1. leht 1-st
VDO Cytec C15 loeb aiateibaid
Postitatud: 09. 05. 2004. 22:04
Postitas Overkilla
Laupäeval alustasin sõitu Tallinnast Raplasse, ratas oli eelnevalt viksitud ja poleeritud, kohe alguses aga, vot kiuste!, spidokas viskas end nulli. VDO Cytec C15 näitas kellaajaks 0:00, koguläbisõit 0. Eriti kahtlane lugu, kuna maanteepeal sõites on vähe rappumist, kuid metsas juurikate otsas väristades pole ühtegi probleemi esinenud. Mõtlesin, et no pole viga, saab ära sõidetud ikkagi, paar kilomeetrit tulemused ehk valed.. Seejärel - sõites ühtlase tempoga 30km/h spidokal numbrid vähenevad, kuvab 18km/h. Kahtlustasin, et äkki magnet on andurist liiga kaugel ja liigutasin lähemale. Varsti jälle sama lugu 30 > 11km/h ja siis äkki 289km/h! See kiirusevähenemine on varem ka olnud, kas nii peabki olema? Kas spidokal on lubatud vahetevahel õhurõhku näidata? Patareid selles eriti kahtlusta, sest pilt on selge ja tugev, tühja cr2032'ga peaks olema hägune.
Kokku sai maastikurattaga sõidetud 100km, olen äärmiselt uhke saavutuse üle, kuid pettunud valetavas spidomeetris.
Postitatud: 09. 05. 2004. 22:42
Postitas alar
Mul täpselt sama aparaat- siiani olen suutnud hätta jääda vaid tänu tema natuke keerukale käskude ülesse ehitusele ja raketikäsiraamatut meenutavale manualile, kuid aparaat ise ikka väga korras ja töötab 100%. See sul kõlab vägagi garantii järele (sain vist aru, et asi sul ikka uus). Viga ilmselt siis ühenduses.
PS ega sul mingied teisi juhtmevabasid asju ei asu kuskil lähedal- need võivad kah
Postitatud: 09. 05. 2004. 22:59
Postitas Overkilla
alar kirjutas:See sul kõlab vägagi garantii järele (sain vist aru, et asi sul ikka uus). Viga ilmselt siis ühenduses.
PS ega sul mingied teisi juhtmevabasid asju ei asu kuskil lähedal- need võivad kah
C15+ on juhtmeta, mul ikke juhtmega, ega maanteepeal ei näe eriti, et miski raadiolained nüüd tugevamad on. Teab, mis uus ta nüüd kah on, garantiid ei viitsi uurima minna, kuskil need paberid peaks olema. Võtsin patarei välja, 1min töötas ilma, siis vilgutas ekraanil veel kaua aega täpikesi. Imestama paneb, kui vähe selline aparaat voolu nõuab!
Postitatud: 10. 05. 2004. 04:27
Postitas margus v
Mul on Oktos F16.Probleem järgmine:vahetult peale nullimist hakkab iseenesest tööle,suudab peale sajameetri läbimist saavutada max.kiiruseks 70-98 km/h.ja seejärel seiskub.Lisan juurde,et töölehakkab käeshoides,mitte alusel.Patareid uued,kuu tagasi ostetud.Eelmine kompu oli VDO 15+,mitte ühtegi halba sõna ei saa öelda ta kohta.Eelistan neid kahte sellepärast,et saatja sagedus ühtib HAC Tronic 4-ga,mis on momendil pühitegija.
Postitatud: 10. 05. 2004. 07:21
Postitas margo
Mul on VDO C10 ja esines ka sinu kirjeldatud probleem. St näitas aeg-ajalt utoopilisi numbreid. Vahepeal null siis jälle 347 jne. Milles probleem on ei oska öelda. Eelmise aasta lõpus olin sunnitud spido aluse ära vahetama ning peale seda pole probleemi märganud. Kuigi ei taha hästi uskuda, et selles viga oli.
Postitatud: 10. 05. 2004. 07:44
Postitas charlie
Ka mul oli kunagi VDO C10, näitas tihti aiateibaid ja juhet käisin 3 korda ! remondis parandamas, siis sai kõrini ja viskasin asja minema.
Postitatud: 10. 05. 2004. 08:47
Postitas sileem
Sama siin. Eelmine a ostetud c15+, töötas kui kompu. See kevadel hakkas jama poole sõidu pealt pihta, sõidu ajal kiirus langes vaikselt nulli. Sai patakad ära vahetatud, siis kudis kohapeal numbreid ja ajas max kiiruseks miski 150 km/h. Sain siis tõestusmaterjali ettenäidates garantii korras uue... Paar päeva tagasi oli ka mingi jama korra, kus asi ei tahtnud töötada, tundub et saatjas võib ka viga olla.
Postitatud: 10. 05. 2004. 09:55
Postitas Lauri
Njah, tundub, et see Vdo tüüpviga siis paistab olema. Minu C08 näitab samuti vahepeal päris kõvasi numberid. Eelmine nädal sain näiteks Tartus Riia mäest alla tulles kiiruseks 549 km/h
. Ratta kompuuter max kiirusena seda ei registreerinud, aga oma silm on kunn ja olen ennegi selliseid numberid näinud. Mul veel see häda ka, et vahepeal kustutab kõik andmed ära, seda olen täheldanud siis, kui mul kompuuter taskus on olnud (staatiline eleter??)
Postitatud: 10. 05. 2004. 10:04
Postitas alar
Ma olen saanud kah sarnaseid numbreid ette, kuid seda tehislikult. Siis kui võtsin ta aluse küljest lahti, panin ühe sõrme ühele klemmile ja teise teisele. Vot siis olid kah mingid mega numbrid peal. Äkki sul saavad need kah kuidagi samamoodi ühendust.
Postitatud: 10. 05. 2004. 11:45
Postitas Märt
Mul C10 ja ütleks, et üks sitt asi:P Tegelt ega nii hull pole, aga no ma ei saa aru, miks on juhe nii õrn pandud, aga vist sellepärast, et alused on ju saadavaks tehtud ja siis annab neid rohkem müüa. ma olen muidugi ise ära lappinud ja mässanud aga masendus tuleb peale, kui mõtlen palju sellega jamamist on olnud 2 aasta jooksul. eelmine spido oli sigma BC x00 ja sellel ei olnud 2 aastaga mingeid probleeme ei juhtme, näitude ega muuga. peaks vist sigmale oopis uue aluse muretsema.
Postitatud: 10. 05. 2004. 13:09
Postitas Lauri
Jah, ma unustasin ka mainida, et mul on ka juhe mitu korda puruks läinud. Mitukorda olen pidanud lappima seda (praegu üldse uus juhe pandud, jämedam, et takistus väiksem oleks ja signaal parem
) Aga see on ka sealt kus juhe alusest välja tuleb katki hakanud minema.
Aga kus neid aluseid eraldi müüakse? ja kui palju maksavad?
Postitatud: 10. 05. 2004. 13:10
Postitas Märt
Lauri kirjutas:Aga kus neid aluseid eraldi müüakse? ja kui palju maksavad?
VDO aluseid oli Veloplussis. Mingi 170.- oli vist.
Postitatud: 10. 05. 2004. 14:41
Postitas mina20
Endal ilma juhtmeta VDO c10+. See vist üleüldine häda selle juures, et näitab imelikke nr. vahest, ise juba sellega leppind ja käega löönud
.Kevadel panin uue pataka sisse, küsisin kellasepa käest ka milles asi võiks olla. Arvas et miinus kraadid ei mõju kompule hästi ja kui ratas talvekorterisse jätta siis kindlasti kompu maha kruvida. Ühesõnaga soovitas miinus kraadidega kompuutrit mitte kasutada.
Postitatud: 10. 05. 2004. 19:13
Postitas KristjanS
Postitatud: 10. 05. 2004. 19:47
Postitas Lauri
Võib-olla sulle just sattunud see "ilma vigadeta" versioon
. Enamusel siiski mingi viga VDO-ga. Samas ei ole need vead (enamusel) nii häirivad, et nad kohe uue kompuutri ostaks...
Postitatud: 10. 05. 2004. 19:49
Postitas jannomb
Ei hakka uut teemat tegema aga kas on mingi tähtsus ka kui kõrgele kompuutri anduri kinnitad(amordi küljes)?
Postitatud: 10. 05. 2004. 20:04
Postitas sileem
mu arust on parim hoopis cateye, 4 a ja no problemo, netist vaatasin et praegu neil päris edevad mudelid, a krt hinnakirja ei raaci hawai mehed välja panna ja üldse on neil see kodukas pain ass, va kena esilehekülg
)
Postitatud: 10. 05. 2004. 20:15
Postitas Corrosion
Cateye küll eesti kliimasse ei sobi, on old mitmeid cate, viimane oli mingi cordless ja maksis üle kilo, külmaga näitas siukest jama, et sai VDO c15+ proovitud. Töötab normaaselt, vahel jukerdab aga normi piires. Praegu kasutan paralleelselt 15+-ga c10+ ja töötab ka hästi...patareisid on vaja ka vahel vahetada
Postitatud: 10. 05. 2004. 23:25
Postitas margus v
Kompuutri anduri ja kompuutri vahe ei tohiks ületada 80 sm.-oleneb kompust.Ei ole täheldanud,et anduri kõrgus amordil midagi mõjutab kompuutri töös.(kompuuter HAC 4)
Postitatud: 15. 08. 2004. 01:20
Postitas Ralli
Mul selle VDO C15+-ga selline kogemus veel, et pärast ostmist viskas üldse kuu aja pärast pildi ära eest. Vahetasin siis patakad ära ja pilt oli jälle kuu aega ees ja nii korduvalt. Lõpuks oli kõrini jamast ja käisin Veloplussis seal kahtlustati küll kompuutripea seisuajal pealolekut, kui ka andurist liiga kaugel olekut patakate tühjenemise põhjusena, mis osutusid hiljem valeks. Samast vahetati ka kaks korda saatja välja ja üks kord peale selle veel kompuuri pea ka aga patakas oli ikka kuu aja pärast tühi. Lõpuks vahetati üldse kõik uue komplekti vastu.
Ja asi töötas ning teeb seda siiani juba 3 aastat. Siit üks võimalik järeldus VDO juhtmeta kompuutrite kohta - viga võib olla suure tõenäosusega hoopis aluses nii suvalise näiduvea põhjusena kui ka patarei tühjenemise näol. Samast võin kinnitada kõigile kel VDO juhtmevaba plaanis tulevikus et 1. anduri kaugus ja rattale paigutamise pool ei oma tähtsust kui nende omavaheline kaugus on kuni 80cm. 2. Korralik patarei kestab vähemalt paartuhat kilomeetrit kui teha paari päeva tagant 30-40km tuure. 3. Pead pole kompuutril vaja maha võtta suvel (kui koguaeg sõita plaanis) kuid talveks või pikemaks sõidupausiks oleks see siiski hea.
Postitatud: 15. 08. 2004. 15:17
Postitas matts
jannomb kirjutas:Ei hakka uut teemat tegema aga kas on mingi tähtsus ka kui kõrgele kompuutri anduri kinnitad(amordi küljes)?
Anduri ja magneti omavaheline kaugus on oluline ja kuna kodarad on ülalpool kahvlist tavaliselt kaugemalt siis niipalju on jah.
Postitatud: 15. 08. 2004. 16:48
Postitas Konflict
Ja ma mõtlesin et ostan mingi korraliku vdo või cateye spidoka:)
aga nüüd vist lepin ikka oma Authori 300kr spidoga, kunagi pole segast peksnud ega pilti eest ära viskand:)
Postitatud: 15. 08. 2004. 17:22
Postitas sileem
ükskord on esimene kord - nagu vanarahvas ütleb
Postitatud: 02. 10. 2004. 22:57
Postitas Ralli
Veel C15+ kohta natuke juttu. Nüüd siis sügis saabunud ja kompu otsustas hakata jupsima. Näitas suvanumbreid ja utoopilisi maksimumkiirusi. Arvasin et peaks akud vahetama aga kahjuks see ei aidanud. Tuletasin siis manualist meelde, et peab AC nupuga asja ravima aga tulemus oli ikka ka mitmekordse vajutamise ja andmete söötmise järel sama mis ennegi - aiateiba näit.
Kuna varasemast (nagu eelpool kunagi mainisin) oli juba kahtlus, et viga võib aluses olla otsustasin asja natuke näppida. Aluse sain lahti üpris kergesti surudes kruvikeeraja aluse keskmes olevasse auku ja nihutades aluse pealmist osa enda poole. Pealmise osa tagaküljest paistis mingi mastiku sisse valatud paari keeruga juhtmejupike, mis kujutab endast arvatavasti vastuvõtuantenni. Testriga asja uurides oli takistus 0 oomi ehk tegu on ilmselt otseühendusega. Puhastasin ja kontrollisin veel pea ja aluse kokkupuute klemme ning surusin igaksjuhuks korduvalt kompuutri pea all olevat kaht klemmi sisse-välja parema kontakti saavutamiseks. Seejärel panin aluse ülemise osa pea külge ja veendusin et klemmid on korralikult koos ning lükkasin aluse allosa tagasi. Ja tulemus oli et tööle hakkas.
Tegin kohe järgmine päev hirmsa paduvihmaga ka veel Viimsisse tuuri ja ei mingeid vale näitusi enam ja ka maksimum kiiruse näit oli mitmetunnise sõidu järel reaalne. Niiet kellel sarnased probleemid tasub üritada. Kahjuks ei õnnestunud küll välja selgitada, mis meetodiga saaks kompuutri pead avada. Kui kellegil infi andke teada...
VD C15+ kamm
Postitatud: 04. 05. 2006. 17:11
Postitas suur
Ka minul kamm C15+'ga Poolteist aastat nõrka kasutamist ja fsjoo. Algas sellega et näitas aiateibaid, hiljem nulli. Vahetasin anduri patarei ära - korraks (2km) oli ok. Siis hakkas jälle aiateibaid näitama ning nüüd jälle kiirusnäit "0". Katsed on näidanud, et kui asi lenksu küljest kõige täiega lahti võtta ja andurile lähemale tõsta, siis näitab kiirust. Aga 10 cm lenksust lõpeb näitamine. Kas viga on saatjas või vastuvõtjas, ei tea. Aluse olen korra lahti võtnud ja sodi sisse valatud antenni näinud. Uus katse viib antenni (takistus 0,3-0,4 oomi) väljalõikamiseni ja ehk ülejootmiseni.
Kuidas kogemused on, kas probleem on aluse vahetusega lahenenud?
EDIT:
Alus lahti võetud, möginast puhastatud ning üle joodetud ja uus mögin asemele lastud. Tulemust pole. Ühesõnaga ei usu et aluses viga on. Tahaks kangesti kellegi aluse ja saatjaga oma komput proovida, noh et saaks teada, kas viga alumises või ülemises otsas. Üldiselt tundub, et tuleb mingi säästuka plönn osta, sest enivei läheb asi p**se.
Re: VD C15+ kamm
Postitatud: 16. 05. 2006. 07:07
Postitas suur
suur kirjutas:Ka minul kamm C15+'ga Poolteist aastat nõrka kasutamist ja fsjoo. Algas sellega et näitas aiateibaid, hiljem nulli. Vahetasin anduri patarei ära - korraks (2km) oli ok. Siis hakkas jälle aiateibaid näitama ning nüüd jälle kiirusnäit "0". Katsed on näidanud, et kui asi lenksu küljest kõige täiega lahti võtta ja andurile lähemale tõsta, siis näitab kiirust. Aga 10 cm lenksust lõpeb näitamine.
Probleem lahenes siiski ülemise otsa patarei vahetusega. Imelik, et eelmine kord, kui patarei tühjaks sai, viskas pildi üldse eest ära. Seekord püsis pilt ees, aga signaali ei suudetud enam vastu võtta.