Millise kujuga triatlonilenksu kogenud sõitjad soovitavad?
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Millise kujuga triatlonilenksu kogenud sõitjad soovitavad?
Millise kujuga triatlonilenksu kogemuse põhjal soovitate?
Eks ma võimaluse korral enne ostmist üritan katsetada erinevaid, aga esmapilgul täiesti sirgete pulkadega või siis T2 sarnane tundub ebamugav ja tahaks midagi T1 sarnast pigem
Pildid on Profile lenksudest kuju illustreerimiseks, võimalik et valin hoopis mõne teise tootja lenksu
T1 T2 T3
Eks ma võimaluse korral enne ostmist üritan katsetada erinevaid, aga esmapilgul täiesti sirgete pulkadega või siis T2 sarnane tundub ebamugav ja tahaks midagi T1 sarnast pigem
Pildid on Profile lenksudest kuju illustreerimiseks, võimalik et valin hoopis mõne teise tootja lenksu
T1 T2 T3
Jalgratturid omavahel: kuidas Cube käratab?
Re: Millise kujuga triatlonilenksu kogenud sõitjad soovitava
Pane küünarvarred laua peale pöidlad üleval ja vaata mis asendis rusikad on. See on kõige loomulikum asend. TRI's on possa teema selgelt "leebem" võrreldes TT'ga. Seega pmst peaks samaväärselt sobima nii T1 kui T3.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Millise kujuga triatlonilenksu kogenud sõitjad soovitava
sel põhjusel ma küsisingi, et üritasin enda käehoidu sirgel pulgal analoogse katse abil ette kujutada ja tundus kuidagi ebaloomulik, aga kahtlesin oma pädevusesMati kirjutas:Pane küünarvarred laua peale pöidlad üleval ja vaata mis asendis rusikad on. See on kõige loomulikum asend
tänan kiire vastuse eest
Jalgratturid omavahel: kuidas Cube käratab?
Re: Millise kujuga triatlonilenksu kogenud sõitjad soovitava
nagu enamuste asjade puhul sõltub see sellest et milleks sa neid lenkse kasutad - täpsemalt siis - kas sul on vaja selles asendis kõvasti jõudu rakendada - siis on mugav sealt T1 v T3 otsast tugevasti kinni hoida ja "kangutada" - või lihtsalt pika maa vältel aerodünaamilist asendit hoida - mille puhul on hea käed T2 pulgale lihtsalt lebama panna, ilma tugevat haaret hoidmata. Mina isiklikult kasutan T2 tüüpi pulkasid kuna sõidan enamasti üksi pikemaid otsi ja nende pulkade peal käes puhkavad. haarde võtmisel nendega jääb jah randmest ebamugav nurk sisse.
Re: Millise kujuga triatlonilenksu kogenud sõitjad soovitava
Olen pikemalt sõitnud kõigi versioonidega (tõsi küll mitte päris täispika Ironmani distantse) ja tuleb tunnistada, et mitte mingit sisulist vahet ei ole. Kasutan ise nn. back-to-zero shiftereid, võibolla muutuva asendi puhul heebli nurk väga üleval või all mõjutaks mugavust, aga arvan et pigem pole ka see faktoriks.
Re: Millise kujuga triatlonilenksu kogenud sõitjad soovitava
Kuigi valik on üsna individuaalne, siis targemad inimesed soovitavad nn "ski style" lenksu ehk siis T1.
Samas, kõige tähtsam on see, et ülakeha oleks sõiduasendis lõtv. Jalgrattasõidus tehakse tööd jalgadega, ülakeha ja käed omavad muud funktsiooni. Lenksust "kangutada" ei ole hea, mõjub tulemusele negatiivselt, sest käed/käelihased on head piimhappe lagundajad. Pinges käed toodavad aga piimhapet hoopis juurde.
Samas, kõige tähtsam on see, et ülakeha oleks sõiduasendis lõtv. Jalgrattasõidus tehakse tööd jalgadega, ülakeha ja käed omavad muud funktsiooni. Lenksust "kangutada" ei ole hea, mõjub tulemusele negatiivselt, sest käed/käelihased on head piimhappe lagundajad. Pinges käed toodavad aga piimhapet hoopis juurde.
Müüa Veloflex MNT rehvid: viewtopic.php?f=144&t=84505&p=387357#p387357
Re: Millise kujuga triatlonilenksu kogenud sõitjad soovitava
tegin oma valiku ära ja omandasin Wiggle vahendusel sellise entry level lenksu nagu allpool näha
sõitsin eile 30km ja olen väga rahul, julgustan kõiki kahtlejaid triatlonilenksu proovima, eile oli väga tugev tuul ja kartsin natuke ratta stabiilsuse pärast, aga ei midagi hirmsat ... vaid jõhkras küljekas elava liiklusega teel ei julgenud triatlonilenksul sõita, aga mitte kukkumise hirmu pärast, vaid tuulepuhangud muutsid trajektoori veidi liiga vänderdavaks
esmakordsele proovijale ... ilmselt alguses on tunne veidi ebamugav, sest ratas sõites kõigub veidi küljelt küljele, ei oskagi öelda kas harjusin sellega või õppisid keha keskpaiga lihased asendit paremini tasakaalustama, aga mõne aja pärast ebamugavustunne kadus, päris sirget trajektoori on siiski raske hoida
alguses kippusid sõrmed reflektoorselt klammerduma tugevalt käetugede külge ja selle tulemusel ei toetunud küünarnukid piisava survega, aga hulga parem oli sõita kui hoidsin sõrmed täiesti lõdvalt ümber käetugede ja vajusin rohkem küünarnukidest peale, tunne oli kohe stabiilsem
kusjuures ma ei paigaldanud lenksul neid kõrgendusi mis seal küünarnuki tugede alla käivad, need oleksid asendi üle 1 cm kõrgemale tõstnud, ja esimese sõidu ajaks ei kleepinud ka pehmendusi paika hilisema asendi muudatuste võimaldamiseks, aga 30km jooksul küll pehmenduse järgi vajadust ei tundnud
http://www.wiggle.co.uk/profile-legacy-alloy-aerobars/
sõitsin eile 30km ja olen väga rahul, julgustan kõiki kahtlejaid triatlonilenksu proovima, eile oli väga tugev tuul ja kartsin natuke ratta stabiilsuse pärast, aga ei midagi hirmsat ... vaid jõhkras küljekas elava liiklusega teel ei julgenud triatlonilenksul sõita, aga mitte kukkumise hirmu pärast, vaid tuulepuhangud muutsid trajektoori veidi liiga vänderdavaks
esmakordsele proovijale ... ilmselt alguses on tunne veidi ebamugav, sest ratas sõites kõigub veidi küljelt küljele, ei oskagi öelda kas harjusin sellega või õppisid keha keskpaiga lihased asendit paremini tasakaalustama, aga mõne aja pärast ebamugavustunne kadus, päris sirget trajektoori on siiski raske hoida
alguses kippusid sõrmed reflektoorselt klammerduma tugevalt käetugede külge ja selle tulemusel ei toetunud küünarnukid piisava survega, aga hulga parem oli sõita kui hoidsin sõrmed täiesti lõdvalt ümber käetugede ja vajusin rohkem küünarnukidest peale, tunne oli kohe stabiilsem
kusjuures ma ei paigaldanud lenksul neid kõrgendusi mis seal küünarnuki tugede alla käivad, need oleksid asendi üle 1 cm kõrgemale tõstnud, ja esimese sõidu ajaks ei kleepinud ka pehmendusi paika hilisema asendi muudatuste võimaldamiseks, aga 30km jooksul küll pehmenduse järgi vajadust ei tundnud
http://www.wiggle.co.uk/profile-legacy-alloy-aerobars/
Jalgratturid omavahel: kuidas Cube käratab?