1. leht 1-st
Parim esituli 100-200 eur hinnaklassis
Postitatud: 17. 11. 2021. 23:44
Postitas Kirsa
Soovitage esituld. Peaks olema eraldi akuga ja näitama võimalikult laialt ja lähedale - kaugele näitamine pole oluline.
Ma tean et see on selline naljakas hinnaklass - hiinakad on kõik alla ja nimega usa asjad üle.
Näiteks Outbound trail evo on kindlasti äge tuli:
https://www.outboundlighting.com/products/trail-evo
Aga toll ja käive ja transa ...
Suuremalt süvenemata leidsin ise 2 varianti:
Sigma
https://www.bike-discount.de/en/sigma-b ... lmet-light - 140 eur
ja
https://www.magicshine.de/en-gb/monteer-5000s - 239 eur
Sigma on ülevaadete järele ikka suht kehva, natuke sinine ja kitsas - peas võibolla käraks ära, kui teine on lenksul.
Monteer 5000s on üle eelarve ja selline viimane piir - hea kui saaks odavamalt.
Hetkel on mul üks 6a tagasi Hiinast tellitud 54 eur uniquefire 3-e lediline - mul on 4 hiinakat, see on nendest kõige heledam ja laia kollasema valgusega, aga ei ole enam saada, ega linki ega piltigi mitte - niisama lambist ei julge hiinakaid enam tellida - kõik on tulnud kehvemad, kui see esimene (kuigi luumeninumbrid muudkui suurenevad)
Re: Parim esituli 100-200 eur hinnaklassis
Postitatud: 18. 11. 2021. 00:33
Postitas tripp
Lupine läheb su hinnaklassist välja, aga kes kasutavad, vannuvad selle nimel.
Eriti just Lupine Piko.
https://www.lupine.de/products/helmetlights
Eestis müüb neid Timmo Tammemäe,
https://lupine.ee/.
Neile võib kirjutada ja arvamust küsida.
Kui muud ei saa, siis ehk müüb Timmo sulle mõne oma isikliku vana lambi maha
Mul endal on Fenix BC 30, 2200 lm (speci järgi), natuke üle 100 euro. Hea kompaktne lamp, käib 18650 pulkadega. Aga valgusvihk on tavaline "hiina ümmargune", pool läheb taevasse. Autojuhid näitavad täisheleduse peale rusikat ja raja ümbrus on ikka hämar. Kuid lihtsalt pimedas sõitmiseks on väga hea.
Re: Parim esituli 100-200 eur hinnaklassis
Postitatud: 18. 11. 2021. 00:52
Postitas Kirsa
Ümmargune on okei, kui keskel pole heledat täppi. Liikluses ma ei sõida, ainult metsas singlil ja võin lambi alla keerata.
Re: Parim esituli 100-200 eur hinnaklassis
Postitatud: 18. 11. 2021. 12:07
Postitas siim_s
Ma olen paar talve sõitnud Ravemeni PR seeria lambiga. Neid on eri võimsusega, mul on keskmine ja siiani täiesti piisav olnud. Kaks erinevat valgusvihku on päris hea lahendus. Üks hiljutine review kõige võimsama versiooni kohta:
https://road.cc/content/review/ravemen- ... ote-286619
Re: Parim esituli 100-200 eur hinnaklassis
Postitatud: 27. 11. 2021. 20:55
Postitas KaupoR
Re: Parim esituli 100-200 eur hinnaklassis
Postitatud: 03. 12. 2021. 21:53
Postitas Kirsa
Parimaks diiliks selles vahemikus osutus Magicshine Monteer 6500s -
https://magicshine.com/collections/bike ... ront-light
musta reede hinnaga 190 eur - tuleb välja, et magicshine.com lehelt tellides on tegelikult juba toll ja käive hinna sees ja transport oli tasuta - lisaks kaasas kingitusena mitu kinnitust ja suur ale ka veel.
Re: Parim esituli 100-200 eur hinnaklassis
Postitatud: 04. 09. 2022. 20:36
Postitas Freddys
Pimedad õhtud tulekul.
Oskab keegi soovitada ratturile, kes sõidab peamiselt kergliiklusteedel, mõnda lampi hinnavahemikus 50-100?
Re: Parim esituli 100-200 eur hinnaklassis
Postitatud: 05. 09. 2022. 07:41
Postitas Kivi
Re: Parim esituli 100-200 eur hinnaklassis
Postitatud: 05. 09. 2022. 09:49
Postitas tripp
Ma kergliiklusteel sõitmiseks valiks mõne lambi, mis piirab valguse ülevalt ära, ehk siis on Saksa nõuete järgi tehtud rattatuli.
Ära pimesta vastutulijaid!
Meie enda peres on selleks B&M Ixon IQ.
Huvitav oleks teada, mida rattapoed - Hawaii jne - sellise lihtsa palve peale vastavad. Nad peaks ju sügisel müüma sadu selliseid tulesid päevas? Pakuvad Ravemani ilmselt?
Re: Parim esituli 100-200 eur hinnaklassis
Postitatud: 05. 09. 2022. 10:04
Postitas KaupoR
Kahe käega lõigatud valgusvihuga lambi poolt (ka ise kasutan Ixon IQ-d). See on ikka väga rõve kui keegi tuleb prožektoriga vastu, olgu see siis metsateel või kergliiklusteel või kus iganes. Lambivalikul võiks arvesse võtta ka lugupidamist kaasliiklejate vastu.
Siin üks nimekiri StVZO lampidest:
https://www.cyclingnews.com/features/be ... ke-lights/
Re: Parim esituli 100-200 eur hinnaklassis
Postitatud: 05. 09. 2022. 10:46
Postitas Prommar
Pange jah oma tuhandeluumenised prožed veel vilkuma ka, esimeselt vastutulejalt põlvega munadesse garanteeritud. Kui veab, siis verbaalsel kujul.
Re: Parim esituli 100-200 eur hinnaklassis
Postitatud: 06. 09. 2022. 00:12
Postitas HardiE
Tere. Kas keegi teab, kas sellist ratta tuld ka olemas on, millel aku kestab vähemalt 5 tundi soovitatavalt juhtmeotsas väline. On korralik tule kinnitus, et ei liigu paigast ätra. On juhtmeotsas kaugtule lüliti, mis sobib ka maantee lenksu külge lingi alla. Ja mis on piisavalt suur ja mugav, et paksude kinnastega lülitada saaks. Ja et tuli ise valgustab piisavalt kaugele, nii et saab ka maanteel pimedas sõita ilma hirmu tundmata, et keelegile või millegile otsa sõidaks. (Väga aeglaselt ei taha maanteel sõita, sest siis ma viibin seal kauem.)
Ja et saaks lähitule valguses ka kergliiklusteel sõita.
Ja ilma nutitelefoni äppide jms võimalusteta/valmidusteta. Lihtsalt korralik tuli.
Hinna suhtes esialgu tingimusi ei sea. Tahaks lihtsalt teada, kas ültse on sellist olemas.
Kui ma ostaks näiteks mingi e-bike tule, siis kas se hakkaks tööle, kui õige pinge ja voolu tugevusega aku taha ühendada, või peab ta mingi e-bike elektroonika külge olema ühendatud, et tööle hakkaks.
Kondimootoril töötavatel kallistel tuledel paistab liiga palju mõtetut jama küljes olema ja kehv nupp mida paksu kindaga ilmsewlt väga halb vajutada.. enamasti veel wireless ka.
E-25 vist tähendab e-bike tulel, et se on kasutamiseks kuni 25 km/h. E 45 kuni 45km/h ratastel(mopeedidel?). Seega peaks vaatama siis sellist mil E45 märgitud on? Aga kas E45 on kergliiklusteel kasutatav, või on äkki liiga pimestav? Ma oletan, et lähi tule reziimis ei häiri kedagi. Samas kergliiklusteel poleks nii kaugele vaja valgustada nagu maanteel. Jalgratta tuli on auto tulest kõrgemal. Näiteks kelgu peal istuvale lapsele oleks ikkagi ebameeldiv.
Re: Parim esituli 100-200 eur hinnaklassis
Postitatud: 06. 09. 2022. 08:28
Postitas RolandM
Ei ole küll välise akuga, kuid olen ise rahul Fenix BC 30 V2.0 tulega. 600 luumenilises režiimis kestab 6 tundi, maksimaalne pidev valgus on 1500 luumenit ja kui vaja annab 30 sekundiks ka 2200 välja. Sisse käib kaks 18650 Li-ion akut, vajadusel võid varukomplekti juurde osta ja kaasa võtta. Lülitus käib tule pealt või eraldi bluetooth lülitist, mille tõstad lenksul sinna, kus vaja.
HardiE kirjutas: ↑06. 09. 2022. 00:12
Tere. Kas keegi teab, kas sellist ratta tuld ka olemas on, millel aku kestab vähemalt 5 tundi soovitatavalt juhtmeotsas väline. On korralik tule kinnitus, et ei liigu paigast ätra. On juhtmeotsas kaugtule lüliti, mis sobib ka maantee lenksu külge lingi alla. Ja mis on piisavalt suur ja mugav, et paksude kinnastega lülitada saaks. Ja et tuli ise valgustab piisavalt kaugele, nii et saab ka maanteel pimedas sõita ilma hirmu tundmata, et keelegile või millegile otsa sõidaks. (Väga aeglaselt ei taha maanteel sõita, sest siis ma viibin seal kauem.)
Ja et saaks lähitule valguses ka kergliiklusteel sõita.
Ja ilma nutitelefoni äppide jms võimalusteta/valmidusteta. Lihtsalt korralik tuli.
Re: Parim esituli 100-200 eur hinnaklassis
Postitatud: 27. 09. 2022. 11:17
Postitas mõisnik
Re: Parim esituli 100-200 eur hinnaklassis
Postitatud: 03. 10. 2022. 10:30
Postitas Kirsa
monteer 5000s on hetkel soodushinnaga 169 dollarit (kui neile oma meiliaadressi annad)
https://magicshine.com/collections/moun ... -mtb-light
Re: Parim esituli 100-200 eur hinnaklassis
Postitatud: 07. 12. 2022. 10:57
Postitas Aizar
Tea kas nüüd praeguse lumega enam sõidetakse õues, aga ma julgen pimedateks sügisõhtuteks maanteedel soovitada Nitecore BR35 lampi -- kõva tükk, lähi- ja kaugtuli juhtmega remote lülitiga, usb-st laetav, kestab tunde, valgus on suht ühtlase vihuga ja lambi display näitab aku kestvust tundides/minutites konkreetses modes.
Re: Parim esituli 100-200 eur hinnaklassis
Postitatud: 08. 12. 2022. 00:43
Postitas HardiE
Aizar kirjutas: ↑07. 12. 2022. 10:57
Tea kas nüüd praeguse lumega enam sõidetakse õues, aga ma julgen pimedateks sügisõhtuteks maanteedel soovitada Nitecore BR35 lampi -- kõva tükk, lähi- ja kaugtuli juhtmega remote lülitiga, usb-st laetav, kestab tunde, valgus on suht ühtlase vihuga ja lambi display näitab aku kestvust tundides/minutites konkreetses modes.
Täna oli plaanis minna sõitma, aga ilma ja tee olude pärast jätsin minemata. Tegelikult ei viitsind lihtsalt.
Mul läks vana tuli(ravemen pr1200) nässu sügiseli ja asemele ostsin annelinna prismast(Minu kohalik jalgratta pood
) 3 mingisugust odavat jupiteri. 2 x 20 eurost lähitule sarnast asja ja ühe 25 eurose nn kaugtule või taskulamp tüüpi tule.. (Aliexpressist oleks samasuguse välimusega tule palju odavamalt saanud.)
Igaks juhuks panin saunalakki kõigi liite kohtade vahele, et vesi sisse ei läheks.. ja kruvisin need 2 nn lähituld kõrvuti alumiinium plaadi külge nii, et saaks ravemeni vana kinnituse külge nad panna.
No jah, et ma lihtsalt andsin alla ja otsustasin ei osta kallist tuld, sest lihtsalt pole mitme aasta jooksul midagi asjaliku leidnud. Midagi on alati puudu. Kas kinnitus, aku, juhtimine.. või kõik kokku. Nendel jupideridel ma tunnen puudust vaid indikaatorist mis näitaks kas on täis võimsusel või pool võimsusel. Liiklusega ma kasutan kahte korraga pool võimsusel, siis valgustab piisavalt. Läbi rikaste linnajao (kus autodel on liiga valged leed tuled) sõites, panen teise täis võimsusele.. siis ei ole erinevus selles kui hästi valgustab nii suur.. "Kaugtuli" on originaal kinnitusega praegu küljes tudiseb ja seda on paha ära kustutada, aga mis ma selle 25 € eest ikka saada tahan. Sõidu video.
https://youtu.be/3hN295mi5jI Kohati tundus, et ilma selleta. Ainult nende nn lähitulede valgel oleks ikka parem, sest ikka jubedalt häirib selline, aga.
Oleks muidu koonerdanud ja kokku hoidnud ja võibolla mõne kalli tule ostnud kui teaks et se vastu peab ja kui neid ise parandada saaks..ja üks kõik kui kalli tule ma oleks ostnud teise tule ikka oleks pidanud kõrvale juurde muretsema. Ja mida kallim ja valgem oleks se põhi tuli, seda valgemat ja kallimat tuld oleks sinna kõrvale vaja, juhuks kui se kallis tuli töötamise ära peaks lõpetama.. Nii et jah. Tahaks küll head tuld, aga peab oma võimalustega arvestama.. Ja sellepärast ongi hea, et häid tulesid ei tehta.
Ma arvan, ma olen rahul nendega kah.. Pimedal maanteel oleks vaja veel paar tuld külge panna neile 3 lisaks, et paremale poole tee äärt valgustada.. ja siis veel korralik pävasõidu tuli ka. Nendel odavatel tuledel on se hea, et neid saab siis ka pälema lülitada kui laadia taga on. Kui aku tühjaks peaks saama saaks aku panga taha ühendada ja edasi sõita..