Jalgratta tuli.
Postitatud: 04. 07. 2024. 19:44
Tere.
Kasutan koguaeg esi- ja tagatuld, kuna arvan, et nii olen isegi päikesepaistelise ilmaga teistele paremini nähtav ja ohutus on ikkagi tähtsaim. Mõni nädal tagasi ostsin tuledele uued patareid, kuna ei valgustanud enam piisavalt hästi. Kuna patareisid müüakse palju erinevaid, siis otsustasin, et hakkan ostma tuntud tootja patareisid, olgu või kallimad. Seega, sai siis muretsetud uued patareid, Duracelli firma toodang. Tegin kindlaks, et vaja läheb 5 AAA patareid, millest 3 esitulele ja 2 tagatulele. Kuna müüdi nelja kaupa, siis otsustasin, et tagatulele panen ühe uue patarei ning teine jääb vana sisse. Alguses põles tagatuli hästi aga nüüd sama halvasti, kui hetk enne patarei vahetust. Ma arvestasingi sellega, et tagatulel on vaja järgmine kord enne patareisid vahetada, kui esitulel, kuna sinna panin tookord ühe uue patarei aga ei uskunud, et ühest patareist nii lühikeseks ajaks voolu jätkubki. Esitulega kõik suurepärane ja täpselt samast pakendist, sama partii patareid. Kas see peaaegu tühi patarei sai kuidagi uue patarei tühjaks tõmmata nii, et ise seda energiat endale ei saanud? Kui 2- kaupa osta ei saa, siis pean 4 tükki jälle ostma ja 2 jäävad lihtsalt tagavaraks. Või on kasulikum patarei kujulised akud ja akulaadija osta? Tavaliselt põlevad tuled 10 tundi nädalas. Üks sõit kestab tund aega. Peale tagumise tule sisse lülitamist põleb hästi, kuigi mitte nii hästi kui peale uue patarei panemist aga tunni aja pärast nii halvasti, et ega sellest tolku pole.
Kasutan koguaeg esi- ja tagatuld, kuna arvan, et nii olen isegi päikesepaistelise ilmaga teistele paremini nähtav ja ohutus on ikkagi tähtsaim. Mõni nädal tagasi ostsin tuledele uued patareid, kuna ei valgustanud enam piisavalt hästi. Kuna patareisid müüakse palju erinevaid, siis otsustasin, et hakkan ostma tuntud tootja patareisid, olgu või kallimad. Seega, sai siis muretsetud uued patareid, Duracelli firma toodang. Tegin kindlaks, et vaja läheb 5 AAA patareid, millest 3 esitulele ja 2 tagatulele. Kuna müüdi nelja kaupa, siis otsustasin, et tagatulele panen ühe uue patarei ning teine jääb vana sisse. Alguses põles tagatuli hästi aga nüüd sama halvasti, kui hetk enne patarei vahetust. Ma arvestasingi sellega, et tagatulel on vaja järgmine kord enne patareisid vahetada, kui esitulel, kuna sinna panin tookord ühe uue patarei aga ei uskunud, et ühest patareist nii lühikeseks ajaks voolu jätkubki. Esitulega kõik suurepärane ja täpselt samast pakendist, sama partii patareid. Kas see peaaegu tühi patarei sai kuidagi uue patarei tühjaks tõmmata nii, et ise seda energiat endale ei saanud? Kui 2- kaupa osta ei saa, siis pean 4 tükki jälle ostma ja 2 jäävad lihtsalt tagavaraks. Või on kasulikum patarei kujulised akud ja akulaadija osta? Tavaliselt põlevad tuled 10 tundi nädalas. Üks sõit kestab tund aega. Peale tagumise tule sisse lülitamist põleb hästi, kuigi mitte nii hästi kui peale uue patarei panemist aga tunni aja pärast nii halvasti, et ega sellest tolku pole.