1. leht 1-st

Rattakiiver

Postitatud: 02. 09. 2013. 12:27
Postitas reimakas
Kuna liiklusõnnetuse tagajärjel purunes vana kiiver oleks vaja soetada uus. Tänud kiivirile, mis päästis hullemast, sest kiivirist alles kotitäis juppe. Uurisin interneti avarustest ja Eesti e-poodidest. Valik ikka väga kirju ja hinnad seinast-seina. Ise sooviks kiivrit, mis kaitseks pead, elik oleks olemas kõik vajalikud sertifikaadid ja oleks paigas hinna, kaalu ja turvalisuse suhe. Ei tahaks eriti mingite kirjade pärast ulme summasi maksta. Oskab keegi midagi oma kogemustest soovitada. Sõidan nädalas 5korda, treeningkilomeetrid maanteel ja samsungi etappidel stardis.

Re: Rattakiiver

Postitatud: 02. 09. 2013. 12:29
Postitas erikr
kui oli korraliku tootja kiiver, võib õnnestuda uus kiiver tootja kulul odavamalt soetada.

Re: Rattakiiver

Postitatud: 02. 09. 2013. 12:35
Postitas reimakas
Vana kiiver oli merida kirjadega, mis sai koos rattaga soetatud. Kasutmise mugavus oli hea ja kaal ka kaelale probleeme ei valmistanud. Maksis minu mäletamise järgi kuskil 400- 500 krooni.

Re: Rattakiiver

Postitatud: 02. 09. 2013. 20:15
Postitas arnea
Kõige tähtsam et ta hästi peas istuks. Seda saad ainult poes proovimas käies kindlaks teha. Sertifikaadid peaks kõigil normaalsetes rattapoodides müüdavatel kiivritel olemas olema.

Re: Rattakiiver

Postitatud: 05. 09. 2013. 16:45
Postitas argos
On pakkuda täitsa uus Giro Aeon: http://www.sporditurg.ee/et/k/uus-kiiver-giro-aeon

Re: Rattakiiver

Postitatud: 12. 09. 2014. 13:54
Postitas fronius
Kas kuskil saab kiivri sisemisi pehmendus patju ka osta

Re: Rattakiiver

Postitatud: 12. 09. 2014. 14:20
Postitas erikr
ikka saab.
Koht sõltub kiivrist.

Re: Rattakiiver

Postitatud: 12. 09. 2014. 14:43
Postitas fronius
Catlike Whisper Deluxe

Re: Rattakiiver

Postitatud: 12. 09. 2014. 15:12
Postitas erikr
fronius kirjutas:Catlike Whisper Deluxe
http://www.bike24.com/1.php?pitems=50;c ... =200;pgc=0

Ma ei tea mis on pro ja deluxe vahe ja kas need pro omad siis sobiksid.

Re: Rattakiiver

Postitatud: 12. 09. 2014. 15:25
Postitas fronius
Tänud

Re: Rattakiiver

Postitatud: 02. 11. 2014. 22:25
Postitas Maidor
Mõtlen soetada talveks rattakiivrit. Tavalisel kiivril puhub tuul läbi ja minu pea kardab külma. Esimene mõte tuli osta mäesuusakiiver, millel on ka prillid. Tugeva tuulega hakkab silmist vesi jooksma. On ehk kellegil paremaid soovitusi või jagada oma kogemusi?

Re: Rattakiiver

Postitatud: 02. 11. 2014. 22:32
Postitas juuser78
Kiivri peale pandav kilest vihmakaitse hoiab ka tuule väga hästi kinni. (y)

Re: Rattakiiver

Postitatud: 02. 11. 2014. 22:43
Postitas erikr
Või siis rattakiivri alla windstopperist ujumismütsi lõikega müts. Ise võtan sellise käibesse alla -12. Seni ajab buff asja ära. Siis rattakiivriga.

Re: Rattakiiver

Postitatud: 03. 11. 2014. 08:58
Postitas Indreq
Funktsionaalsuse mõttes suusakiiver pole paha mõte. Sooja peab, ventileerib ka, kaitseb ilmselt sama hästi või pareminigi kui rattakiiver. Variandiks on ilmselt ka short-track kiiruisukiiver. Seal vent auke vähem kui rattakiivril ja külm ei hakka. Odav rattakiiver võib külmakraadidega ka hapraks minna ja kaitseomadused halveneda - sõltub mis plastist see kattekiht tehtud on...

Re: Rattakiiver

Postitatud: 03. 11. 2014. 11:18
Postitas Prommar
Indreq kirjutas:Odav rattakiiver võib külmakraadidega ka hapraks minna ja kaitseomadused halveneda - sõltub mis plastist see kattekiht tehtud on...
Kõik Eestis müüdavad kiivrid vastavad turvalisuse koha pealt euronormidele ja temperatuurist nende kaitseomadused ei sõltu. Pigem on odavamad isegi turvalisemad, sest kallite juures on prioriteediks kergus ja hea ventilatsioon. Plastist kattekiht kaitseb ainult kiivrit ennast kriimustuste eest, pead kaitseb jäik EPS-vaht.

Re: Rattakiiver

Postitatud: 16. 11. 2014. 13:54
Postitas sandraest
Kust osta sellist kena välimusega kiivrit, mis sobiks nii rattasõiduks kui ka rullitamiseks?

Re: Rattakiiver

Postitatud: 16. 11. 2014. 14:17
Postitas KaupoR
Kena on väga subjektiivne. Kiivreid saad osta igast jalgrattapoest: Hawaii, Veloplus, Hobisport, Fixus, Specialized, Extreme, jne, jne.

Re: Rattakiiver

Postitatud: 16. 11. 2014. 15:08
Postitas erikr
Mina ostsin enda ilusa kiivri internetist.
Selllest pöörase valikuga poest. http://www.bike24.com/1.php?pitems=50;c ... id=0;pgc=0

Re: Rattakiiver

Postitatud: 09. 09. 2018. 20:23
Postitas Timohasan
Tervist foorumlased. Plaanin endale soetada uus kiiver KASK PROTONE. Pea numbrite järgi (umbes 58) peaks sobima M (sinna piiri peale). Samas kui tahaks kiivri alla panna rattamüts siis ehk jääb liiga kitsaks. Ehk keegi teab kus saaks antud mudel M suurusega proovida? Sai soetada paar päeva tagasi OAKLEY ARO 5 L-suurusega ja paistab et nati suur minu jaoks. Aga eks mudelitel on ka vahe seepärast enne ostu tahaks proovida. Tallinnas kuskil poodides pole silma jäänud antud firma kiivreid.

Re: Rattakiiver

Postitatud: 20. 04. 2019. 20:07
Postitas Dront2
Ei hakka uut tegema.
Rattakiivriga kokkupuuteid seni ei ole,aga tuleb ära osta. Kauaks neid "vedamisi" ikka jätkub. Lisaks sellele jõllitavad maanteerattalised nagu ma oleks neile juba pikemat aega tonni võlgu.
Et mida silmas pidada kiivri ostul. Kas tumedat tooni kiivriga on suvel palav või võtab polsterdus palavuse kinni.Kaal on ka oluline või? Kas näiteks sajaeurose kiivriga on turvalisem sõita kui 25 eurose kiivriga või määrab hind mugavuse ja välimuse kuid ei paku lisaturvalisust?
Kiire!

Re: Rattakiiver

Postitatud: 20. 04. 2019. 20:12
Postitas miilits
Vali selline, mis omale meeldib ja pähe sobib. Teiste arvamus varustusest peaks jumala poogen olema. Odavad jätavad kvaliteedis soovida, lisaks ka rasked. Ise alles nädala jagu tagasi vahetasin omal vana kiiviri uue scoti vastu, istub pähe valatult ja mõnus kerge. Tumedal toonil ei näe probleemi, korralikult õhuavasi, ning esimesel sõidul kolmapäevakul oli korralik ehmatus, kui hunnik jahedat õhku peadligi tuli, sest vana kiivriga sellist asja polnud. Hawais u 50-70 vahel saad ka juba sellised korralikke asju, ilmselt ka teistes rattapoodides. See 25 kulli ja mingi prisma kiiver, isiklikult käin nendest mööda.

Re: Rattakiiver

Postitatud: 20. 04. 2019. 22:27
Postitas Mati
Kiiver on investeering, mitte kulu :!: Kui kiiver on "kallis" siis pane suusamütsiga edasi.

Esmajärjekorras peab kiiver istuma ideaalselt ja olema kvaliteetne. Värvid ja disainid on teisejärgulised.

Re: Rattakiiver

Postitatud: 21. 04. 2019. 14:37
Postitas Dront2
Eino mis ta nüüd kallis on,aga ikka on ju hea küsida kogenumate arvamusi,minetea,äkki kukub mõni hea vihje ,mille järgi otsustada.
Loll olla on kõige lihtsam. Ma isiklikult eelistan siiski oma ostusid teatava eelteadmisega sooritada.
Miilits juba andis otsa kätte,tänks selle eest.

Re: Rattakiiver

Postitatud: 21. 04. 2019. 15:08
Postitas AhtiH
Kiivritel vahe ka kas MIPS või ilma MIPS.

Re: Rattakiiver

Postitatud: 21. 04. 2019. 16:21
Postitas Polaarorav

Re: Rattakiiver

Postitatud: 21. 04. 2019. 18:31
Postitas Prommar
miilits kirjutas:
20. 04. 2019. 20:12
Vali selline, mis omale meeldib ja pähe sobib. Teiste arvamus varustusest peaks jumala poogen olema. Odavad jätavad kvaliteedis soovida, lisaks ka rasked. Ise alles nädala jagu tagasi vahetasin omal vana kiiviri uue scoti vastu, istub pähe valatult ja mõnus kerge. Tumedal toonil ei näe probleemi, korralikult õhuavasi, ning esimesel sõidul kolmapäevakul oli korralik ehmatus, kui hunnik jahedat õhku peadligi tuli, sest vana kiivriga sellist asja polnud. Hawais u 50-70 vahel saad ka juba sellised korralikke asju, ilmselt ka teistes rattapoodides. See 25 kulli ja mingi prisma kiiver, isiklikult käin nendest mööda.
Asjalik postitus, lisan paar mõtet siia juurde.
Tuulutuse seisukohast on oluline, et lisaks suurtele avadele oleks ka sisemised õhukanalid, ehk pikisuunas aukude vaheline ala veidi peast kõrgem, nii et õhk saab vabalt üle pea liikuda. 50€ kanti jääval kiivril peab nende olemasolu kontrollima, kallimatel kindlasti olemas. Turvalisuse poolest vastavad kõik kiivrit samale standardile (vanasti naised saunas rääkisid et USA standard olla EU omast vähe kangem, aga ei tea kas ka praegu).
Alati pole ka reegel, et mida kallim seda kergem.

Re: Rattakiiver

Postitatud: 22. 04. 2019. 08:53
Postitas Erx27
Kuidas seda kvaliteeti koduste vahenditega täpsemalt hinnata?

Juhtus talvel suusakiivriga selline lugu, et tellisin ühest tuntud online saastapoest 20 euroga Waibingpongkang kiivri ja isa ostis täiesti sõltumatult endale Eestist tuntud kvaliteetpoest umbes 100 euroga Elani suusakiivri. Kui kokku saime siis avastasime, et olime ostnud täpselt sama kiivri. Mitte sarnase, ega järgitehtud vaid absoluutselt sama kõigi detailideni (ainus erinevus kiri kiivril)...

Vot see on kokkusattumus...

Re: Rattakiiver

Postitatud: 22. 04. 2019. 09:17
Postitas Prommar
See on juba eetika valdkond. Kas maksad ka tootearenduse, disaini jms. eest või ostad sellise, millel kogu see pool on varastatud ja sponsoreerid Hiina rämpsumagnaate.

Re: Rattakiiver

Postitatud: 22. 04. 2019. 11:34
Postitas Erx27
See on juba eetika valdkond.
Küsimus oli puhtalt tehniline, kuidas aru saada mis on kvaliteetne kiiver ja mis mitte ?

Eetika osas, ma ei tea kas konkreetne juhus oli Brändi väljatöötatud ja rämpsumagnaadi poolt kopitud või hoopis rämpsumagnaadi lõputust valikust lihtsalt Brändi sortimenti lisatud asi. Ma ei toeta ideede vargust, aga ma ei toeta ka seda, et bränd on lihtsalt kallim hind ja nimi.

Re: Rattakiiver

Postitatud: 22. 04. 2019. 12:54
Postitas rai66
Paar aastat tagasi otsisin tuntud brändi elektrilist tööriista. Juhuslikult oli seal tööriistapoes selle tuntud brändi esindaja. Küsisin, et kust saaks seda. Kutsus mu kaasa ja viis ühe leti äärde. Ütles, et täpselt sama tehas ja toode, ainult värvi ja nime vahe.

Re: Rattakiiver

Postitatud: 22. 04. 2019. 13:09
Postitas SK
Mina käsitleksin kiivri kvaliteedi all ainult seda, kas see laguneb(koorik lööb lahti, rihmad või pistikud lähevad katki) või mitte. Kõik muu on tunnetuslik, sest inimeste unikaalseid peakujusid ja sõiduasendeid on oluliselt rohkem, kui maailmas toodetavaid kiivrimudeleid. Suurte masinate ja vormide olemasolul on kiivri tootmine ju ülimalt lihtne - polüstüreenist valu, kõvaplastikust kattekiht ja rihmad külge. Kalli võistluskiivri tootmiskulud on tõenäoliselt üsna lähedal odavale kiivrile, lihtsalt kogus on sadades kordades väiksem. Kallis kiiver võib olla odavamast parem, aga ei pruugi seda olla, kui peakuju lihtsalt ei sobi. Midagi sarnast kingakaubandusele - kas 500-eurosed kingad on tingimata PAREMAD kui 50-eurosed? Kvaliteedi tunnetamine sõltub ootustest ja on üsna relatiivne. Turunduskulude komponent on kindlasti hinnas oluline - kas klient tahab seda kinni maksta, on samuti tunnetuslik, aga üldjuhul makstakse hea meelega, sest kangelased, kelle moodi olla, on ju olulised.

Re: Rattakiiver

Postitatud: 22. 04. 2019. 14:08
Postitas Henno
https://www.bikeradar.com/advice/buyers ... s-of-2019/

eelmise jutu täienduseks - Bikeradari 2019. aasta 10 parima kiivri seas on nii 250 USD kui 75 USD maksev kiiver - Specialized S-Works Evade II ja Lazer Tonic

The Lazer Tonic is an excellent budget road helmet that looks and feels like a much more expensive lid. At 230g for a medium, it weighs the same as helmets more than twice as expensive, such as the Specialized S-Works Prevail or the Bontrager Velocis.
Pilt

Re: Rattakiiver

Postitatud: 15. 06. 2021. 15:02
Postitas knotter
Viimasest sisse kandest 2 aastat möödas ja hea on näha kuhu arengud on jõudnud paari aastaga. Liveall koos Ferrari disaineritega on loonud ka üpris märkimist väärse kiivri.Selle aasta disaini auhinda ei anta ka päris niisama. Konkurents on seal kõva, võidu võimalus väga väike. Aga võit sellele kiivrile läks. Hea uudis veel see et kui saavutavad oma müügi kampaaniaga 1milj dollari piiri saavad ostjad Harman Kardoni audio seadme kiivrile lisaks tasuta . Mis on samuti oma ala tipp tootjaid. Uue nuti kiivrite ajastu võib siis alanuks lugeda. https://livall-evo21-smart-helmet-360.kckb.st/1d27ea62

Re: Rattakiiver

Postitatud: 15. 06. 2021. 22:09
Postitas LauriA
knotter kirjutas:
15. 06. 2021. 15:02
Viimasest sisse kandest 2 aastat möödas ja hea on näha kuhu arengud on jõudnud paari aastaga. Liveall koos Ferrari disaineritega on loonud ka üpris märkimist väärse kiivri.Selle aasta disaini auhinda ei anta ka päris niisama. Konkurents on seal kõva, võidu võimalus väga väike. Aga võit sellele kiivrile läks. Hea uudis veel see et kui saavutavad oma müügi kampaaniaga 1milj dollari piiri saavad ostjad Harman Kardoni audio seadme kiivrile lisaks tasuta . Mis on samuti oma ala tipp tootjaid. Uue nuti kiivrite ajastu võib siis alanuks lugeda. https://livall-evo21-smart-helmet-360.kckb.st/1d27ea62
Juhul, kui see kiiver on turvaline s.t Samsungist on õppust võetud, siis küllap ei tee ka lennujaama turvakontroll sellest probleemi, kui see on äraantavas pagasis? Huvitav, kuidas need insenerid seda testisid, et kui ohutu see on, kui 5000 mAh aku on tundide kaupa pea küljes ning kuidas kiivri materjal sellele reageerib, kui akust suits välja läheb?

Re: Rattakiiver

Postitatud: 15. 06. 2021. 22:48
Postitas erikr
Eks see ole sama kui telot tavapükste taskus või rattasärgi taskus kanda. Kui läheb põlema siis läheb. Siis on nobedate näppude voor. Kõigepealt pidurid ja siis kiiver peast või telo taskust või särk seljast kui juba särgi külge sulanud. Eks ässemad saavad ka kiirel laskumisel sõidu pealt hakkama.

Re: Rattakiiver

Postitatud: 17. 06. 2021. 09:43
Postitas knotter
LauriA kirjutas:
15. 06. 2021. 22:09
knotter kirjutas:
15. 06. 2021. 15:02
Viimasest sisse kandest 2 aastat möödas ja hea on näha kuhu arengud on jõudnud paari aastaga. Liveall koos Ferrari disaineritega on loonud ka üpris märkimist väärse kiivri.Selle aasta disaini auhinda ei anta ka päris niisama. Konkurents on seal kõva, võidu võimalus väga väike. Aga võit sellele kiivrile läks. Hea uudis veel see et kui saavutavad oma müügi kampaaniaga 1milj dollari piiri saavad ostjad Harman Kardoni audio seadme kiivrile lisaks tasuta . Mis on samuti oma ala tipp tootjaid. Uue nuti kiivrite ajastu võib siis alanuks lugeda. https://livall-evo21-smart-helmet-360.kckb.st/1d27ea62
Juhul, kui see kiiver on turvaline s.t Samsungist on õppust võetud, siis küllap ei tee ka lennujaama turvakontroll sellest probleemi, kui see on äraantavas pagasis? Huvitav, kuidas need insenerid seda testisid, et kui ohutu see on, kui 5000 mAh aku on tundide kaupa pea küljes ning kuidas kiivri materjal sellele reageerib, kui akust suits välja läheb?
Loogiliselt võttes peaks lennukis siis kogu kaasas kantav elektroonika keelatud olema. Teine loogika on see kui elektroonika ei tarbi midagi, siis on oht välistatud🙂