Spidomeetri "see number, mis ratta läbimõõdust sõltub&q
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Spidomeetri "see number, mis ratta läbimõõdust sõltub&q
Kust saaks teada spidomeetri "seda numbrit", mis ratta diameetrist sõltub?? Konkreetselt Classicu spido. Üks tegelane on suutnud spido ära resettida 26" siis läbimõõt.
Re: Spidomeetri "see number, mis ratta läbimõõdust sõlt
Selleks on üks hea valem (raadius x 0,62....), mida mul täpselt peas pole, vaatan kodus järgi. Variant on ka nii, et märgid rattal/kummil ühe koha ja siis veeretad ratast sirgjooneliselt põrandal niikaua kuni see märgitud koht täisringi on ära teinud. Siis mõõdad kahe punkti vahemaa ja ongi nr käes.taavid kirjutas:Kust saaks teada spidomeetri "seda numbrit", mis ratta diameetrist sõltub?? Konkreetselt Classicu spido. Üks tegelane on suutnud spido ära resettida 26" siis läbimõõt.
Üldiselt on sõltuvalt kummist see nr ca 204-210.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Spidomeetri "see number, mis ratta läbimõõdust sõlt
[Variant on ka nii, et märgid rattal/kummil ühe koha ja siis veeretad ratast sirgjooneliselt põrandal niikaua kuni see märgitud koht täisringi on ära teinud. Siis mõõdad kahe punkti vahemaa ja ongi nr käes.
Üldiselt on sõltuvalt kummist see nr ca 204-210.[/quote]
Kui on nelja numbriga kombinatsioon(näiteks Sigmal) siis arvestad mm-tes ja kolme numbri puhul sentimeetrites.
Sigmal oli vist veel variant, et võtad ratta raadiuse(mm) ja korrutad piiga(3.14). Seda täpselt ei mäleta.
Üldiselt on sõltuvalt kummist see nr ca 204-210.[/quote]
Kui on nelja numbriga kombinatsioon(näiteks Sigmal) siis arvestad mm-tes ja kolme numbri puhul sentimeetrites.
Sigmal oli vist veel variant, et võtad ratta raadiuse(mm) ja korrutad piiga(3.14). Seda täpselt ei mäleta.
Re: Spidomeetri "see number, mis ratta läbimõõdust sõlt
Enamus spidode kiipidest mahub kuude alatüüpi. Kalibreerimisel otsi tabelist oma kummi mõõt ja vali õige kood:taavid kirjutas:Kust saaks teada spidomeetri "seda numbrit", mis ratta diameetrist sõltub?? Konkreetselt Classicu spido. Üks tegelane on suutnud spido ära resettida 26" siis läbimõõt.
Tire Size ISO Group A Group B Group C Group D Group E Group F :
http://www.sheldonbrown.com/cyclecomput ... ation.html
kui ebatäpsus jääb kilomeetri läbimisel üle 10 meetri , siis pead tegema täppis/järel kalibreerimist.
ma kasutan ka karzumi meetodit. mõõdulint ümber ja korras. kuskil pole täpselt öeldud ka kuidas seda tegema peab. äkki on hoopis nii, et mõõdad ümbermõõdu ära, sisestad kompusse ja ta arvutab juba edasi mingi koefitsiendiga nagu oleks kumm kergelt kokku surutud?UrmasL kirjutas:Arvesta, et ise peal istudes on ümbermõõt veidi võiksem. Selle võrra mida sinu raskus kummi kokku surub.karzum kirjutas:Kõige reaalsema tulemuse saad kui tõmbad mõõdulindi ümber kummi (täisring). Väga kiiresti käib see.
tegelt tuleb see vahe nii väike erinevate meetoditega,et minu arust pole tähtsust kas sa olel sõitnud 99,8 või 100, 4 km. milleks sellist täpsust taga ajada?
Re: Spidomeetri "see number, mis ratta läbimõõdust sõlt
Ja see valem on siis:...Selleks on üks hea valem (raadius x 0,62....), mida mul täpselt peas pole, vaatan kodus järgi....
kompu näit = ratta raadius x 6,2832
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Spidomeetri "see number, mis ratta läbimõõdust sõlt
ehk raadiusx 2pii (6,283185307...)Mati kirjutas: kompu näit = ratta raadius x 6,2832
a jah, siis pead raadiuse mõõtma ajal, kui ratta seljas normaalses sõiduasendis istud.
tarmo kirjutas:ma kasutan ka karzumi meetodit. mõõdulint ümber ja korras. kuskil pole täpselt öeldud ka kuidas seda tegema peab.UrmasL kirjutas:Arvesta, et ise peal istudes on ümbermõõt veidi võiksem. Selle võrra mida sinu raskus kummi kokku surub.karzum kirjutas:Kõige reaalsema tulemuse saad kui tõmbad mõõdulindi ümber kummi (täisring). Väga kiiresti käib see.
siis peaks juba seda ka äkki arvess võtma et kui on pehmem rada siis karvasem kumm läeb nubludega natuke ka maasse ? arvan et ise peal istudes ja ventiili järgi yks tiir lykata ja pärast centimeetriga mõõtes saab täpsemini.
kiiver pähä!
Sinu näite puhul tuleb erinevus ca 0,5% . Loomulikult pole ei võistlusel ega matkal nii suur täpsus vajalik.tarmo kirjutas: tegelt tuleb see vahe nii väike erinevate meetoditega,et minu arust pole tähtsust kas sa olel sõitnud 99,8 või 100, 4 km. milleks sellist täpsust taga ajada?
Teema sai alguse Classic mudelist, mille kasutusõpetus ei olnud küsijal käepärast. Iga vastaja andis oma parima. Loodetavasti on küsijal kood käes ja kiirus paigas. Samas - vastamistega peab arvestama, et on tava sõitjaid, kellele on poes suht pealiskaudselt kiirusemõõtja peale kodeeritud. Ja nii nad sõidavad, arvates, et keskmine liikumiskiirus on neil 25km/h ja kõik maanteele pandud kilomeetripostid on üksteisest 1200 meetri kaugusel .