Tere,
Mind kummitab mõistatuslik probleem. Nimelt kaob rattasõidul pulsoka signaal ära (pulss kukub 49-ni, kui ilusti vastu kere suruda siis on jälle 150). Jooksmisel pole seda probleemi veel esinenud. Vaatasin sõidu ajal särgialust olukorda ja tõepoolest sõiduasendis on andurite kohad pooleldi kere küljest lahti. Milles viga? Kas pean vöö kõvemini kinni tõmbama? Pulsokas ise on Suunto X3 aga vaevalt see siin rolli mängib. On keegi sarnases hädas olnud? Any ideas?
Probleem pulsokaga
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Re: Probleem pulsokaga
No kui juba peale vaadates näha, et pulsivöö pole korralikult vastu rinda, siis asi ju selge ! Pinguta rihmasid veidi. Rihm peab ikka üsnagi tihkelt olema. Ja veel, ennem kui vöö peale paned, tee andurite kohad märjaks.
Re: Probleem pulsokaga
Rattasõidul olen mina kunagi täheldanud ka seda, et kui sõitsin särgiga, mis hakkas tuule käes veidi lotendama, siis kadus signaal ära. Tolleks ajaks oli mul ka saatja pataks suht tühi aga signaali kaotas ikkagi särgi lehvimine, mis tekitas ilmselt mingi staatilise elektri välja ja see nullis ära raadioside rihma ja kella vahel. Seega võib üks põhjuseid olla ka kihiline riietumine, sest kui seal on kunstmaterjale, siis võivad need omavahel hõõrudes staatilist elektrit tekitada ... Ühesõnaga võib tekkida selline omamoodi varjestus.
Aga rihm peaks tõmba ka pingule
Aga rihm peaks tõmba ka pingule
If everything's under control, you're going too slow!