kas keegi on kunagu uurinud klubi värvides kiivri(te) tellimise võimalikkust? Ilmselt taas kogusepiirangud ...
Kas keegi on kunagi üritanud kiivrit värvida? Mitte värviparandusi teha, vaid lausa teist värvi värvida?
Vot sellised mõtted siis tulevad sooja ilmaga
klubi värvides kiiver
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
klubi värvides kiiver
Viimati muutis Andrus K, 17. 07. 2007. 13:39, muudetud 1 kord.
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!
Mootorratturhiired värvivad küll kiivreid, ilmselt seal midagi müstilist pole. 1 Tartu tätoveerija airbrush'is kunagi igasugust teemat (sh kiivreid) ja spetsialistid venitavad teipi ka päris osavalt. Suurepärane tööstusdisainer Joosep Palm tegeles ka kiivrite disainimisega (loe värvimisega) kui mälu ei peta, motokiivri hind vist jäi 5-7K kanti.
Kiivri garantiile need tegevused muidugi hästi ei mõju.
Kiivri garantiile need tegevused muidugi hästi ei mõju.
siin pildil olev kiiver on käsitööna värvitud. Mehe (ratturi, mitte värvija) nimi on Priit Ailt, äkki tema oskab suunata?
If everything's under control, you're going too slow!
Olen ise kõrvalt vaadanud kuidas mootorratta kiivreid "airbrushitakse" ehk siis imepeenikese pihustiga värvipritsiga üle värvitakse.
Üldjuhul need samad kiivri värvijad eelnevalt kujundavad ja disainivad kiivritele tulevat graafikat ja pilte. Töö maksumus kujuneb vastvalt sellele kui keeruakaid ja töömahukaid kujundeid ja kujutisi sinna kiivri peale tahetakse. Käsitööd on seal ikka omajagu palju.
Vana lakk ja värvikiht maha lihvida, õiged värvid lasta valmis segada ja siis värvimine ja mitme kordne hilisem lakiga katmine veel sinna otsa. Lakke ja värve lastakse kokku segada vastavalt kliendi soovile ning väikeste koguste segamine polnud ka kõige odavam lõbu.
Eks ta üks paras nikerdamine ole, kui tahad väga isikupärast ja ainulaadse kujundusega kiivirit omale saada.
Masstootmisena klubivärvides kiivritellimise kohta aga kahjuks kogemused puuduvad.
Üldjuhul need samad kiivri värvijad eelnevalt kujundavad ja disainivad kiivritele tulevat graafikat ja pilte. Töö maksumus kujuneb vastvalt sellele kui keeruakaid ja töömahukaid kujundeid ja kujutisi sinna kiivri peale tahetakse. Käsitööd on seal ikka omajagu palju.
Vana lakk ja värvikiht maha lihvida, õiged värvid lasta valmis segada ja siis värvimine ja mitme kordne hilisem lakiga katmine veel sinna otsa. Lakke ja värve lastakse kokku segada vastavalt kliendi soovile ning väikeste koguste segamine polnud ka kõige odavam lõbu.
Eks ta üks paras nikerdamine ole, kui tahad väga isikupärast ja ainulaadse kujundusega kiivirit omale saada.
Masstootmisena klubivärvides kiivritellimise kohta aga kahjuks kogemused puuduvad.