Milline kiiver tavasõiduks?
Postitatud: 03. 06. 2011. 13:24
Tere!
Mure selline, et tavaline, odavama otsa rattakiiver kipub muutuma ebamugavaks.
Ehk kõiksugu pea vastu toetavate "padjakeste" jne kraami imamisvõime on piiratud, ning peale lühikest peatust edasi sõites vastu nahka istuvad "külmad higivorstid" pole just meeldivad... Pesta neid pehmendusi saab, aga sellega kaasneb hulk lammutamist (ja hiljem kokkupanemist).
Ehk siis:
*Kas kallimatel kiivritel on süsteem (see kuidas kiiver pea "külge" istub) paremini lahendatud?
*On ehk mõnel asisel rattakiivril eelpool nimetatud asjad kuidagi lihtsamini lahendatud (ilma higi imavate "svammi - tükikesteta")?
*Millise hinnanumbriga tuleks korraliku kiivri puhul arvestada?
*Mingi konkreetne mudel tavasõiduks (võistlemas suurt ei käi, aga kilomeetreid koguneb aastas üle 5000)?
Eerik
Mure selline, et tavaline, odavama otsa rattakiiver kipub muutuma ebamugavaks.
Ehk kõiksugu pea vastu toetavate "padjakeste" jne kraami imamisvõime on piiratud, ning peale lühikest peatust edasi sõites vastu nahka istuvad "külmad higivorstid" pole just meeldivad... Pesta neid pehmendusi saab, aga sellega kaasneb hulk lammutamist (ja hiljem kokkupanemist).
Ehk siis:
*Kas kallimatel kiivritel on süsteem (see kuidas kiiver pea "külge" istub) paremini lahendatud?
*On ehk mõnel asisel rattakiivril eelpool nimetatud asjad kuidagi lihtsamini lahendatud (ilma higi imavate "svammi - tükikesteta")?
*Millise hinnanumbriga tuleks korraliku kiivri puhul arvestada?
*Mingi konkreetne mudel tavasõiduks (võistlemas suurt ei käi, aga kilomeetreid koguneb aastas üle 5000)?
Eerik