Probleem Polar S725 kiirusega
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Probleem Polar S725 kiirusega
Olen täheldanud viimasel ajal, et kipub kiirust (ja seega ka vahemaad) vahest valesti näitama. Kas näitab siis mõneks hetkeks nulli või mingit hästi väikest numbrit. Sellest tulevalt ei klapi ka läbitud vahemaa. Olen see aasta paralleelselt ka GPSi kaasas kandud. Täna paaritunnisel ringil oli algul kõik korras, kuid mingi hetk hakkas kilomeetreid väga aeglaselt kogunema (kell kuvas läbitud vahemaad ja aega). Hakates paarilisega mingi hetk läbitud vahemaad võrdlema, oli vahe mingi 7 km. Kontrollisin GPSi ja tal oli õigus. Näppisin kiiruse andurit, et äkki ei saa magnetiga hästi kontakti, ei midagi. Vahemaa ilusti 1-2 mm. Mõtlesin, et GPS äkki segab teda. Lülitasin välja. Ei midagi. Siis Panin kella käe peale, et äkki liiga külm. Ja hakkaski normaalseid numbreid näitama. Käe peal näitas kell temperatuuriks 8 kraadi, lenksu peal oli minimaalselt 7. Seega nagu vahet eriti pole. Kas külm tuul võib nii palju kella mõjutada või milles asi? Endal läks ka teine sõidu osa tunne maru külmaks. Tuul oli tõesti külm. Kiiruseandur on suht uus (vast 500 töötundi), kella patarei on kah äsja vahetatud. Lisaks veel selle, et muude funktsioonide osas kõrvalekaldeid täheldanud ei ole.
On kellelgi midagi sarnast juhtunud või oskab midagi kosta?
On kellelgi midagi sarnast juhtunud või oskab midagi kosta?
Re: Probleem Polar S725 kiirusega
kui magnet kiiruseandurist möödub, kas anduril pisike tuli vilgub? Kui ei, siis võib vabalt patarei tühi olla. 500töötundi ei ole näitaja. Näitaja on see, millistes tingimustes see 500h saadud on. Kontrolli, vaata ja vajadusel vaheta patarei.
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
Re: Probleem Polar S725 kiirusega
Kontrolli kella ja anduri vahelist kaugust. Mäletan, et ega seda andurit ikka suvalisele kaugusele panna ei saanud. Veel on hea, kui kell on anduriga kohakuti - andur nt. vasakul pool ja samamoodi ka kell. Talvised olud ei tohiks nende kahe omavahelist koostööd mõjutada. Kolm hooaega kasutasin S720 kompotti (ega sinu omaga põhm. mingit vahet pole) ja ei täheldanud kunagi selliseid probleeme, isegi korralike miinus kraadidega.
Re: Probleem Polar S725 kiirusega
Green_Day loeb minu mõttedi, sellel kevadel Polar 725 täpselt sama mure. Andur ja kell on ühel poolel ja omavaheline kaugus on korras. Minu loogika ütleb, et kui patarei tühi on siis mingist hetkest enam üldse ei tööta, mitte nii et esimesed 30 töötab siis paar minutit jamab ja siis jälle 60 minutit on kõik korras. Eile oli juba soojem väljas aga ikka jupsis. Jälgin edasi
Re: Probleem Polar S725 kiirusega
(pool)tühja patareiga võib igasugu segast panna.
minul lahenes 720i kiiruse juhusliku mittelugemise probleem kella patareivahetusega.
andurite patareisid pole pidanud veel vahetama.
minul lahenes 720i kiiruse juhusliku mittelugemise probleem kella patareivahetusega.
andurite patareisid pole pidanud veel vahetama.
Re: Probleem Polar S725 kiirusega
Kella patarei sai talvel vahetatud. Võin igaks juhuks anduri patarei ära vahetada (andur ise muidu vilkus, kui magnet möödus). Kell asub alati samal poolel, kus andur ja kaugus ei tohiks ka suur olla (asub umbes kahvli keskel). Käe peal oli see igal juhul suurem kui lenksul kella hoides. Igaks juhuks tõstan ka andurit kõrgemale. Eks siis vaatab edasi.
Re: Probleem Polar S725 kiirusega
Kui anduril korpuse lahti võtad, siis seal on üks 'jumper' mille saad tõsta teise asendisse. See tõsatab anduri saatevõimsust (tarbib ka patareid kiiremini läbi). Kui andur madalaid kiirusi mõõdab aga suurematel hakkab sreikima on tõenäoliselt viga anduri patareis. Väiksematel kiirustel on kahe pulsi saatmise vahel paus, mille jooksul jõuab patarei natuke taastud. Suurematel kiirutsel on saatja pea koguaeg töös ning nõrga patarei koormab see ära. Sestap ei anna see tulukese vilkumine alati adekvaatset vastust.