuunida. Seda Kwik Toggle asja pidavat kah saama hädaga tuunida, aga ise proovinud pole.
Mina annan hääle Manitou poolt. Olen mõlema amordi lähisugulasi omanud. Hooldus on neil sama lihtne. Kui Manitoule panna ABS+ amortisaator (damper), siis oleks Manitou oluliselt parem. ABS+ saada väga lihtsalt väga suurtes piirides tuunida. Seda Kwik Toggle asja pidavat kah saama hädaga tuunida, aga ise proovinud pole.
Re: 29" rattale õhkamort: Manitou markhor vs RS Recon RL
Ei ostnud veel, hetkel reckon seal otsas jah. Tänud info eest.
Re: 29" rattale õhkamort: Manitou markhor vs RS Recon RL
Lühidalt:
Esiteks tundus mulle Manitou töö ja juhtimise tunnetus kuidagi "pehmem".
Teiseks on juppide saadavus (kui asi nii kaugele jõuab). RS-l see kuidagi lihtsam.
Kolmas on kaare asukoht. Mõne porilaua mudelile ei pruugi olla sõbralik.
Re: 29" rattale õhkamort: Manitou markhor vs RS Recon RL
Selge, tänud hea info eest.
Update: tellisin hetkel Manitou, osaliselt ka seetõttu, et seda veel oli mõnes välismaa e-poes, sai tellitud Rosebikes.de-st. Loodame,
et piirangute tõttu jõuab vähemalt järgmiseks hooajaks kohale
Update 2: Nüüd Manitouga mõned sõidud tehtud ja väga viis, oma hinna eest väga asjalik. Võrreldes raske kolaka suntouri põrkehargiga, on
ikka üsna suur erinevus. Sõit on märgatavalt täpsem ja ratas tundub väga palju elavam, amort teeb ka tööd väga palju rohkem. Lisaks kaaluvahe (2,7kg vs 1,8) ka üsna korralik, seega ratta esiots muutus tuntavalt kergemaks.
Update: tellisin hetkel Manitou, osaliselt ka seetõttu, et seda veel oli mõnes välismaa e-poes, sai tellitud Rosebikes.de-st. Loodame,
et piirangute tõttu jõuab vähemalt järgmiseks hooajaks kohale
Update 2: Nüüd Manitouga mõned sõidud tehtud ja väga viis, oma hinna eest väga asjalik. Võrreldes raske kolaka suntouri põrkehargiga, on
ikka üsna suur erinevus. Sõit on märgatavalt täpsem ja ratas tundub väga palju elavam, amort teeb ka tööd väga palju rohkem. Lisaks kaaluvahe (2,7kg vs 1,8) ka üsna korralik, seega ratta esiots muutus tuntavalt kergemaks.