Soetasin endale kuu aega tagasi Garmin Vector 2S ehk siis ühepoolse võimsusanduriga pedaalid. Sõitsin siiani sisetingimustes pukki ja ühtegi probleemi ei esinenud. Näidud olid ühtlased, signaali kadumist ei esinenud ja ka võimsuse näitajad olid ootuspärased. Järgnevalt pildilt on näha, et nii kadents, kui võimsus kõiguvad väga väikses vahemikus (kadents 94-97 ja võimsus 200-220W) ja üldjoontes võib seda üsna ühtlaseks lugeda.
Nüüd siis jõudsin rattaga õue ja Vector hakkas aiateibaid näitama. Allolevalt graafilt on näha, kus nii kadents, kui võimsus näitab keskmiselt üle 4 sekise intervalli tagant 0 ja võimus on ka väga madal. See 5 min pikkune intervall on sõidetud Pärnu mnt tasasel vastutuule lõigul pidevalt koormust peal hoides. Ei ole reaalne, et sellise pulsi/kiiruse ja vastutuulega on võimalik alla 100W kerida. Tunniajase 30km/h keskmise kiirusega treeningu keskmine võimsus oli 60W...
Selliste andmete põhjal jääb mulle mulje, et Vector oleks justkui hakanud arvama, et on kahepoolse võimsusanduriga, millest 1 on nüüd justkui puudu ja seetõttu ei korruta näitu kahega ja süstemaatiliselt näitab 0.
Olen võtnud pedaali maha ja uuesti külge keeranud. Momentvõtmega ~40NM nagu manualis kirjas. Vahetasin anduri patarei, tegin korduvaid kalibreerimisi. Laadisin alla Vectori softiuuenduse ja tegin ka selle ära. Kõik see ei ole probleemi lahendanud. Siis vaatasin, et vasaku vända küljes on kadentsi magnet ja mõtlesin, et äkki see mõjutab kuidagi. Viskasin selle küljest ära koos kadentsi/kiiruse anduriga aga ikka midagi ei muutunud. Nüüd on mul mõtted otsas ja seepärast siia postitangi, et äkki kellelgi tekib mingi hea mõte, mis aitaks probleemi kõrvaldada.
Ise mõlgutan mõtteid selliste võimalike anomaaliate põhjuste ümber:
Siseruumis temp +15 (keldris) ja väljas +5 kandis. Ei tundu väga suur erinevus olevat ja samuti ei tohiks see põhjustada päris 0 näite.
Siseruumis sõidan tavalise kingaga aga väljas panen samale kingale paksust neopreenist katted peale. Huvitav, kas kingakatted võivad kuidagi klipi vahele jäädes mingeid anomaaliaid tekitada? Lisaks veel see, et kuna kingakatted teevad kinga oluliselt laiemaks, siis tundsin väljas, et jalg käib kerides kergelt vastu andurit. Kas see võib põhjustada andmeedastus vigu? Samas jällegi päris 0 ei tohiks näidata.
Vändaga (Ultegra) ei saa midagi paigast ära olla. Kellaga? Forerunner 920XT ja see peaks olema ka ajakohase softiga. Mis veel võib olla?
Garmin Vector 2S anomaalia
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Garmin Vector 2S anomaalia
Triathlete - a person who doesn't understand that one sport is hard enough...
Re: Garmin Vector 2S anomaalia
Peseme siin tootearenduse või veatuvastuse pesu, aga olgu.
Teise/veatunnustega graafi kustutasid upload.ee'st ära ja seda praegu ei näe.
Forerunneri tarkvara versioon kontrolli igaks juhuks üle.
Küsimused: kas hälbelised andmed on ka sõidu ajal ekraanil kuvatud või ainult pilve laetud failis?
Kus andmeid vaatad (Garmin Connect või mingi muu portaal)? Avastasin just hiljuti ühe teise tootja puhul, et eksporditud failide kaudu on sarnased rütmilised 0-näidud ilmunud - võib-olla on globaalseid APIsid muudetud, aga pole täpselt jõudnud kontrollida ja pole tootearendajatelt ka vastust saanud (esmamulje põhjal sümptomid ei kattu - minu avastatud näites olid kasutaja andmed 10% nihkes/väiksemad).
Kas xlsx või mõnes muus lihtsalt loetavas formaadis näidise saad üles laadida?
Temperatuurierinevuse peaks sõidu alguses kalibreerimine tühistama/minimaalseks muutma - viid ratta paariks minutiks õue, kalibreerid ja alustad sõitu. Nii kapitaalne vahe kümnest kraadist usutav ei ole, 0-näitude sümptomiga ei klapi üldse. Kindluse mõttes võid ju veel ühe katse samas keldris teha (ja korraks ära unustada, kui ilusad ilmad hetkel on).
Neporeenist katted või ükskõik milline sünteetiline materjal võib staatilisi laenguid tekitada küll ja nii seadet ennast kui ka edastatavat signaali segada. Vähetõenäoline, aga miks mitte. Proovi ilma. Puht-teoreetiliselt võib ka mõni muu riie sama teha.
30km/h ja Power avg 60W - keskmistes raja- ja tuuleoludes üksi sõites ei annaks kahega korrutamine (et äkki arvutab puuduva pedaali nullväärtused sisse) ikka usutavat tulemust. Ja ei klapi 0-näitudega graafil.
Ja samal ajal ava ikkagi Garmini asjatundjatele juhtum - http://www.garmin.com/us/support/contact?#fragment-1
Kuna mainisid värskelt ostmist, on tarbijana õigus selle olukorra lahendamist ka müüjalt nõuda - ise toodet Garminile saates ju asendust ei saa, küll aga võib kohene (ajutise või täieliku) asenduse saamine kohaliku müüjaga õnnestuda - see pole ju anomaalia, vaid täiesti mittetoimiva tootega olukord. Saatmiskulude osas võib samuti olla nii, et Garmin seda ei hüvita, küll aga on müüja<>Garmini vaheline transport nendevaheline asi.
Teise/veatunnustega graafi kustutasid upload.ee'st ära ja seda praegu ei näe.
Forerunneri tarkvara versioon kontrolli igaks juhuks üle.
Küsimused: kas hälbelised andmed on ka sõidu ajal ekraanil kuvatud või ainult pilve laetud failis?
Kus andmeid vaatad (Garmin Connect või mingi muu portaal)? Avastasin just hiljuti ühe teise tootja puhul, et eksporditud failide kaudu on sarnased rütmilised 0-näidud ilmunud - võib-olla on globaalseid APIsid muudetud, aga pole täpselt jõudnud kontrollida ja pole tootearendajatelt ka vastust saanud (esmamulje põhjal sümptomid ei kattu - minu avastatud näites olid kasutaja andmed 10% nihkes/väiksemad).
Kas xlsx või mõnes muus lihtsalt loetavas formaadis näidise saad üles laadida?
Temperatuurierinevuse peaks sõidu alguses kalibreerimine tühistama/minimaalseks muutma - viid ratta paariks minutiks õue, kalibreerid ja alustad sõitu. Nii kapitaalne vahe kümnest kraadist usutav ei ole, 0-näitude sümptomiga ei klapi üldse. Kindluse mõttes võid ju veel ühe katse samas keldris teha (ja korraks ära unustada, kui ilusad ilmad hetkel on).
Neporeenist katted või ükskõik milline sünteetiline materjal võib staatilisi laenguid tekitada küll ja nii seadet ennast kui ka edastatavat signaali segada. Vähetõenäoline, aga miks mitte. Proovi ilma. Puht-teoreetiliselt võib ka mõni muu riie sama teha.
30km/h ja Power avg 60W - keskmistes raja- ja tuuleoludes üksi sõites ei annaks kahega korrutamine (et äkki arvutab puuduva pedaali nullväärtused sisse) ikka usutavat tulemust. Ja ei klapi 0-näitudega graafil.
Ja samal ajal ava ikkagi Garmini asjatundjatele juhtum - http://www.garmin.com/us/support/contact?#fragment-1
Kuna mainisid värskelt ostmist, on tarbijana õigus selle olukorra lahendamist ka müüjalt nõuda - ise toodet Garminile saates ju asendust ei saa, küll aga võib kohene (ajutise või täieliku) asenduse saamine kohaliku müüjaga õnnestuda - see pole ju anomaalia, vaid täiesti mittetoimiva tootega olukord. Saatmiskulude osas võib samuti olla nii, et Garmin seda ei hüvita, küll aga on müüja<>Garmini vaheline transport nendevaheline asi.
Re: Garmin Vector 2S anomaalia
Tänud asjalike kommentaaride eest!
Andmed on kohe ka Forerunneri ekraanil vigased ja pidevalt pillub 0W ekraanile. Kadents sama. Hiljem sama Connectis.
Mulle endale tundub see neopreeni staatilise voolu tekitamise teema kõige usutavam ja pean selle kohe järgi proovima. Mulle meenub sarnane anomaalia kunagi Polari pulsivööga, kus suure tuulega sõites tekkisid ebanormaalselt kõrged pulsinäidud (220+). Põhjuseks oli rattasärgi laperdamisest tekkinud staatiline elekter, mis hakkas pulsianduri näitu mõjutama. Aitas, kui anduri ümber panin 2 tiiru elastikut, mis summutas signaalisegaja.
Vigaste andmetega fail ka uuesti:
Andmed on kohe ka Forerunneri ekraanil vigased ja pidevalt pillub 0W ekraanile. Kadents sama. Hiljem sama Connectis.
Mulle endale tundub see neopreeni staatilise voolu tekitamise teema kõige usutavam ja pean selle kohe järgi proovima. Mulle meenub sarnane anomaalia kunagi Polari pulsivööga, kus suure tuulega sõites tekkisid ebanormaalselt kõrged pulsinäidud (220+). Põhjuseks oli rattasärgi laperdamisest tekkinud staatiline elekter, mis hakkas pulsianduri näitu mõjutama. Aitas, kui anduri ümber panin 2 tiiru elastikut, mis summutas signaalisegaja.
Vigaste andmetega fail ka uuesti:
Triathlete - a person who doesn't understand that one sport is hard enough...
Re: Garmin Vector 2S anomaalia
Test tehtud ja probleemi põhjus selge. Jätsin kingakatted peale panemata - varbad küll külmast kringlid aga see-eest näidud olid korrektsed. Ausaltöeldes poleks uskunud, et lihtlabased neopreenist kingakatted Garmini võimsusandurile ei meeldi...
Triathlete - a person who doesn't understand that one sport is hard enough...
Re: Garmin Vector 2S anomaalia
Vahi kurinahka. Pane süüdlastest pilt kah ülesse, las häbenevad terve suve kõigi silme ees
Nüüd näen, et Garmini foorumis oli kasutajate poolt eelmisel kuul teema juba olemas - kellel hüppab näit üles, kellel alla. Mh mõneti võrreldav juhtum - 2S anduri vastu hõõruv kingakate muudab kohe näitu, kui ühel pool jalanurka muuta: https://forums.garmin.com/archive/index ... 39689.html
Nüüd näen, et Garmini foorumis oli kasutajate poolt eelmisel kuul teema juba olemas - kellel hüppab näit üles, kellel alla. Mh mõneti võrreldav juhtum - 2S anduri vastu hõõruv kingakate muudab kohe näitu, kui ühel pool jalanurka muuta: https://forums.garmin.com/archive/index ... 39689.html