1. leht 1-st

Millised prillid?

Postitatud: 11. 05. 2006. 15:05
Postitas Overkilla
koerakoon kirjutas:....
Prillid võtavad eriti nõutuks -peab vist kuskilt turult vaatama seal mingi 60 eekuga mingid prillilaadsed asjad.
Silmad on rohkem väärt ja õrnemad kui käed, kätele investeerid 130, silmadele 60? Ma ostsin 3x sinu kindaraha eest väga ässad rattaprillid, vahetatavate klaasidega. Kiiverisse, mis kaitseb mu väärtuslikku pead, investeerisin julgelt kõige rohkem.

Postitatud: 11. 05. 2006. 15:16
Postitas koerakoon
Noh mina ei ole seni üldse aru saand mis vahe on rattaprillil ja näiteks sportliku disainigi päikseprillil - samasugused ufod mõlemad?
Tahaks lihtsalt midagi mis satikad ja tolmu silmist eemale hoiab.

Postitatud: 11. 05. 2006. 15:29
Postitas Miki-Hiir
koerakoon kirjutas:Noh mina ei ole seni üldse aru saand mis vahe on rattaprillil ja näiteks sportliku disainigi päikseprillil - samasugused ufod mõlemad?
Tahaks lihtsalt midagi mis satikad ja tolmu silmist eemale hoiab.
Eks see prillivalik on jah nagu on - tundub, et sportlased peavad kõik olema näost laiad :)
Ise prillide järele ma tungivat vajadust ei tunne - mtb kiivri nokk kuidagi suunab tuult nii hästi, et silma tolm ja sitikad ei lenda, pisara venitab silmanurgast kiiremal laskumisel välja küll.

Postitatud: 11. 05. 2006. 17:50
Postitas Külaline
Ise kasutan Uvex-prille, Hawaii Expressist ostsin. Sangad on kummiga kaetud - siis ei libise ära. Tavalised prillid võivad maha pudeneda, ega muud vahet vist ei olegi.

Prillide valimine

Postitatud: 11. 05. 2006. 19:15
Postitas ol
See vist peaks küll kuskile Prilli teemasse minema, aga mul oli prilli hankimine kuidagi tiba keerulisem kui lihtsalt minna poodi ja ühed ära võtta. Panen alljärgnevalt kirja asjad mida ma prilli juures oluliseks pidasin:

1. Loomulikult peab hästi peas istuma. Mitte liialt laiad ega kitsad.
1.1 Selleks et prill ka hästi pea küljes oleks peaks olema see ninale toetuv osa kummist ja sanga otsad kummist. Higistades ei libise prillid nii kergelt ninalt.
2. Prilliraamid ei tohiks olla väga vastu nägu. Õhk peab saama näo ja raami vahelt liikuda. Ideaalne oleks variant, kus prilliraamile on juba sisse puuritud nö. tuulutuskanalid, et õhk suunatakse juba prilliraamilt klaasi taha. Väldib nö. udu teket.
3. Prilliraami kummist sangadel võiksid olla küljes veel väikesed aasad kust saaks vajadusel nööri läbi panna. Selleks peavad küll vist ekstreemsed olud olema, aga üks kasutusvaldkond minu jaoks on võistlustel porise ilmaga juba lootusetult poriseks läinud prillid lasta lihtsalt kaela rippuma ja sõit lõpuni sõita. ei ole vaja hakata sõidu ajal prille peast võtma ning tasku toppima. Lihsalt saad nad paelaga rippu lasta.
4. Üldjuhul enamused spordiprillid on juba tehtud suhteliselt kriimustusevabast plastikust aga lihtsalt võiks enne vähe uurida kui kergelt on igasugused kriimud klaasile tulemas. Ise pesen peale igat higisemat ja tolmusemat võistlust prillid lihtsalt kraanivee all puhtaks ja kuivatan käterätikuga. Aasta jooksul pole mingeidki kriime peale tekkinud.

prillid

Postitatud: 24. 05. 2006. 09:21
Postitas press
Prillisangad ei tohi ka liiga kõvasti vastu pead suruda, muidu hakkab peanahal valus, kui oled pikema sõidu ette võtnud. Vahetatav klaas on praktiline. Hämaras sõidan valge klaasiga ja päikese käes tumedaga, samad prillid on kasutuses talvel suusatades.
Teemast natuke välja, aga kui kiivri ostad, siis vali selline, millel on kukla peal pinguti. Kui tahad jahedama ilmaga mütsi kiivri alla panna, siis on hea reguleerida ning ilma mütsita ei jää kah kiiver loksuma.