spidodega juhtum
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
spidodega juhtum
Eile tuvastasin, et VDO Sprint rattal ei reageeri nupu vajutustele. Vist patakas tühi.
Käisin täna patarei vahetuses, võtsin ühe cateye veel kaasa millel ka patakas tühi. 100 eest sai mõlemale uued patakad. Kellassepp mõõtis ütles et mõlemad ongi tühjad.. Aga oma kurvastuseks avastasin, et mitte kumbki ei hakanud uute patareidegagi enam tööle. Vdo nupud ei tööta ja cateye on täitsa tumm.
cateye-le ei oskagi põhjust välja mõelda, patarei sai otsa ja pilt koos sellga, vist igaveseks teadmata põhjustel.
Küll aga VDO puhul - käisime üleeile Tarmoga sõitmas ja kuigi proovisime ei õnnestunud meil kohalikku "mini-taifuuni" vältida. Polnud enne sellise sajuga sõitnud et käevartel valus on. See vihm vist jäigi VDO-le ülejõu käivaks... Ei oska muud põhjust pakkuda et niiskus pääses sisse.
Samas oli selle sõidu ajal selja peal taskus lihtsalt Siemens ME 45. Ei teinud teist nägu ka.
A kellassepp kommenteeris cateye kohta, et patareivahetus pidi nii mõnelegi spidole saatuslikuks saama, huvitav lugu..
Nüüd lähen turule uusi patareisid müütama
Käisin täna patarei vahetuses, võtsin ühe cateye veel kaasa millel ka patakas tühi. 100 eest sai mõlemale uued patakad. Kellassepp mõõtis ütles et mõlemad ongi tühjad.. Aga oma kurvastuseks avastasin, et mitte kumbki ei hakanud uute patareidegagi enam tööle. Vdo nupud ei tööta ja cateye on täitsa tumm.
cateye-le ei oskagi põhjust välja mõelda, patarei sai otsa ja pilt koos sellga, vist igaveseks teadmata põhjustel.
Küll aga VDO puhul - käisime üleeile Tarmoga sõitmas ja kuigi proovisime ei õnnestunud meil kohalikku "mini-taifuuni" vältida. Polnud enne sellise sajuga sõitnud et käevartel valus on. See vihm vist jäigi VDO-le ülejõu käivaks... Ei oska muud põhjust pakkuda et niiskus pääses sisse.
Samas oli selle sõidu ajal selja peal taskus lihtsalt Siemens ME 45. Ei teinud teist nägu ka.
A kellassepp kommenteeris cateye kohta, et patareivahetus pidi nii mõnelegi spidole saatuslikuks saama, huvitav lugu..
Nüüd lähen turule uusi patareisid müütama
Porter Lifts Your Ranking
Re: spidodega juhtum
Milline patakas sees on? cr2032? Mul pulsoka kellal ka patakas tühi. Pean vaatama milline siise käib...N kirjutas: A kellassepp kommenteeris cateye kohta, et patareivahetus pidi nii mõnelegi spidole saatuslikuks saama, huvitav lugu..
Nüüd lähen turule uusi patareisid müütama
aga 100 eek kahe pataka eest maksta on ikka palju vist. Kellassepp tõmbas sulle mütsi pähe
Re: spidodega juhtum
Äkki on selles põhjus, et ME45 on ka niiskusekindel telefon ja VDO seda ei ole......N kirjutas: Samas oli selle sõidu ajal selja peal taskus lihtsalt Siemens ME 45. Ei teinud teist nägu ka.
Re: spidodega juhtum
no mida. Kui spidjokas ei ole niiskuskindel, siis milleks ta üldse tehtud on ?Alvaro kirjutas:Äkki on selles põhjus, et ME45 on ka niiskusekindel telefon ja VDO seda ei ole......N kirjutas: Samas oli selle sõidu ajal selja peal taskus lihtsalt Siemens ME 45. Ei teinud teist nägu ka.
Tubaseks spordiks
ja see VDO tundub enamikel foorumis kirjeldatud juhtudel sakkivat. Ainus hea mälestus rademarist on siiani nende sigma spidjokad. muru oli ka siis rohelisem
Viimati muutis Andrus K, 07. 08. 2003. 15:30, muudetud 1 kord.
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!
Jah, käisime meiegi selle taifuuniga sõitamas ,pirital. Mingid tegelased (võibolla teie) sõitsid veel. Selle sõidu tulemusena lõpetas tegevuse tagumine vahetaja kõri roostetas järgmiseks päevaks lihtsalt kinni
Valus oli sellepärast , et sadas rahet
Minu Cateye pidas küll hästi vastu... siiamaani veel toimib.
Valus oli sellepärast , et sadas rahet
Minu Cateye pidas küll hästi vastu... siiamaani veel toimib.
Re: spidodega juhtum
Üldjuhul tuleb parematel kompudel pärast kuivamist pilt ja mälu jälle tagasi. Võta patakas välja, jäta pataka kaas lahti ja pane avaga ülespoole kuivama. Loodetavasti on abiN kirjutas:See vihm vist jäigi VDO-le ülejõu käivaks... Ei oska muud põhjust pakkuda et niiskus pääses sisse.
D
Re: spidodega juhtum
Normaalsel kompuutril ei lähegi pilt eest ära.mart kirjutas:Üldjuhul tuleb parematel kompudel pärast kuivamist pilt ja mälu jälle tagasi. Võta patakas välja, jäta pataka kaas lahti ja pane avaga ülespoole kuivama. Loodetavasti on abiN kirjutas:See vihm vist jäigi VDO-le ülejõu käivaks... Ei oska muud põhjust pakkuda et niiskus pääses sisse.
D
cateye koha selline lugu. terve talv seisis ratas toas, kevadel avastasin, et kompuutril pilti pole. ega midagi, kellasepa juurde. 30 eeku ja uus patarei (N, sulle tõmmati ikka müts pähe jah ). ah jaa, korra varem olin juba patakat vahetanud, kompu oli ca 4 aastat vana. töötas 1 päeva ja 1 trenni, ilm oli kuiv, asfaldisõit, andmed sain veel kätte, aga järgmine päev jälle pilt kadunud. tagasi kellasepa juurde. nokkis teine terve päeva, pilti ette ei saanud, väitis, et olla niiskust saanud
nüüd sõidan VDO-ga
nüüd sõidan VDO-ga
järgmisel võistlusel lasen looma lahti...
Aga vaata kas VDO tagaküljel ei ole sellist väikest auku kuhu on RESET kirjutatud. Minul ükskord asendus meeleheide pöörase uhkusega oma taibukuse üle, kui selle augukese avastasin. Murphy seaduski on taolise asja kohta, et "kui tõesti enam mitte miski ei aita, siis tutvu instruktsiooniga!"
Et jutu mõte sogaseks ei jääks, siis peale patarei asendamist tuleb mingi peenikese oraga seda auku susida. Lööb vist küll kõik algasendisse, aga kärab see-eest veel paar? aastat.
Et jutu mõte sogaseks ei jääks, siis peale patarei asendamist tuleb mingi peenikese oraga seda auku susida. Lööb vist küll kõik algasendisse, aga kärab see-eest veel paar? aastat.
Väljavõte mingist suvalisest (C15+) VDO manualist:tavaline jobu kirjutas:Aga vaata kas VDO tagaküljel ei ole sellist väikest auku kuhu on RESET kirjutatud. Minul ükskord asendus meeleheide pöörase uhkusega oma taibukuse üle, kui selle augukese avastasin. .
In case the computer is not properly functioning after a battery change, push the AC-button (Auto Clear) on the rear side of
the computer to reset.
Re: spidodega juhtum
Omal MNT-l Polarile lisaks VDO peal. K@isime kollegiga s6itmas ja l@ks vihmale. Tema odavama Cataye l6i tummaks, kuid minul tootas edasi. Peale vihmahoogu pidasime kinni, mees v6ttis spidoka maha ja kuivatas alt klemmid @ra. Tootas!AndreK kirjutas:Normaalsel kompuutril ei lähegi pilt eest ära.mart kirjutas:Üldjuhul tuleb parematel kompudel pärast kuivamist pilt ja mälu jälle tagasi. Võta patakas välja, jäta pataka kaas lahti ja pane avaga ülespoole kuivama. Loodetavasti on abiN kirjutas:See vihm vist jäigi VDO-le ülejõu käivaks... Ei oska muud põhjust pakkuda et niiskus pääses sisse.
D
Probleem vihmaga lihtsalt selles, et mingi nurga all taob vihma kinnituse ja spidoka vahelt sisse ja ajab klemmid lyhisesse. Firmadel kinnitusalused erinevate kujudega ja kallimatel kinnitused 'umbsemad'. Tean juhust, kus vihma l6i alla lugejasse sisse, siis lihtsalt ylesse signaali ei j6udnudki ...
Kas jutust just abi oli, kuid teiste vigadest on valutum 6ppida.
tuksub-sõidan, tuksub-sõidan, tuksubtuksubtuksub - pean pausi...
Selge selge, patakate hindadest ei tea ma midagi tuleb välja
Läksin lähimasse kellassepa töökotta - antud juhul vabaduse väljaku tunnelisse..
Ma olen iseenesest teadlik, et Siemens on niiskuskindel telefon, muidu ma sellise ilmaga ilma kotita taskusse ei paneks . Samas peaks spido olema kordi veekindlam, võrreldav kellade veepidavusega.
Aga ma ei nurise, ta teenis mind kaua..
Reset nupu vajutamine täitsa toimib, kuid funktsiooni nupud ei toimi - mingi oksüdeerumise toime pakun.
Kui kellegil on üle VDO sprint kell ainult, siis "patarei" raha eest võiks omastada ju..
Läksin lähimasse kellassepa töökotta - antud juhul vabaduse väljaku tunnelisse..
Ma olen iseenesest teadlik, et Siemens on niiskuskindel telefon, muidu ma sellise ilmaga ilma kotita taskusse ei paneks . Samas peaks spido olema kordi veekindlam, võrreldav kellade veepidavusega.
Aga ma ei nurise, ta teenis mind kaua..
Reset nupu vajutamine täitsa toimib, kuid funktsiooni nupud ei toimi - mingi oksüdeerumise toime pakun.
Kui kellegil on üle VDO sprint kell ainult, siis "patarei" raha eest võiks omastada ju..
Porter Lifts Your Ranking
Üldiselt on elemente väga erinevaid nii hinna kui kestvuse poolest ja seega ma küll ei väidaks, et kedagi on nööritud või mitte. Tean omast kogemusest, et mingi noname saast, mida saab suht suvast putkast kestab ikka oluliselt vähem kui mõne muu kindla tootja toodang. Lisaks antakse viimasele ka garantii norm kellassepa juures.
just tahtsin sama asja kirjutada. ise valisn ka oma spidole kallimad elemendid, kuigi olid saadaval ka mingi paarikümne kroonised. nii et N, ära muretse, tünga said hoopis teisedkalev kirjutas:Üldiselt on elemente väga erinevaid nii hinna kui kestvuse poolest ja seega ma küll ei väidaks, et kedagi on nööritud või mitte. Tean omast kogemusest, et mingi noname saast, mida saab suht suvast putkast kestab ikka oluliselt vähem kui mõne muu kindla tootja toodang. Lisaks antakse viimasele ka garantii norm kellassepa juures.
ka AA tüüpi elemente saab säästukast poolmuidu, aga kes keegi julgeb neid kasutada?
loodan et su sõber roolis ei olnud kui tal pilt ära kadusSme4gol kirjutas:mul on sigmasport pc 1200 ia no see on igast ilmi üle elanud ja pilt pole ikka taskusse läinud, kuid sõbral oli kah sama spido ja meil mõlemal olid rattad katusel ja spidod peal ning temal kadus pilt ära, a mul mitte
siit moraal............ärge jätke komput rattaga katusele.....mõjub tervisele halvasti
Selline imelik lugu, et oma spido täna jälgides oli mu pettumus suur kui avastasin , et kiirused on kuidagi väikeseks jäänud.Algul nagu olin ja imestuses , et kas tõesti vorm nii p...sses aga kui koju jõudes oma tavalise treening distantsi+ paar lisa hubinat singlite näol olin läbinud siis number oli tunduvalt väiksem kui ilma lisa jubinateta korduval läbitud.Esimene mõte muidugi , et patt tühi ja asi loomulik aga siis oleks ka ju pulss pidand valetama.Numbrid olid suht vastavad enesetundele nii , et see osak. ei valetanud.Viskasin siis ennast manuali ette pikali ja hakkasin lugema .Uurisin ja üritasin mõistatada , et miks siis nii.Isegi see Tire size oli paigas.Keeasin anduri lahti ja puhastasin hoolikalt ära proovisin uuesti , no ei midagi paremuse poole.Lõpuks jäi pilk pidama ühe lk peale manualis , kus rääkis miilide ja kilomeetrite vahetamisest.Ja kogu viga seisneski seal.Aga müstika peitub selles, kuidas ta ise ennast ümber lülitas?
Endal on see kõige odavam Ciclosport (2tk, üks maasturil, teine maanteerattal). Maasturi omale ei ole selle 3 aasta jooksul vesi (nii surve kui ka tavaline) midagi teinud. Ühe korra olen ainult patareid vahetanud.
Ning 3310 tundub ka üsna niiskuse kindel olevat - seljataskus olles ei ole selline keskmine vihm midagi teinud.
Ning 3310 tundub ka üsna niiskuse kindel olevat - seljataskus olles ei ole selline keskmine vihm midagi teinud.
Kui minna poodi ja unustada spidokas taskusse siis poe turvaväravad teevad rattakompule trikke küll. Kaks korda astusin ämbrisse (nullis kogu masina ära), enam ei astu. Veel saab spidoka patarei kiirelt tühjaks, kui koos müntide või võtmetega taskus hoida.maanus kirjutas:Aga müstika peitub selles, kuidas ta ise ennast ümber lülitas?
Võib olla aga minu puhul need kaks asja arvesse ei tule , kuna rattaga sõtes satun poele lähedale ainult nii palju kui lähedal on tee poele.Pealegi on mul hirm oma velo kaotamise üle nii suur , et väldin seda sorti tegusi.Võtmed on mul ka kaasas aga kuna sõiduajal spido on ratta peal siis ka seda kokkupuudet praktiliselt ei toimu.Muidugi võivad igasugu lained ja magnetväljad seda soodustada aga tavaliselt peale tippkiruse numbri suurenemist , midagi muud pole juhtunud.Näide:Linnuka ja Sõpa ristmiku ületamisel piisas ainult mitmete antennidega varustatud politsei Suzuki vastusõidust, et max kiirus jälle kolmekohaliseks ajada.
See kodeerimata wireless andurite viga on, et võtavad igasuguseid häireid sisse. Mobiiltelefon on kõige lähem näide. kmh-mph iseeneselik vahetus ISE ei juhtu tavaliselt ikka midagi aga elektroonika on ilmselt ebatavaline ja teeb aegajalt päris kummalisi trikkemaanus kirjutas: mitmete antennidega varustatud politsei Suzuki vastusõidust, et max kiirus jälle kolmekohaliseks ajada.
...
Minul on Sigma Sport BC600 ja see on töötanud juba aastaid korralikult, patareisid on kah mõned korrad ikka vahetatud. Ainult et keskmist kiirust ei näita, kuid uut spidokat ei julge osta, pärast veel sureb see uus peale esimest patareide vahetamist ära jään vanale kindlaks.
Raske Õppustel, Kerge Lahingus!
Twisted Mind Bikers
Twisted Mind Bikers
See peaks tegema kompuutrile n.ö reseti. Elektroonikal selline viga, et toitekatkestustest (eriti kiiretest toitekatkestuse impulssidest) kipub lolliks minema. Patarei vahetusel võib käsi natuke ikka väriseda ja nii "jookseb kokku" seade. Selleks, et kompuuter alustaks oma programmi kindlasti algusest ja õigete parameetritega, tulebki teha see "reset"madiz kirjutas:mina leidsin mity8 juhendist
Computer Set-up (For 1st use or after replacing the battery)
Push three buttons (MODE, START/
STOP and SET) at the same time.
mul selline asi et manual on kadunud, kuid vett läks sisse ja siis pidin võtma lahti et ära kuivatada, asi töötab edasi, kuid seal alguses tuleb see velje suurus paika panna, aga nr on seal miskid kahesajaga(ei ta mis mõõtühikutes), nii et selle pika jutu mõtteks on äkki viitsib keegi mingit tabelit anda, kust on need võrdlused, manualis oli see tabel olemas.
aitähh
aitähh
jõudu!
Mis firma spido sul on? Vaata äkki on vastava tootja kodulehel manuaalid üleval.DeF kirjutas:mul selline asi et manual on kadunud, kuid vett läks sisse ja siis pidin võtma lahti et ära kuivatada, asi töötab edasi, kuid seal alguses tuleb see velje suurus paika panna, aga nr on seal miskid kahesajaga(ei ta mis mõõtühikutes), nii et selle pika jutu mõtteks on äkki viitsib keegi mingit tabelit anda, kust on need võrdlused, manualis oli see tabel olemas.
aitähh
Need manuaalides olevad numbrid on ikka täiesti metsa poole. Soovitan mõõta ratta ümbermõõdu ja see siis sisse toksida. Siit asja veidi arutatud: viewtopic.php?p=34308#34308 Kruti lehte allapoole, miskipärast veel ei lähe õige sõnumi peale (ilmselt seotud serveri rikkega)
Signature sucks!
Tegelikult pole see kummirõhust tingitud ümbermõõdu vähenemine nii marginaalne, kui keegi siin märkis. Baigi esirattale "normaalselt" lösutamisega väheneb ratta raadius 2...5mm, seega mõjutab see ümbermõõtu 2x3,14xvajum[mm]=13...31mm! teepikkuses e. spido "indeksis". Veaprotsent ca 1%.
Viimati muutis Kuldar, 12. 04. 2004. 06:42, muudetud 1 kord.
kas ma liidan selle arvu nüüd ratta ümbermõõdule?Baigi esirattale "normaalselt" lösutamisega väheneb ratta raadius 2...5mm, seega mõjutab see ümbermõõtu 2x3,14xvajum[mm]=13...31mm! teepikkuses e. spido "indeksis". Veaprontsent ca 1%.
või tuleb ratta ümbermõõt koos selle lösutamisest tulnud 2..5mm koos arvutada?
jõudu!
Siit saad õpetuse ja miskise tabeli. Tabelist saad ligikaudse koodi. Kui loed õpetust, siis võid spido mõõtevea ajada 0,1 %-ni.DeF kirjutas: alguses tuleb see velje suurus paika panna, aga nr on seal miskid kahesajaga(ei ta mis mõõtühikutes), nii et selle pika jutu mõtteks on äkki viitsib keegi mingit tabelit anda, kust on need võrdlused, manualis oli see tabel olemas.
aitähh
http://www.sheldonbrown.com/cyclecomput ... ation.html
Kõik pakutavad spido manualid ja abitabelid on ligikaudsed juba seetõttu, et sama kumm erineva laiusega pöial annab mõõtmisel erineva läbimõõdu.
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Kuldar (kannatlikult): "Lahutad. Ja kui liiga keeruline tehe tuleb, siis lösuta!"DeF kirjutas:kas ma liidan selle arvu nüüd ratta ümbermõõdule?Baigi esirattale "normaalselt" lösutamisega väheneb ratta raadius 2...5mm, seega mõjutab see ümbermõõtu 2x3,14xvajum[mm]=13...31mm! teepikkuses e. spido "indeksis". Veaprotsent ca 1%.
Vasakule ära.
Tegelikult hakkab mulle see kummirõhu tõttu raadiuse vähenemine kah juba tilli pudelisse ajamisena tunduma. Hea, et see ümbermõõt veel 5kohalisena ei ole...Äkki ei saagi enam pudelist kätte?
Viimati muutis Kuldar, 12. 04. 2004. 06:42, muudetud 1 kord.
Iseenesest on ju tore, kui inime veel arvutada viitsib/oskab, eriti veel, kui tegemist oleks 5kohaliste numbritegaKuldar kirjutas: Hea, et see ümbermõõt veel 5kohalisena ei ole...Äkki ei saagi enam pudelist kätte?
Nüüd asjast pudelis: Mõned lihtsamad 3 kohalise koodiga spidod võimaldavad saada näitu ka alla 3-5 kmh. Selleks tuleb panna esirattale vastastikku kaks magnetit ning koodi suurendada 2X. Nüüd näitab spido kiirust alates 1kmh. Kas selline aeglase kiiruse näitamine ka miskit tulu toob, ei oska öelda. Variant on proovitud ja töötab ntx Sigma 401-ga.
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
naljanumber...muidugi ei saa enam pudelist kätte, eriti kui veel arvesse võtta kummi loomulikku kulumist, paisumist/kahanemist temperatuuri mõjul ja molekulide ebaühtlast jaotumist kummi tsentri suhtes? igatahes toetan Kuldari seisukohta antud küsimuses...Kuldar kirjutas:Kuldar (kannatlikult): "Lahutad. Ja kui liiga keeruline tehe tuleb, siis lösuta!"DeF kirjutas:kas ma liidan selle arvu nüüd ratta ümbermõõdule?Baigi esirattale "normaalselt" lösutamisega väheneb ratta raadius 2...5mm, seega mõjutab see ümbermõõtu 2x3,14xvajum[mm]=13...31mm! teepikkuses e. spido "indeksis". Veaprontsent ca 1%.
Vasakule ära.
Tegelikult hakkab mulle see kummirõhu tõttu raadiuse vähenemine kah juba tilli pudelisse ajamisena tunduma. Hea, et see ümbermõõt veel 5kohalisena ei ole...Äkki ei saagi enam pudelist kätte?