1. leht 1-st

Võimsusandur harrastaja vaatevinklist

Postitatud: 30. 06. 2016. 21:27
Postitas erikr
Legendaarne harrastusrattur ja jutumees Alvaro postitas CCRM kodukal väljapaistva, et mitte öelda särava pajatuse kirgastumise hetkedest ja uue elu algusest. Natuke kahju, et legendaarne sõnasepp ei pea enam vajalikuks oma kama foorumis sheerida, panustab vaid jagamisele oma FB sõpsidele. Ju toimib FB tunnetuslikult sobivama keskkonnana kui arhailine foorum, mis aastal 2003 asus ründama veelgi arhailisema newsgroupi ee.hobi.velo formaati ja seda edukalt. Soovime härrale uusi sportlikke saavutusi ja õnne isiklikus elus. Et ikka peal seisaks!

http://www.ccrotamobilis.ee/voimsusanduri-abc/

Re: Võimsusandur harrastaja vaatevinklist

Postitatud: 30. 06. 2016. 22:49
Postitas rai66
Mina olen selline loodusmees, kes püüab tehnikast mitte sõltuda. Seda räägitakse juba mitu aastat, et pulssi peab kogenud sportlane suutma ise tunnetada. Seda mainib Alvargi, et seda võib siis vaadata, kui midagi muud pole teha. Sama võiks öelda ka võimsuse kohta. Inimene on võrreldes loomade ja lindudega juba niigi mannetu. Ilma nutitelefonita ei leia varsti võõras külas peldikutki üles.

Re: Võimsusandur harrastaja vaatevinklist

Postitatud: 01. 07. 2016. 11:29
Postitas veloson
Treener Karmen kirjutas:maastikul on need andmed “tagantjärele tarkus” – nende andmete pealt näeb ära tugevused ja nõrkused ehk info, mispidi oleks mõttekas treeningplaani üles ehitada
Jagaksin selle kommentaari jätkuks head lugemist maastikurammuandmete paremaks mõistmiseks (inglismanni k - WHAT MAKES A FAST XC RACER? HOW TO PREPARE FOR XC MTB RACING).

Võistlusala-spetsiifilistest nõksudest kasu lõikamiseks peab muidugi (1) päris tugev, (2) pea ja (3) mõlema jalaga asja juures olema, vastasel juhul on põhivõimekuste arendamise tee optimaalsem. Rammunäidud on küll mõlema jaoks kasulikud, viimast mõtestada ja eesmärke konkretiseerida saab aga tunnetuse põhjal endiselt väga hästi. Ilma eesmärkideta pole sel teemal muidugi kohta. Alvaro ühissõidu tõusunäite põhjal - kui ühissõidul plaanidele vastupidiselt või hoopis täiesti planeerimata tõusudel grupi ees ühtäkki 414W ette keeratakse, siis ei ole nende numbritega tõesti muud teha, kui klubi pealikule või naabrimehele ette kanda ja asi ants. (Vähemalt mingi osa) tõusu(st) saab muidugi päris nobedalt läbitud.

Teisisõnu, harrastajal on lubatud palju rohkem viilida kui detailideni konkretiseeritud ja eesmärgile pühendatud treeningharjutuste järgijal. Aga mõõdetud numbrid viilida ei lase / ära ei peta.