Otsin targemate abi, kuidas olukorda lahendada

Teist talvehooaega väntan maanteeratast puki otsas. Nädalas umbes 5-6 tundi trenni, hetkel peamiselt Zwifti kasutades.
Eelmine talv oli Elite Cubo pukk, nüüd sai sügisel see jäetud naisele kasutada ja endale ostsin Elite Suito-T, direct drive. Naisel tuleb ca 2 tundi nädalas trenni.
Nüüd koht selline, et tuleb kolida ja uues kohas on trenniruumidega kitsas - kahte ratast puki küljes kõrvuti hoidma ei mahu ja siit siis mõte, et aga teeks ühe mida mõlemad kasutavad. Uurisin ka valmislahendusi aga hinnasilt küljes on vähemalt 2,2k€ ja see tundub natuke palju. Seda enam, et vaid mõned kuud kasutatud ca 500€'ne Suito on olemas.
Asja teeb lisaks veel keeruliseks see, et minul pikkust on 190cm, naisel 160cm - üsna erineva suurusega raamid.
Olemas on naisel on Merida hübriid, minul maanteeratas ja lisaks on mul seismas üks vanem maastikuratas suure raamiga. Pärast maanteeratta usku ära pööramist, on mu maastur viimaste aastate jooksul sõitnud vist ehk 5km. Muidu suht korralik asi 3x9 käigud, xt vahetid, hüdro kettad jne.
Nüüd variandid mis ma välja oskan mõelda:
- lammutada naise Merida ära, ehitada mingi põnev konstrui lenksu asemele, et saaks minu jaoks lenksu kauguse ja kõrguse paika;
- lammutada ära enda maastur ja ehitada teistpidi mingi konstrui lenksuks, et proua saaks ka kasutada
- müüa mõlemad ja hankida mingi odav suure raamiga maanteeratas - siis on geomeetria maanteratta järgi paigas - ja jälle ehitada prouale mingi lenksulahendus
Minu plaan on endiselt vähemalt sama intensiivsusega treeninguid jätkata. Äkki isegi kusagil mõnest võistlusest kunagi osa võtta.
Mida ma üldse ei tea ja peale vaadates välja ei oska mõelda on see, et kui palju on reaalselt maasturi, hübriidi ja maanteeratta raami erinevused, kui paigast ära see sõiduasend mul läheb, kui mingi selline vahetus teha?
Või mõtlen ma kogu asja täiega üle ja vahet pole?