1.Kas selle tabeli järgi mis õpetuses ?
2. Või mõõdad kummi kõrguse ära ja siis korrutad 3,14 ?
3. Või hoopis see et teed ühe esimese rattaga 360 kraadise ringi ja selle paned mm-triteks ja paned selle spidokasse?
Tänan!
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Sinupoolt pakutud 3. variant on järgiproovitult kõige täpsem.Meelis1986 kirjutas:Et siis sooviks teada millise mõõdu järgi näitab spido kõige täpsemini ?
1.Kas selle tabeli järgi mis õpetuses ?
2. Või mõõdad kummi kõrguse ära ja siis korrutad 3,14 ?
3. Või hoopis see et teed ühe esimese rattaga 360 kraadise ringi ja selle paned mm-triteks ja paned selle spidokasse?
Tänan!
spidokate kahvi külge kinnitatavatel anduritel on tavaliselt peal märge, millega peaks olema magnet kohakuti. võib-olla oli sul hoopis selles asi ja puhut juhuse läbi sattus peale liigutamist asi õigele kohale.sixty kirjutas:... mu spidokas otsustas ennem mitte tööle hakkata kui ma selle magneti veljepoolt kodara keskele lükkasin .... ei tea ?
Kule mõtle kas magnet teeb sõites rohkem ringe kui ta rummule lähemal on või vähem või samapalju?sixty kirjutas:küsiks siinkohal veel, et kas spidoka magneti asukoht määrab "palju" kilometraasi ja kiiruse lugemisel. Et siis kui see magnet asub näiteks kodara keskel või kodara velje poolses otsa.
Kuna mu spidokas otsustas ennem mitte tööle hakkata kui ma selle magneti veljepoolt kodara keskele lükkasin .... ei tea ?
Enamus autospidomeetreid näitab +5...10km/h rohkem. Testitud nii erinevate GPS-idega kui maantee ääres olevate automaatkiirusmõõtmise postidega.sixty kirjutas:ei sellise ilmaga ei suuda möelda midagi enam ...
Ma mõõtsin autoga ära selle maa mis ma sõidan ja rattaga vörreldes tuleb auto spido pealt välja et ratas paneb mul umbes 700m 25km peale juurde.
5-10 on minu arust ilmselge liialdus, testitud GPSiga kahte autot:vtl kirjutas:Enamus autospidomeetreid näitab +5...10km/h rohkem. Testitud nii erinevate GPS-idega kui maantee ääres olevate automaatkiirusmõõtmise postidega.sixty kirjutas:ei sellise ilmaga ei suuda möelda midagi enam ...
Ma mõõtsin autoga ära selle maa mis ma sõidan ja rattaga vörreldes tuleb auto spido pealt välja et ratas paneb mul umbes 700m 25km peale juurde.
Põhjus on selles, et suurema rehvimõõdu kasutamisel väheneb ka spido näit ja autotootjad jätavad endale varu. Keegi ei taha võtta endale vastutust, kui mõni tegelane keerab endale suuremad rehvid alla, kulgeb spido järgi lubatud kiirusel, kuid reaalselt ületab lubatud kiirust ning vahelejäämise korral süüdistab autotootjat.
Mul on oma 20a juhistaazi jooksul kümneid masinaid läbi käinud ja igasuguseid spidosid näinud.RvN kirjutas:5-10 on minu arust ilmselge liialdus, testitud GPSiga kahte autot: [...]
Spido viga võib avalduda kahel moel - näidule liidetava numbrina (nagu oleks numbrilaua skaala osuti suhtes nihkes) või protsendina näidust (suuremal kiirusel on viga suurem - 50km/h juures nt. +2.5km/h, 100km/h +5km/h jne). Vale mõõduga rehv tekitab alati vea protsendina näidust. Samuti on seega võimalik nende kahe kombinatsioon.RvN kirjutas:samuti tehnikamaailmas olnud ajast ammusest auto-testide küljes ka reaalse kiiruse ja spidoka näidu võrdlused ja enamusel autodel on see 3-4 km/h, korra olen ka -5 näinud